Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?

<< < (8/10) > >>

Vieras0395:
Huoran hinta on kuin perse, joka huoralla on omansa.
Onpa kallis perse :o No...Nimara on  :laught:

sisuboy3:
Ratkaisu hinta- ja laatuongelmiin on ulkomaiset keskustelupalstat tarvittaessa kääntäjän avulla ja Helsinki-Vantaan lentoasema. :kiss:

turre:
Viveca Newbielle niin minäkin voisin tulla sinun asiakkaaksi.

amg63fin:
itse aloittelin uran markka aikana -95.300mk oli puolituntinen pyynti ja itätytöiltä sai joko 200mk puolituntia tai 300e parivarvia n 1h.kotimaiset samaahintaa tai siitä ylöspäin.nykyään ulkkarit sen 100e puol h ja kotimaiset 100-150e puol h.eniten vituttaa nykytaso.ulkkarit liukuhihnaa ,väsyneen tympeitä ja kuvat kusetusta.tummien ovilla oon käyny vaan vittuilemassa.kotimaiset liian usein päihteittenkäyttäjiä jollain tasolla.toki löytyy helmiä joskus mutta korkea hinta ei aina takaa laatua.nykyään aivan liian useasti vituttaa kun jää paskanmaku käynnistä.entisiä aikoja ikävä.kotimaisen puolituntisesta sen 100-150 voisi maksaa jos palvelut,siisteys yms kunnossa.mun postaus jkl kotimainen käynnistä hyvä esimerkki.

amg63fin:
parhaat muistot kotkan tiilitalo,valkeala,riihimäki,syvälampi,järvenpää.....kivoja tyttöjä myös asunnoissa.tarjontaakin oli enemmän ja oli hauskempaa päästä valkkaamaan usean tytön joukosta.vielä 10v sitten kävin vähintään kerran viikossa ja 3 kertaa parhaassa.nykyään ei niin useasti,ehkä max kerran kk.paras kokemus vuoden sisällä oli kotkassa nuori kotimainen silikonipommi.120e.ei ollut kiirettä,mielettömän kuuma naaras,siisti koti,vielä mukavakin bonuksena.sen jälkee useempi narkkari mukaanlukien tuo jkl,lahdessa 2 eri naarasta ja kouvola nuori narkki joka antoi ehkä elämäni huonoimmat suikkarit.hinta hänelläkin 150e puol h et hukkaan meni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta