Tunnustan, että mua alkaa tosi usein panettaan auton tärinä ja monesti ajelen huonokuntoisia teitä ihan vaan siksi, että saa kivaa tykytystä pilluun.
Uutiset:
Ninnukka

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Niin joo se tunnustus. En ole maksanut tuloveroa Suomeen melkein päivälleen 20 vuoteen. Enkä meinannut maksaa jatkossakaan.
Ninnukka

Nauttii muiden arvostusta
Ninnukan kantsii tulla ajelemaan Hämylinnan mukulakivikatuja, kyllä täristää, minua se vaan vituttaa.
Minun tykytykset johtuu kyl ihan miehestä eikä tien epätasaisuudesta
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
^ Sama Helsingissä. Muistaakseni nuo mukulakivet ovat alunperin jotain tsaarin aikaisia ja täten museoituja. En edes jaksa miettiä paljonko niiden "kunnossapitoon" menee kaupungilta rahaa vuosittain verrattuna asfalttiin. Ja noilla paskakaduilla ajavilta autoilijoilta katsastuksissa uusiin esim. alapalloniveliin.
Niin joo se tunnustus. En ole maksanut tuloveroa Suomeen melkein päivälleen 20 vuoteen. Enkä meinannut maksaa jatkossakaan.
Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0282

Rakastajien aatelia
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0282

Rakastajien aatelia
^ Hän oli onnenpekka kun menetti poikuutensa noin upealle naiselle.

Tunnustan että nautin eilisestä nuoren pojan poikuudenpoistosta ihan liian paljon. Taidan olla pikkasen pervo.
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Vieras0282

Rakastajien aatelia
Vieras1776

Huikea tyyppi