Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kohta on ruuhkaa tytöillä  (Luettu 19031 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #140 : Helmikuu 19, 2022, 19:09:58 »
Tietysti voisi kysyä jos vaikka neljä miestä raahaa tytön puukko kurkulla jonnekin puskaan ja raiskaa siellä vuorotellen, niin mitä tämä suostumuslaki taas semmoiseen auttaa?

Suostumuslaki muuttaa sen että pedarit saa aina ehdottoman vankeustuomion ja se on hyvä asia.

Jos neljää miestä menee Marjaan, ja Marja ei halua harrastaa seksiä miesten, tuomio kaiken järjen mukaan tulee, jos miehet ottavat Marjan väkisin. 

 

     
Miten tämä suostumuasia liittyy pedareihin?

Muistelisin, että tuossa lainsäädännönuudistuksessa oli mukana muutos, että jos aikuinen harrastaa seksiä alaikäisen kanssa, se johtaa aina ehdottamaan tuomioon. 

Raiskaajat harvemmin suostumusta kyselee, oli pedari tai muu väkisinmakaaja. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9136
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #141 : Helmikuu 19, 2022, 19:16:53 »
Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?

Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja osaan ajatella myös omaa persettäni pidemmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onko tätä mielestäsi jotenkin epänormaalia?
Todella epänormaalia. Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla.

Joko sinä olet lakannut hakkamasta vaimoasi?

Olin uhri.
Kerro toki lisää. Olitko perusteettoman ilmiannon uhri, vai raiskauksen uhri?

Jätit muuten ovelasti vastaamatta kysymykseeni, eli oletko koskaan ollut syytettyjen penkillä?
En ole ollut ikinä syytetyn osassa ja loppuun tiedät vastauksen. Miksi muuten olisin sen puheeksi ottanut. Ihanaa kuulla että nautit toisen kärsimyksestä. 
#vajotaansamalletasolle
Outo tulkinta kun sinä itse olet vainonnut minua kirjoituksistani, ja esittänyt perusteettomia syytöksiä.

Missä kohtaa olen esittänyt nauttivani toisen kärsimyksistä?

Minusta raiskaus on jotain sellaista joka tehdään vastoin toisen tahtoa. Nyt tämä lakimuutos teksisi myös yhteisestä suostumuksesta tapahtuvasta seksistä raiskauksen. Minusta se on väärin.
Olen "vainonnut" sinua kirjoituksillani vain seksisaitilla. Mutta koska ajattelet vain omaa persettäsi, niin et näe kuinka olet vainonnut erästä nimimerkkiä kaikilla huorasivuilla. Se nimimerkki ei ole minun. Mutta minä en ajattele vain omaa persettäni.

Ainiin, esiinnyit myös hesenä sexworkillä! Oli varmaan mukava katsella mitä se aiheutti. Ja ihan vaan puhtaasti kiinnostuksesta yhteiskunnallisiin asioihin  ::)

Vastaus löytyy toiseen ja kolmanteen kysymykseesi tuosta mitä kirjoitin. Et tosin sitä ymmärrä vaikka tilastoja käytettäisiin.

Olen aika varma että tämä on sinulle suuri, sosiaalinen ilta  :weightlifting:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2022, 19:19:21 kirjoittanut Lifti »
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1547
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #142 : Helmikuu 19, 2022, 19:17:50 »
Vieläkö raiskaat lapsiasi?
Yksityiselämäni ei kuulu sinulle. Siis se, onko minulla lapsia vai ei.

Raiskannut en ole ketään. Tai no, Henrikssonin tulkinnan mukaan kaikki jotka ovat käyneet huorissa ovat syyllistyneet raiskaukseen.  :laught:

#taidatollahenrissonfani
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1547
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #143 : Helmikuu 19, 2022, 19:19:21 »
Ainiin, esiinnyit myös hesenä sexworkillä!
Ai esiinnyin vai? En tiennytkään, kiva kun kerroit.  :laught:
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9136
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #144 : Helmikuu 19, 2022, 19:31:27 »
^^ miksi otat puheeksi vaimoni, jota minulla ei ole ja minä en saisi ottaa puheeksi lapsiasi?

Onko vain jompikumpi näistä yksityiselämää ja nyt yrität juosta moden hameen olle piiloon.

^ ole hyvä peevisto, nyt tiedät. Vai oliko se kesava vai eggmond. Ainiin, sama tyyppi.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1547
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #145 : Helmikuu 19, 2022, 19:44:25 »
^^ miksi otat puheeksi vaimoni, jota minulla ei ole ja minä en saisi ottaa puheeksi lapsiasi?

Oletko tosiaan noin tyhmä, ettet tiedä tuota sanontaa jolla vain osoitin argumentointivirheesi?  https://fi.wikipedia.org/wiki/Kompleksikysymys

Onko vain jompikumpi näistä yksityiselämää ja nyt yrität juosta moden hameen olle piiloon.
En ole ollut yhteydessä modeen. Minusta tuntuu että sinä olet ollut useamminkin.
^ ole hyvä peevisto, nyt tiedät. Vai oliko se kesava vai eggmond. Ainiin, sama tyyppi.
Jatka vain arvailuja. Voihan se joskus osua oikeaankin.  ;D
 
Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla.
Hmmm....kumpikohan meistä on se joku useimmin hyökkää yksilön kimppuun...hmmm... ::)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9136
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #146 : Helmikuu 19, 2022, 19:51:29 »
^^ miksi otat puheeksi vaimoni, jota minulla ei ole ja minä en saisi ottaa puheeksi lapsiasi?

Älä Wikipedia mies vaihda puheenaihetta. This is all you!
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #147 : Helmikuu 19, 2022, 19:56:16 »


Muistelisin, että tuossa lainsäädännönuudistuksessa oli mukana muutos, että jos aikuinen harrastaa seksiä alaikäisen kanssa, se johtaa aina ehdottamaan tuomioon. 


Eri asia kuin suostumus.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #148 : Helmikuu 19, 2022, 20:21:53 »
...Tällä varmasti halutaan lisätä mielikuvaa teon tuomittavuudesta. Eli vaikka teko olisi tapahtunut osapuolten yhteisymmärryksessä niin se on silti raiskaus koska toinen osapuoli on lapsi ja toinen aikuinen.

Tuo on kyllä tosi hyvä linjaus lainsäädännön puolelta.
Kyllä. Pistää miettimään millainen määrä raiskauksia on tapahtunut kun reilu parikymppiset aikamiespojat ajoivat kylillä pillurallia sata amppeerisilla Datsuneillaan ja ottivat yläastetyttöjä kyytiin.
Tuo oli 80-luvulla aika yleistä. Ei 15-16-vuotiaat minkään samanikäisten poikien kanssa seurustellut. Osa niistä tyypeistä oli siis lakiteknisesti pedareita.

Kyllä niissä Ladoissa ja Taunuksissa oli meillä ainakin saman ikäisiä tyttöjä kyydissä kasarilla. Toki josain landella tilanne ollut toinen ehkä.
Aina etsimässä

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #149 : Helmikuu 20, 2022, 12:48:41 »
Kyllä niissä Ladoissa ja Taunuksissa oli meillä ainakin saman ikäisiä tyttöjä kyydissä kasarilla. Toki josain landella tilanne ollut toinen ehkä.

Aikoinaan jos pikkukylässä aloit kattomaan miestä ittelles vasta 18v niin oli oman ikäiset miehet kylästä loppu, tästä paikallispariutumisesta ja pillurallista taisi olla tutkimuskin tehty 10 vuoden sisään.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 927
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #150 : Helmikuu 20, 2022, 21:31:14 »
Creepyä kuin täältäkin löytyy miehiä joita tämä lakimuutos huolestuttaa! Ja se väärien johtopäätösten ja ajattelun puute!

Nämä eivät muutu, joten näistä mussuttamisen taustalla on ymmärryksen puute:

1. Jos raiskaat naisen pakottamalla tai käyttäen väkivaltaa, se on rikos sekä uuden että vanhan lain mukaan.
2. Jos raiskaat naisen joka on tiedottomassa tilassa, se on rikos sekä uuden että vanhan lain mukaan.
3. Jos nainen harrastaa suostumuksellista seksiä ja jälkeen päin väittää muuta, hän syyttää sinua rikoksesta jota et tehnyt.
4. Okeuskäytännössä todistustaakka on syyttäjällä eli ilman uskottavaa todistusta ei tuomita. Tämäkään ei lakimuutoksessa muutu.

