Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
sokerinensetä:
Moro vaan kaikille.
Olen seurannut tätä ja muita aikaisempia foorumeita ja sivustoja.
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani.
Mikä nostaa nykymarkkinoilla pillun hintaa :behind:?
Maailman vanhin ammatti?
Useampi nuori aloittava PT tällä alueella kusee isompaan kauhaan kun pyytää markkinatasoa kalliimpaa hintaa siitä mikä on aiemmin ollut markkinahinta.
Vittu, jos näin on niin täytyy vaihtaa markkina-aluetta, vaikka matkakuluja tulisi enemmän.
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: sokerinensetä - Helmikuu 17, 2022, 22:09:29 ---Moro vaan kaikille.
Olen seurannut tätä ja muita aikaisempia foorumeita ja sivustoja.
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani.
Mikä nostaa nykymarkkinoilla pillun hintaa :behind:?
Maailman vanhin ammatti?
Useampi nuori aloittava PT tällä alueella kusee isompaan kauhaan kun pyytää markkinatasoa kalliimpaa hintaa siitä mikä on aiemmin ollut markkinahinta.
Vittu, jos näin on niin täytyy vaihtaa markkina-aluetta, vaikka matkakuluja tulisi enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa pyytää lisää liksaa ja sanoa suoraan, että se menee pillun hankintaan :behind: :drinking:
Jos asiakkaita riittää, niin silloin hintahan on kohdillaan.
Vieras0260:
Niin, eihän se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa. Itse kiinnitän huomiota hinta-laatusuhteeseen. Jos on kohtuullinen hinta ja hyvät rapsat, niin sinne sitten :)
^ Erityisesti naisesihenkilön kyseessä ollen pillun hankinta on loistava palkankorotusperuste :laught:
sokerinensetä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vellinkuivaaja - Helmikuu 17, 2022, 22:18:25 ---Niin, eihän se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa. Itse kiinnitän huomiota hinta-laatusuhteeseen. Jos on kohtuullinen hinta ja hyvät rapsat, niin sinne sitten :)
^ Erityisesti naisesihenkilön kyseessä ollen pillun hankinta on loistava palkankorotusperuste :laught:
[/quote
Totta tämäkin mutta kun tarjonta ei ole muuttunut ja miten hinta-laatusuhdetta pääsee etukäteen testaamaan? Ei mitenkään.
Eli pitäisi lähteä ovelle kääntymään mikä sotii täysin omia periaatteita vastaan.
Hyvät rapsat ei takaa nykyään mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0342:
Aloittajalle:
Ihanaa hintakeskustelu taas vaihteeksi.
Maksat miehenä aina pillusta välillisesti tai välittömästi, olit parisuhteessa tai maksullisissa.
Aluksi tuntitaksa voi tuntua kovalta, varsinkin, jos vertaa, mitä muuta samalla rahalla saa.
Halvimmasta päästä tämä harrastus ei ole, mutta aaettä mikä fiilis on tapaamisen jälkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta