Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pinpin nuolenta?  (Luettu 4286 kertaa)

Poissa CeeCee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Pinpin nuolenta?
« : Helmikuu 28, 2022, 15:05:47 »
Ootteko nuolleet maksullisen pinppiä? Itseäni kiinnostaisi ajatus mutta vielä en ole rohjennut kysyä keltään. Onko vinkkiä kuka antaisi tätä ilman extrahintaa?  :wanker:

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2022, 15:12:20 »
On kokeiltu jokaisen kanssa joka on tavattu. Tykkäsin. En usko että kukaan ainakaan kotimaisista kysyy lisähintaa ja lähes poikkeuksetta kaikki siihen varmaan suostuvat. Pari kotimaista ilmoitusta olen joskus nähnyt jotka ilmoittaa että ei onnistu. Ulkkareista en muista mut 90% ainakin suostuu. Tää kuuluu kyl ihan normisetteihin.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa CeeCee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2022, 15:41:07 »
Okei, ootko kokenut että toiminnassa olis jotain terveysriskejä?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #3 : Helmikuu 28, 2022, 15:50:11 »
No kannattaa miettiä tarkkaan, että mihin kielensä laittaa. Tässä mun kieli kun kerran nuolaisin vahingossa piNppaa.



Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #4 : Helmikuu 28, 2022, 15:50:45 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.0.html

Tolla ohjeella oon mennyt. Owoa en oo kokeillut eikä ole suunnitelmissakaan. Pakko senkin on kertoa riskeistä jotain että nuolemissuojaa ei vaadi lähes kukaan palveluntarjoaja mutta owoa ei kotimaiset juuri harrasta. Viikko edellisen tapaamisen jälkeen tuli kurkkukipu jota vähän kuumottelin mutta oli todennäkösesti pelkkä korona "huh xD". Loppu kuitenkin muutaman päivän jälkeen.

Verrattain turvallista noi nuolemishommat kyllä on.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Ara

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #5 : Helmikuu 28, 2022, 16:06:26 »
Kyllä oon nuollutja nuolen edelleen.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #6 : Helmikuu 28, 2022, 16:27:54 »
Ikinä en ole nuollu,enkä kyllä uudestaan nuole!
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #7 : Helmikuu 28, 2022, 17:06:28 »
No kannattaa miettiä tarkkaan, että mihin kielensä laittaa. Tässä mun kieli kun kerran nuolaisin vahingossa piNppaa.



Tuossa on vedetty kyllä pillua pidempi lipaisu. :)

Mutta joo, oma kieli on tässä kuuden aktiiviharrastusvuoden aikana juossut mitä ihmeellisimmissä kosteikoissa (ja perssilmissä) ja toistaiseksi testit ovat näyttäneet nollaa, kun sen muutaman kerran vuodessa käyn antamassa veret, kuset ja näytteet nielusta. Edes koronavirus ei ole tullut vierahille, mikä saakin epäilemään, että noinkohan mikään ruttoa heikompi tähän varteen tarttuu.

Edit: Ei mutta perhana, tätä kysyttiin Tampereen osiossa. En tamperelaisesta pinpasta ja paikallisista hyppykupista tiedä, kun normaalisti operoin etelämpänä. :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2022, 17:16:06 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4002
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #8 : Helmikuu 28, 2022, 19:40:30 »
Ootteko nuolleet maksullisen pinppiä? Itseäni kiinnostaisi ajatus mutta vielä en ole rohjennut kysyä keltään. Onko vinkkiä kuka antaisi tätä ilman extrahintaa?  :wanker:
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.
Saitin Bud Spencer

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1197
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #9 : Helmikuu 28, 2022, 20:24:04 »
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.

Tämä on joskus paha rasti, mutta onnistuu yleensä. Kerran nuolin puoli tuntia yhteen menoon, mutta en onnistunut tuottamaan orkkua. Minulle seurasi tästä rangaistusmaksu 50€.

Vakavasti puhuen, niin asia selviää kysymällä. Usein ei tarvitse edes kysyä, koska se on kerrottu jo ilmoituksessa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11390
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #10 : Helmikuu 28, 2022, 21:23:55 »
...
Vakavasti puhuen, niin asia selviää kysymällä. Usein ei tarvitse edes kysyä, koska se on kerrottu jo ilmoituksessa.

Mä yleensä kysyn kohteliaasti varmuuden vuoksi uuden tuttavuuden kohdalla. Siis vaikka olis etukäteistietona että saa nuolla. Kivempi edetä vähän tunnustellen kun ollaan ekaa kertaa sinunkauppoja tekemässä.😊
Amator

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #11 : Helmikuu 28, 2022, 21:39:02 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.0.html
Verrattain turvallista noi nuolemishommat kyllä on.

Miehellä tartuntariski esimerkiksi herpeksen suhteen on mun käsityksen mukaan suurempi nuollessa ilman suojaa. Owossa riski on suihin ottamalla isompi.

Nuollessa limakalvot on kosketuksessa ja nuolijan suuhun tulee väistämättä eritteitä. Soisin kyllä useamman miehen kokeilevan kuinka kamalaa suojalla on nuolla (itse käytän sitä naisten kanssa ja nautin).

Itse oon toki sitä mieltä, että kukin harkitsee, kuinka suuren riskin ottaa. Mä suhtaudun asiaan verrattain rennosti, vaikka vielä ei ole testit kurkusta tai muualta positiivista näyttäneet. Tiedä sitten, muuttuuko mielipide jos napsahtaa.

Mutta! Mietin tovi sitten, lopetanko owon tarjoamisen. Mietin, että sitten melkein lopettaisin myös suutelun ja kieltäisin kuolemisen.
Helsingissä <3

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #12 : Helmikuu 28, 2022, 23:40:02 »
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.
Siis häh, onko muka jotain muutakin tapaa nuolla pillua  :o

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #13 : Helmikuu 28, 2022, 23:51:35 »
Kerran Tampereella nuolin ja tuloksena sain itsepäisen teinin joka jatkuvasti yrittää käydä lompakolla 🤔
Onneksi en ole sen koomin sitä pinppiä nuollut.

Muita on tullut kielellä kokeiltua eikä ole enempää teinejä ilmaantunut.
Olen kuullut että jotkut antavat nuolla, mutta vain sillä edellytyksellä että nuolet orgasmin palveluntarjoajalle.

Tämä on joskus paha rasti, mutta onnistuu yleensä. Kerran nuolin puoli tuntia yhteen menoon, mutta en onnistunut tuottamaan orkkua. Minulle seurasi tästä rangaistusmaksu 50€.

Vakavasti puhuen, niin asia selviää kysymällä. Usein ei tarvitse edes kysyä, koska se on kerrottu jo ilmoituksessa.
Olen nuollut muutaman kerran tunnin putkeen, saanut orkut PT:lle mutta en alennusta joten en tiedä kannattaako sitä nuolaista 😜🤔

Mukavaa puuhaa se silti on 😜😜

Rohkeasti kysyt PT:lta antaako nuolla, jotkut antaa, jotkut suojalla ja jotkut eivät anna.
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 504
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pinpin nuolenta?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 01, 2022, 14:05:26 »
Vakkariksi päästäkseen tulee mimmin nauttia pillunnuolennasta ja myös laueta siinä. Minä toimin näin, mutta varmaan muitakin tapoja on.