Tuo viimeinen on iso ongelma raiskauksissa koska todistajaa/todisteita ei usein ole ja moni raiskaaja pääsee kuin koira veräjästä ja uhri ei saa oikeutta. Laki ei tuo tähän parannusta.

Mikä muuttuu:

1. Jos nainen on tajuissaan, mutta toimintakyvytön esimerkiksi shokissa tai lamaantuneena kauhusta niin vanhan lain mukaan tämä ei täytä raiskauksen tuntomerkkejä.
2. Seksi alaikäisen kanssa on ollut laitonta ennenkin, mutta ilmeisesti rangaistu kovenee (en tunne tätä puolta asiasta).

Kohta 1 on helposti raiskatulle kylmää kyytiä kuulla poliisiasemalla ja voi jättää esim. fiiliksen, ettei poliisi ottanut vakavasti. Laki kuitenkin asettaa poliisille ja syyttäjälle rajat ja juttua ei voi viedä oikeuteen jos se ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Uusi laki korjaa tämän puutteen ainakin teoriassa. Käytäntö näyttää paljonko näitä päätyy oikeuteen ja saadaanko niistä rangaistuksia.

Muutama kommentti raiskausmyönteisille:

1. Suostumuksen vaatiminen kirjallisesti etukäteen osoittaa, ettette ole ollenkaan ymmärtäneet oikeutta määrätä omasta kehostaan. Aina voi sanoa, ettei haluakaan eikä se etukäteen saatu kirjallinen paperi anna mitään raiskauslupaa.
2. Tuo toimintakyvyttömyystilanne jossa laki muuttuu ei käytännössä ole ongelma kenellekään joka ajattelee seksiä vapaaehtoisena toimintana. Kenellekään ei käytännössä tuota vaikeuksia tunnistaa jos toivottu seksikumppani on shokissa tai lamaantunut pelosta.
3. Uusi laki tekee myös selväksi sen, että hieman vastaan hangoittelevan naisen painostaminen seksiin on raiskaus. Jos tämä on teille se kivi kengässä, niin olette raiskaajia. Tunnustakaa tosiasiat.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2022, 21:33:09 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #151 : Helmikuu 20, 2022, 23:12:38 »
Ainiin, esiinnyit myös hesenä sexworkillä!
Ai esiinnyin vai? En tiennytkään, kiva kun kerroit.  :laught:

Jumalauta, poika!

Jos olet esiintynyt Hesenä wörkillä viime keväänä, silloin ei Kesavaa jumalakaan auta.  :whipping:

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1547
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #152 : Helmikuu 21, 2022, 09:17:52 »
3. Uusi laki tekee myös selväksi sen, että hieman vastaan hangoittelevan naisen painostaminen seksiin on raiskaus. Jos tämä on teille se kivi kengässä, niin olette raiskaajia. Tunnustakaa tosiasiat.
Jos oikein tarkaan luet, niin kukaan ei ole puolustellut raiskauksia. On esitetty huolta perättömistä ilmiannoista ja miesten oikeusturvasta. Perättömät ilmiannot ovat kiistattomasti reaalimaailmassa tapahtuvia asioita, kuten jo linkatuista uutisista on käynyt selväksi. Ja uutisissa näkyy  vain jäävuoren huippu, kaikki väärät imiannot eivät koskaan edes paljastu ja syytömät joutuvat kärsimään. Perättömästä ilmiannosta kiinni jäänyt pääsee yleensä kuin koira veräjästä, tai saa korkeintaan sakkoja. Täysin relevantti huolen aihe siis. Tunnusta tosiasiat.

On tietysti hyvä, jos lain uudistus lisää tuomoita oikeista raiskauksista, mutta kääntöpuolena on että se lisää myös miesten tuomioita väärien ilmiantojen perusteella koska raiskauksen määritelmää laajennetaan ja tekee joissain tapauksissa itse asiassa hyvin tulkinnanavaraiseksi sen onko raiskausta tapahtunut vai ei.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #153 : Helmikuu 21, 2022, 11:32:05 »
Tän olis voinut laittaa myös: "mikä nauratti tänään", mutta sopii myös tänne ;D

"Holly Madison oli Hugh "Hef" Hefnerin (1926–2017) tyttöystävä vuosina 2001–2008."

"Valehtelisin jos väittäisin, ettei se kaikki traumatisoinut minua."

"Seuraavana aamuna Madison tunsi itsensä nöyryytetyksi. Siitä huolimatta hän muutti kartanoon, jossa päätyi asumaan lopulta useita vuosia."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d8823c07-f419-41d2-9d84-96b95022b5ed

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9136
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #154 : Helmikuu 21, 2022, 12:32:46 »
^ Heffi maksoi huorasta tonnin viikossa.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #155 : Helmikuu 21, 2022, 12:39:33 »
^ Just mietin samaa. Tietty varmaan täys ylläpito, mutta ei tuo kallis oo ollu. Eikä huono diili eukollekaan kun töitä kaks kertaa viikossa

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7889
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #156 : Helmikuu 21, 2022, 12:55:12 »
^Ruokahan oli kuulema hiukan tylsää, pihvi joka päivä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #157 : Helmikuu 21, 2022, 13:12:48 »
"Seuraavana aamuna Madison tunsi itsensä nöyryytetyksi. Siitä huolimatta hän muutti kartanoon, jossa päätyi asumaan lopulta useita vuosia."

"Valehtelisin jos väittäisin, ettei se kaikki traumatisoinut minua."

Tuota pystyy itseasiassa käyttämään työpaikassa kuin työpaikassa. "seuraavana aamuna Pertti tunti itsensä nöyryytetyksi. Pomo laittoi lapiomaan sikalassa paskaa karsinoista lantalaan. Siitä huolimatta Pertti latasi aamulla Airam termospullonsa ja teki työuransa sikojen parissa eläkeikään saakka. "Valehtelisin jos väittäisin, ettei se kaikki traumatisoinut minua."

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #158 : Helmikuu 21, 2022, 23:25:38 »
Hirveesti keskusteltu enkä jaksa kaikkea lukea, mutta ehdottomasti hyvä lakimuutos meidän vanhanaikaiseen seksuaalirikoslainsäädäntöön.

Hupakoitahan tämä koskee mm. siinäkin mielessä, että esimerkiksi kondomin riisuminen kesken seksin voidaan katsoa raiskaukseksi, koska sellaiseen seksiin ei ole annettu suostumusta. Mielestäni parantaa meidän oikeusturvaa aika paljon, varsinkin kun näitä tapauksia on.

Aiemmin ei ole myöskään ollut raiskaus, jos panet ihmistä joka on selvästi sanonut "ei", ellet käytä väkivaltaa. Jatkossa tämä on raiskaus.

Mutta Suomessa vallitsee kuitenkin edelleen syyttömyysolettama, eli jotenkin on kyettävä todistamaan, että suostumusta ei ole ollut. Monessa tapauksessa se voi olla haastavaa. Sikäli en olisi siis kovin huolissani siitä, että jokainen peruspulliainen istuu jatkossa vähän väliä oikeudessa.

Siis huom. ei ole velvollisuutta todistaa että suostumus on ollut vaan on velvollisuus todistaa, että sitä ei ole ollut. Ymmärrätte toivottavasti eron.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 560
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #159 : Helmikuu 22, 2022, 06:01:08 »
Joo, on tosiaankin hyvä jos raiskauksen uhrien asema paranee. Seksuaalirikosten määrähän on kasvanut pohjoismaissa jyrkästi. Mutta parissa asiassa mennään aika mutkat suoraksi täällä. Ensinnäkin lakimuutoksen kritisoijat leimataan joksikin "raiskaajien puolustajiksi".

 Ei suomalainen lainsäädäntö niin täydellistä ole, hyvä esimerkki tämä niin upee seksinostolaki jota tämä sama Heriksson oli sorvaamassa. Kun kristallipallosta pitäisi katsoa seksinmyyjän elämäntilanne. Tosin ei Henriksson tätä itse keksinyt ole, vaan tämä on kopioitu Ruotsista missä laki on ollut jonkun aikaa voimassa. Kansankotiin paremmin perehtyneet voisivatkin kertoa paljonko seksuaalirikokset ovat vähentyneet siellä lakimuutoksen jälkeen..
Toiseksi on ihan turha kuvitella että jos miehellä on niin sanotusti puhtaat jauhot pusseissa, niin mitään huolta ei ole vääristä ilmiannoista. Ei me eletä sellaisessa maailmassa