Hieman kokemuksia Katowicen ja Krakovan alueelta tämän vuoden puolelta.
Palvelut löytyy helpolla googlettelulla, esport.club ja tuosta kun ensimmäistä sanaa vähän muokkaatte harrastusta kuvaavammaksi, löydätte perille.
Molemmista paikoista seuraa olen saanut ja taso on mielestäni ollut hyvä, feikkejä on toki liikkeellä mutta itse olen onnistunut ne väistämään. Vähän samalla tavalla menee kun muuallakin maailmassa ja kotimaassa, jos näyttää ja epäilys herää niin se herää 95% todennäköisyydellä ihan aiheesta. Arvostelut ovat luettavissa jos niitä on annettu ja vahvistetut käyttäjät pystyy hyvin suodattamaan.
Hintataso on ollut aika isolla haitarilla mutta lähtökohtaisesti edukkaampaa kuin kotimaassa ja tytöt ovat olleet hyvin palvelualttiita. Englannin kieli on monelle haaste mutta jos pääsee tapaamaan, niin jutustelu taitaa olla toissijaista. Muutamaan ilmoitukseen kun yhteydenottoa on pyydetty puhelimitse, on tullut luuri korvaan vaikka ilmoituksessa kerrotaan englannin olevan yksi palvelukieli joten näitä on vähän hankala tunnistaa.
Paikallisten hupakoiden jotka englantia puhuvat on kyllä ollut miellyttäviä tapaamisia, yhden jopa raahasin asunnolle illasta seuraavaan aamupäivään ja kustansi kokonaiset 3 rahaa ja taksit.
Kaupunkeina molemmat ovat kyllä tuntuneet mukavalta ja viihtyisiltä joten jos jotain reissua on suunnittelussa niin voin kyllä suositella. Sää nyt +24 ja aurinkoa, olut on halpaa, ruoka hyvää ja tyttöjä löytyy niin mikäs siinä kun halvat lennot takataskuun ja eteläpuolaan viettämään pitkää viikonloppua.
Vietän itse täällä pidempiä aikoja joten jos jotain mielenpäälle tulee niin kysymyksiä voi heitellä, koitan parhaani mukaan niihin vastata.