Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Fiona itä hki
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 18, 2022, 10:39:52 ---Tämä 100 % Suomessa syntynyt aiheuttaa minussa mietteitä. Jos syntyy pohjoisrajalla Suomen puolella, ja jalat vasta Ruotsissa, niin miten kansalaisuus määritellään? Puhumattakaan jos olet paatilla Suomen rajavesillä, saako automaattisesti kaksoiskansalaisuuden? Tai susijahdissa itärajalla?
--- Lainaus päättyy ---
Pari kertaa käyty ja ihan "Suomi osastoa".
amg63fin:
itse olen kerran tavannut 5-6v sitten kimppojen merkeissä.silloin tosi hyvässä kunnossa oli helvetin kuuma nainen.kaveri oli enemmänki treenattu mutta fionna oli enemmän mieleeni.erittäin pantavalta näyttää vieläkin.mielelläni kävisin muistoja verestämässä mutta tosi huonosti vastailee viesyeihin ja harvakseltaan tekee hommia.kaunis nainen on mun mielestä kyllä.
Sagittarius76:
Fiona aktivoitunut jälleen, onkos joku käynyt viime viikkoina tapaamassa?
Kävin kesäkuussa ja neito ei oikein ollut mukana mitenkään, mikä oli pettymys. Kuuma ja seksikäs tapaus kaikin puolin, niin houkuttaisi käydä uudelleen
naut1skelija:
Jos tykkää muhkummasta, niin voi olla kiva. Kyllä muhkumpikin voi olla sporttinen. Ja kyllähän tuosta näkee, että on käynyt salilla jonnin verran.
MustaPekka:
--- Lainaus käyttäjältä: Sagittarius76 - Syyskuu 18, 2022, 15:37:37 ---Fiona aktivoitunut jälleen, onkos joku käynyt viime viikkoina tapaamassa?
Kävin kesäkuussa ja neito ei oikein ollut mukana mitenkään, mikä oli pettymys. Kuuma ja seksikäs tapaus kaikin puolin, niin houkuttaisi käydä uudelleen
--- Lainaus päättyy ---
Kävin tapaamassa pari päivää sitten Fionaa ja myös minua hiukan häiritsi hänen poissaolevuus kun yleensä hän on ollut aktiivinen ja sosiaalinen.
Toki kaikki pyytämäni palvelut toteutui ja neitohan näyttää ja tuntuu hyvältä kaikin puolin sekä osaa kyllä pyllistää kiihoittavasti:behind:Menenkö vielä uudestaan,jaa-a ,on kyllä harkinnan paikka!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta