Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tunnustamisketju.  (Luettu 62992 kertaa)

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2089
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #300 : Maaliskuu 25, 2021, 22:32:13 »
Täytyy tunnustaa, että sain tehdä tosissaan töitä etten hommannut itselleni banneja kun alkoi kaiken maailman sielut julistamaan mitä lie asioita.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #301 : Maaliskuu 25, 2021, 22:38:44 »
Tunnustan, että taidan runkata vielä uudestaan. Ilman pikkareita.  :wanker:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #302 : Maaliskuu 25, 2021, 22:47:44 »
Tunnustan, että musta on välillä aika viihdyttävää, kun Jouni lukee mulle ääneen uusimpia käänteitä turskikselta. Talking about guilty pleasures.

On varmaan.  ::)

Tulkitsisin niin, etä jos Turkis on pässyt ihon alle, että sinne pitää valjastaa henkilö torumaan ja heristelemään sormella että, `hyi, hyi satiaset, nyt on nassetäti, nassesetä, nassetätimies,  nassesetämiesolettu ja muut nasset, on hyvin, hyvin vihaisia, ei siinä guilty pleasure paina tai naurata.

Sehän juuri osoittaa, että kyllähän se vituttaa, että oman organisaation arvostellaan ja että organisaatiossa ollaan herkkiä arvostellulle. Ja jos koko organisaatio ei saa edes mustekalan lonkeroita meressä ilman kuriin, että mustekala uhkailee ruikaavaansa naamalle, niin vaikea uskoa, että organisaatio voi saavuttaa poliittisesti mitään päämäärää tehdäkseen omalle asiasta hyväksyttämpää.           

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #303 : Maaliskuu 25, 2021, 22:49:29 »
Tunnustan, että taidan runkata vielä uudestaan. Ilman pikkareita.  :wanker:

Voipa kun pääsin mukaan leikkiin :inlove:
Feel so good...

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #304 : Maaliskuu 26, 2021, 10:11:55 »
jos Turkis on pässyt ihon alle, että sinne pitää valjastaa henkilö torumaan ja heristelemään sormella

Öö mitä? :D Jouni valjaissa? Tai Jouni torumassa?  :laught: Oota mä hengitän välillä.

Voin myös tässä yhteydessä tunnustaa, että kävin tutustumassa turskikseen silloin joskus kuusi vuotta sitten, kun siitä kuulin. Ihostani ei löytynyt sellaisia aukkoja, joiden kautta se olisi päässyt alle.

Sehän juuri osoittaa, että kyllähän se vituttaa, että oman organisaation arvostellaan ja että organisaatiossa ollaan herkkiä arvostellulle.

Pysähdytäänpä nyt hetkeksi todellisuuden äärelle, vaikka meneekin OT. Ainoa "organisaatio", jota voi millään kriteereillä kutsua mun omaksi, on mun toiminimi. Luottamustehtäviä mulla on tällä hetkellä kaksi: olen Sexpo-säätiön hallituksen pj ja Sexpo Palvelut Oy:n hallituksen jäsen. Oletan, että Hese69 ei viittaa mihinkään näistä.

FTS Finland on tamperelaisten kollegoiden perustama vapaamuotoinen aktivisti- ja vertaisverkosto. Mä en vedä sitä, eikä vedä kukaan muukaan. Meillä ei ole hallitusta tai puheenjohtajaa. Ei paperilla eikä käytännössä.

Mä voin kyllä kertoa, miksi jengi kuvittelee mun olevan verkoston johtohahmo (tai lahkojohtaja tai mafiajohtaja). Siihen on kaksi syytä.

Syyn nro 1 ei pitäis tulla yllätyksenä kenellekään: Suomessa on tällä hetkellä noin kaksi sellaista aktiivisesti full service seksityötä tekevää ihmistä, joiden nimi ja naama on esillä. Mä olen niistä toinen ja toinen asuu Tampereella.

Syy nro 2 on se, että mä olen ihan saatanan poliittinen eläin ja taustaltani järjestöaktiivi, ja puhun seksityöhön liittyvistä teemoista paljon ja kiukkuisesti ja joka paikassa. Olisi siis aika vitun omituista, jos asiat ei henkilöityisi.

Vedetään vielä toinen tunnustus tähän vielä samaan syssyyn: tunnustan, että mulla todellakin menee ihon alle se, kun mun lukuisten viisaiden aktivistikollegoiden olemassaoloa sivuutetaan liittämällä kaikki vain muhun. Se, että kaikki muut aktivistit (a.k.a. vihaiset mafiajohtajat) ei huutele maailmalla omalla nimellään ja naamallaan ei kerro mistään muusta kuin stigman vahvuudesta.


EDIT: Haha, tää räntti oli mun 666. viesti tällä saitilla!  8)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2021, 10:14:58 kirjoittanut the_espoolaisrouva »
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9061
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #305 : Maaliskuu 26, 2021, 10:31:34 »
^ Minua on kusetettu. Sun piti olla mafioosotantta. Meidän piti viettää thug lifea ja spreijailla maaleilla. Ostin itselleni hiphop housutkin ja Jounille lippalakin - https://www.youtube.com/watch?v=ub2gw0nIRTo
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2021, 10:34:58 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #306 : Maaliskuu 26, 2021, 10:43:37 »
^ Sori mutta Jounin uskonto kieltää lippalakit.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #307 : Maaliskuu 26, 2021, 11:02:29 »
Ei Mun, vaan Audin.
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #309 : Maaliskuu 26, 2021, 11:24:36 »
Hyvä TibeNius... (Sorry typo)

Toihan on melkein sama, kun sallisi Naisen liukuvan Audiin sisään ilman muodollisesti päteviä korkkareita...

