Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
teme696:
Persut on Putinin apupuolue Suomessa.
Azazello:
Kommareita vituttaa, kun eivät enää saa rahoitusta venäjältä. Enää ei taida saada kuin Bäckman ja kumppanit. Halla-aho on mun mielestä järjestelmällisesti vastustanut ja tuonut esille venäjän uhan, kuten tuosta Joeyn linkistä hyvin näkee.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Helmikuu 23, 2022, 19:02:24 ---Persut on Putinin apupuolue Suomessa.
--- Lainaus päättyy ---
Näille rakentaville näkemyksille on aina paikkansa foorumin politiikka-katjussa.
Jussi Halla-aho piti tänään Perussuomalaisten ryhmäpuheenvuoron: https://www.verkkouutiset.fi/ps-liittoutuminenkaan-ei-irrota-meita-venaja-suhteista/#0993e542
Sitaatti tästä:
--- Lainaus ---Halla-aho katsoo, että liittoutumattomuus on kysymys, jossa ei voida saavuttaa kompromissia.
– Suomi ei voi liittyä puolustusliittoon puoliksi. Se on joko kokonaan sisällä tai kokonaan ulkona. Jotta jompikumpi ratkaisu voidaan tehdä, jonkun on muutettava mieltään. Sellainen keskustelu, jossa kumpikin osapuoli tyytyy omasta poterostaan käsin jyrisemään kyllä- tai ei-kantaansa, ei saa toista osapuolta muuttamaan mielipidettään.
– Vielä vähemmän se, että vastapuolen perustelujen sijaan arvioidaan vastapuolen motiiveja ja syytetään eri mieltä olevia maanpettureiksi ja vieraan vallan agenteiksi. Tällaisilla syytöksillä saa epäilemättä taputuksia niiltä, jotka jo ovat samaa mieltä, mutta eri mieltä olevien päätä niillä ei käännetä, Halla-aho sanoi.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän mennessä olen vastustanut Suomen Nato-jäsennyyttä jonka mielipiteeni olen tällä foorumilla ilmaissut ainakin keskusteluissani nimimerkki Pekosen kanssa. Nyt olen valmis kääntämään takkiani tässä asiassa ja tulemaan poterostani pois ilmoittaen että kannatan Suomen liittymistä Natoon tai siis kai käytännössä jäsenhakemuksen jättämistä. Edelleen Halla-ahon tavoin toivon että niitä suomalaisia, jotka eivät kannata Nato-jäsennnyyttä ei syytettäisi maanpettureiksi taikka Putinin trolleiksi. Ainakaan siihen aikaisempaan ajatteluuni en hyväksy liitettäväksi moisia määritteitä.
Omalla mielipiteelläni ei tietenkään ole mitään merkitystä mihinkään mutta enempääkään minulla ei ole kuin tuo yksi mielipide.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Helmikuu 23, 2022, 19:02:24 ---Persut on Putinin apupuolue Suomessa.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa kuitenkin olla sdp. Jopa Heinäluoman puheista se selviää. :)
teme696:
"Useita ulkomaisia lähteitä" :laught: Persuilun kovaa ydintä on osallistua propagandasotaan vieraan vihamielisen vallan joukoissa. Ollilla vahva meno muutenkin twitterissä, jossa se sönköttää, että Suomi maksaa Nato jäsenyydestä ottamalla lisää maahanmuuttajia. :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta