Tunnustan, pari vuotta sitten mokasin pahasti ja möin jotain pois, eilen ostin sen takaisin
Uutiset:
 Prophat
								Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						 AnniAuringonkukka
								AnniAuringonkukka

Prophat
								Prophat

AnnaVonB
								AnnaVonB

AnniAuringonkukka
								AnniAuringonkukka

kesken etäpalaverin ja että pt:n naurulle ei meinannut tulla loppua. 😁
  kesken etäpalaverin ja että pt:n naurulle ei meinannut tulla loppua. 😁 Gentleman Tampere
								Gentleman Tampere

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Olen menossa siviilideiteille. Tunnustan, että vähän jännittää, edellisistä on pitkälti aikaa.Tää on kiva, tsemppiä sinne 😉
 Gentleman Tampere
								Gentleman Tampere

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Olen menossa siviilideiteille. Tunnustan, että vähän jännittää, edellisistä on pitkälti aikaa.Älä hyvä mies jännityksissäsi esitä kysymystä: Paljonko kustantaa owo + cim ja onko tarkoitus mennä 30 min gfe:llä?
Olen menossa siviilideiteille. Tunnustan, että vähän jännittää, edellisistä on pitkälti aikaa.Älä hyvä mies jännityksissäsi esitä kysymystä: Paljonko kustantaa owo + cim ja onko tarkoitus mennä 30 min gfe:llä?
Olen menossa siviilideiteille. Tunnustan, että vähän jännittää, edellisistä on pitkälti aikaa.Rennosti vaan, aina voi soittaa treffien jälkeen pt:lle, jos ei mene putkeen 🤭
Olen menossa siviilideiteille. Tunnustan, että vähän jännittää, edellisistä on pitkälti aikaa.Rennosti vaan, aina voi soittaa treffien jälkeen pt:lle, jos ei mene putkeen 🤭
Tunnustan, että viimeisen vuoden aikana olen käyttänyt vähän liikaa rahaa hupakointiin.
Täytynee alkaa taas vähän elvyttää vanhaa käsityöharrastusta.