Nyt vähän asennetta, kiitos.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2021, 11:28:29 kirjoittanut Jouni »
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #310 : Maaliskuu 27, 2021, 07:39:59 »
Tunnustan, että parasta mitä housut jalassa voi tehdä, on ottaa ne(housut) pois.  :whipping:

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #311 : Maaliskuu 27, 2021, 09:52:47 »
^ Sori mutta Jounin uskonto kieltää lippalakit.

Olen kiinnostunut, missä voin liittyä?  :D Voisin alkaa jakamaan herätystä tästä aatteesta täällä maalla, jossa jokaisella keski-ikäisellä miehellä on outo intohimo ajaa sitä Toyotaa tai Kiaa lippalakki päässä ihan mun takapuskurissa.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6805
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #312 : Maaliskuu 27, 2021, 09:57:25 »
Tunnustan että tykkään blondeista.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #313 : Maaliskuu 27, 2021, 10:14:13 »

Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈

Pitäskö mun tulla auttamaan?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #314 : Maaliskuu 27, 2021, 10:45:50 »
Pysähdytäänpä nyt hetkeksi todellisuuden äärelle, vaikka meneekin OT. Ainoa "organisaatio", jota voi millään kriteereillä kutsua mun omaksi, on mun toiminimi. Luottamustehtäviä mulla on tällä hetkellä kaksi: olen Sexpo-säätiön hallituksen pj ja Sexpo Palvelut Oy:n hallituksen jäsen. Oletan, että Hese69 ei viittaa mihinkään näistä.

FTS Finland on tamperelaisten kollegoiden perustama vapaamuotoinen aktivisti- ja vertaisverkosto. Mä en vedä sitä, eikä vedä kukaan muukaan. Meillä ei ole hallitusta tai puheenjohtajaa. Ei paperilla eikä käytännössä.

Mä voin kyllä kertoa, miksi jengi kuvittelee mun olevan verkoston johtohahmo (tai lahkojohtaja tai mafiajohtaja). Siihen on kaksi syytä.

Syyn nro 1 ei pitäis tulla yllätyksenä kenellekään: Suomessa on tällä hetkellä noin kaksi sellaista aktiivisesti full service seksityötä tekevää ihmistä, joiden nimi ja naama on esillä. Mä olen niistä toinen ja toinen asuu Tampereella.

Syy nro 2 on se, että mä olen ihan saatanan poliittinen eläin ja taustaltani järjestöaktiivi, ja puhun seksityöhön liittyvistä teemoista paljon ja kiukkuisesti ja joka paikassa. Olisi siis aika vitun omituista, jos asiat ei henkilöityisi.

Vedetään vielä toinen tunnustus tähän vielä samaan syssyyn: tunnustan, että mulla todellakin menee ihon alle se, kun mun lukuisten viisaiden aktivistikollegoiden olemassaoloa sivuutetaan liittämällä kaikki vain muhun. Se, että kaikki muut aktivistit (a.k.a. vihaiset mafiajohtajat) ei huutele maailmalla omalla nimellään ja naamallaan ei kerro mistään muusta kuin stigman vahvuudesta.


EDIT: Haha, tää räntti oli mun 666. viesti tällä saitilla!  8)

Tsot tsot! Kyllähän sä tiedät, että raaka totuus löytyy tutskikselta! Tuolta rehellisyyden ja faktatiedon tyyssijasta :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #315 : Maaliskuu 27, 2021, 10:48:05 »

Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈

Onnistuin kahlaamaan pääsiäismuna hyllyn ohi tyhjin korein ;D -60% kaikista on aika kova tarjous, mutta pidin pintani!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9061
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #316 : Maaliskuu 27, 2021, 10:59:50 »
^^ Turskis on vähän kuin tutkintavankeus. Kysytään ihan yhtä ääliömäisiä kysymyksiä.

Raahasivat minut kesken päiväunien kuulusteluihin, vakavalla naamalla esitti kuvia mun puhelimen näytöstä (true story) ja kysyi ketäs nää on?
Valokuva1: kuva näytöstä - pikkusisko soittaa
Valokuva2: kuva näytöstä - äiti soittaa
Valokuva3: kuva näytöstä - mummi soittaa
Valokuva4: kuva näytöstä - vaari soittaa

Katselin kuvia hetken ja rupesin nauramaan. Sille naurulle ei meinannut tulla loppua. Sedät tuijotti edelleen vakavalla naamalla ja vastasin: Miettikääpäs sitä vitun sherlockit ja tehkää vittu duuninne. Saanko mennä takas nukkumaan? 
Why so fragile?

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #317 : Maaliskuu 27, 2021, 11:17:00 »

Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈

Tunnustan että ostin Tokmmannilta 24 kinder munaa ja tunnustan että sytytysnesteen korkki petti kuljetuksessa pilaten muutaman munan ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9061
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #318 : Maaliskuu 27, 2021, 11:41:41 »
Tunnustan että tänäkään vuonna en saa yhtään munaa  :'( Mutta tässä se luonteenlujuus punnitaan. Pistätkö munaa suuhun vai et. Mieli tekis...vesi kielellä, muna mielessä.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11390
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tunnustamisketju.
« Vastaus #319 : Maaliskuu 27, 2021, 12:08:37 »

Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈

Pitäskö mun tulla auttamaan?

Mulla onkin yks pääsiäismuna ihan sulle omistettu..😘
Amator