Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Fiona itä hki
sampsa100:
Kaunis suomalainen Itä-Helsinki
Olen vaaleahiuksinen ja 100% suomessa syntynyt.
Eksoottisen näköinen nainen.
Minulla on D silikonit ja treenattu kroppa.
toi on hyvä jos tykkää treenaavista naisista. :weightlifting: :weightlifting:
Pioneeri:
Sais vielä kiinni. Onnistuiko prepaidillä?
PekkaPekka:
--- Lainaus käyttäjältä: sampsa100 - Helmikuu 17, 2022, 18:05:20 --- Kaunis suomalainen Itä-Helsinki
Olen vaaleahiuksinen ja 100% suomessa syntynyt.
Eksoottisen näköinen nainen.
Minulla on D silikonit ja treenattu kroppa.
toi on hyvä jos tykkää treenaavista naisista. :weightlifting: :weightlifting:
--- Lainaus päättyy ---
Vai treenattu kroppa..
Kyllähän tämä on ennemminkin BBW osastoa.
On muuten mukava nainen. Huulet ovat erittäin suuret ja suutelee ihanasti sekä ylä että alakertaa. :blowjob:
MustaPekka:
Tavannut muutaman kerran hänet sekä kimppailun merkeissä hänen ystävänsä kanssa.
Ihan kivaa seuraa,notkea kroppa taipuu moneen asentoon vaikka hmm hiukan lihaa luiden ympärille tullut parin viime vuoden aikana eli en enää sporttisesta puhuisi.
Isohkot silarit ja varmasti muhkean pepun fanittajille hyvä valinta,makuasioita.
Tehnyt Lotharin kanssa filmin,sieltä saa hiukan osviittaa mitä on oven takana odotettavissa jos on treffeille menossa.
Välillä vaikea tavoittaa,ei toki käsittääkseni kovin usein ota asikkaita vastaan mutta itse eilen viestittelin kun huomasin kimppailmoituksen naapurisivustolla ja vastaus tulikin aika nopeasti,aikatauluja saatiin soviteltua vkolle 9,rapsailen kun olen neidit tavannut.
Aurora Mature:
Tämä 100 % Suomessa syntynyt aiheuttaa minussa mietteitä. Jos syntyy pohjoisrajalla Suomen puolella, ja jalat vasta Ruotsissa, niin miten kansalaisuus määritellään? Puhumattakaan jos olet paatilla Suomen rajavesillä, saako automaattisesti kaksoiskansalaisuuden? Tai susijahdissa itärajalla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta