Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
Vieras0286:
^
Älä nyt hei viitsi eli et muista mitä ketjussa eilen kirjoitettiin (itsekin taisit kirjoittaa...) välillä 19:34 - 22:34?
Jos kirjoitan, että maaseudulla maatiloilla ym. on vaara ukrainalaisten väärinkäyttöön, en todellakaan ymmärrä mikä siinä on sellaista, että se pitää poistaa. Sitten kun kirjoitan viittauksen tuohon kirjoitukseeni ja viittaukesni poistettuun tekstiin jää näkyville niin kyllähän ketju/kirjoitukseni saadaan näyttämään omituiselta. Se siitä moderoinnin johdonmukaisuudesta.
Azazello:
^ En tiedä, että lukeeko moderointi online joka viestin. Luulen että ei. Minun silmiin sinun viestisi oli jatkumoa sinun tai aateveljesi jatkuvalle vittuilulle vastaamallesi kirjoittajalle tuosta aiheesta.
--- Lainaus käyttäjältä: Seksisaitti ---pieni vinoilu voi olla viihdyttävää, mutta älä toistuvasti haasta riitaa tai kiusaa toisia käyttäjiä.
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0286:
^
Aateveljeni? Taas tulee niin tuuheeta, että koitas nyt rauhoittua oletuksiesi kanssa. Arvaan kyllä keneen viittaat, mutta eipähän pidä paikkaansa.
Sen sijaan Nummisuutarin Eskoa siteeraten: Tyhmyydelle minä olen vihainen ja äreä kuin rakkikoira jne.
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: kukalie - Toukokuu 03, 2022, 13:35:52 ---Toivottavasti heille ensisijaisesti saadaan järjestettyä kelvolliset asumisolosuhteet ja sen jälkeen työllistyvät asianmukaisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Nänpä! Ja toivottavasti työllistyvät niihin töihin, joihin heillä on ammatti. Miten tässä on joillain tullut sellainen käsitys, että ukrainasta tulleet pakolaiset kelpaavat vain paskaduuneihin esim maatiloille. Suomeen saapuvassa porukassa kun on myös korkeasti koulutettua väkeä, joille löytyy heidän halutessaan työmahdollisuuksia aivan muualta kuin pelloilta.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Toukokuu 03, 2022, 15:17:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kukalie - Toukokuu 03, 2022, 13:35:52 ---Toivottavasti heille ensisijaisesti saadaan järjestettyä kelvolliset asumisolosuhteet ja sen jälkeen työllistyvät asianmukaisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Nänpä! Ja toivottavasti työllistyvät niihin töihin, joihin heillä on ammatti. Miten tässä on joillain tullut sellainen käsitys, että ukrainasta tulleet pakolaiset kelpaavat vain paskaduuneihin esim maatiloille. Suomeen saapuvassa porukassa kun on myös korkeasti koulutettua väkeä, joille löytyy heidän halutessaan työmahdollisuuksia aivan muualta kuin pelloilta.
--- Lainaus päättyy ---
Kuten tuolta eräästä uutisestakin saimme lukea, millaisia asuntoja SPR tarjoaa, on rima sieltä suunnalta vedetty melko alas.
Tosiaan monella on ammatti ja heille ensisijaisesti pyritään hakemaan sen alan töitä. En nyt taas oikein tiedä, mikä työ on temen mainitsemaa "paskatyötä"?
Temellä tuntuu myös olevan sellainen käsitys, että kaikki pakolaiset ovat nyt menossa pelloille talikot kourassa, mitä ei todellakaan pidä paikkaansa.
Ainakaan täällä meidän suunnalla heitä ei pakoteta hakemaan töitä mistään taikeneltäkään. Kaikki perustuu siihen mitä he itse haluavat.
Monelle eri alalle heitä on palkattu. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta