Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Real teen adri  (Luettu 3184 kertaa)

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Real teen adri
« : Helmikuu 22, 2022, 00:18:05 »
Ruokatunnilla katoin tosi eskosta oisko mestoilla mitään iloa illaksi ja olihan sitä. No nakkasin neidolle viestiä ja vastaus tuli nopeasti. Aika saatiin sovittua eikä myöhäisempi ajankohta ollut ongelma. Matkalla oli hidasteita joten myöhästyin hiukan itse sovitusta ajasta. Varmistin viellä viestllä että haittaako ja onneksi ei. Paikka oli huoneisto hotelli hieman syrjenpänä keskustasta. Tuttu mesta tämäkin ja paikka löytyi helposti. Koputin oveen ja sen tuli avaamaan juuri kuvien mukainen nuori nainen. Annoin rahat ja menin suihkuun. Sieltä neito ohjasi minut sängylle ja käski odottaa että käy itse pesulla. Siinä ei kauvaa mennyt ja päästiin aloittamaan. Alkuun otti poskeen ilman kumia ja kyllä nämä taidot olivat halussa. Tämän jälkeen käytiin muutama asento läpi ja lopuksi takaapäin homma maaliin.
Huomioita
- sama kuin kuvissa
- pienet luomu rinnat
- jokunen tatuointi
- ei haissut rööki ja alakertakin tuoksui puhtaalle.
- mukavan oloinen ja osasi hyvin englantia eikä kiireen tuntua
-puhdas pyyhe löytyi.
Hyvä fiilis jäi ja menen kyllä uudelleen jos mahis tulee. Täältä ja re löytyikin jokunen rapsa. Nekin pääasiassa positiivisia.

Poissa alloy90

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real teen adri
« Vastaus #1 : Helmikuu 25, 2022, 08:54:02 »
Pitikö ikä paikkansa?

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Real teen adri
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2022, 13:37:06 »
Olen käynyt kolme kertaa Adrin luona kun hän on vieraillut Turussa. Kuvat pitävät 100% paikkansa ja ikä on varmaan kohdallaan. Hän puhuu erittäin hyvää englantia ja minulla on ainakin juttu luistanut hyvin hänen kanssaan. Itse tykkään kun berberiä nuollaan kun samalla runkkaan. Lastit olen heittänyt suuhun ja tyttö on ne niellyt mukisematta. Jos tulee Turkuun niin menen kyllä uudestaan.  :weightlifting: