Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sasha  (Luettu 7411 kertaa)

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Sasha
« : Helmikuu 16, 2022, 14:46:40 »
Onko kellään kokemuksia neidistä?

Joskus vuosia taaksepäin näin hänen ilmoituksia kun matkustelin Australiassa, ei silloin aikataulut natsannut

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sasha
« Vastaus #1 : Helmikuu 18, 2022, 10:29:39 »
Kuvat ja rapsat kyllä lupaa hyvää. Jos osuisin samaan kaupunkiin, niin varmaan testaisin. Olisi hyvä siis myös tietää, onko kaikki hyvät rapsat wikissä totta.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sasha
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2022, 22:21:42 »
Suosittelen kokeileen, on kyllä todella loistava. Itämaiseksi suht iso varustus ja osaa kyllä käyttää sitä.
Väittäisin että rapsat pitää paikkansa. Itse en ole kirjoittanut moista mutta jos kirjoittaisin niin olisi se melko ylistävä. Itse olen ollut kyllä todella tyytyväinen. Itseasiassa olen käynyt Sashan hoidossa useammin kuin yhdenkään muun TS  :D

Poissa LouLou

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sasha
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2022, 12:28:22 »
Kävin Sashan luona muutama viikko sitten kun hän oli Helsingissä. Wikissä on 1,5 viikkoa sitten kirjoittamani rapsa käynnistä. Aivan ihana😍

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sasha
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2022, 01:29:05 »
Tulipaha  käytyä Sashaa tapaamassa.

Ajallaan mestoilla, neito tuli hakemaan porttikongilta. Wow. Kaunis näky eittämättä.

Nopean pesun kautta mietiskelemään että mitä saisi olla. Sanoin vaan, että kaikkea  :blowjob: :behind: :weightlifting:

No aloitettiin pusuilla ja sasha kiusoitteli vyön alta. Yhtäkkiä huomasin 2 täydellistä tisua nännit piukkana naaman edessä ja pääsin niitä nuoleskelemaan voi pojat!

Sasha kävi petiin mahalteen maaten ja meikä poika rimmasi ja hieroin veitikkaa hereille ja nopeastihan se sai elon merkkejä. Hitaasti kiusoitellen kaikkialta mistä nyt voi kuvitella tätä seksikästä neitoa hivellä ja nuolla, kunnes lopulta keskityin kullin kimppuun.  :blowjob:

Sinänsä olin hieman pettynyt kokoon, mutta kaunis penis se oli tämäkin. Ja oikein sopiva suuhun. Namnam. Tähän päälle 69, josta päästiinkin hetken päästä kokeilemaan näkymiä lähärissä. Hyvät näkymät. Ja sashalta tuli kehuja että olen tosi tiukka 🤗.

Tässä  vaiheessa ehdotin leluja ja yllätin sashan mun lempileluilla.

Sasha oli hieman hämillään ja samalla utelias, että miten tommonen 20cm pitunen ja 5,3cm paksunen dildo uppoo perseeseen... Mutta kyllähän se sinne sujahtaa ykösellä  :weightlifting:

Sasha uitti kullia suussa ja pienesti precumia oli havaittavissa ja kyllähän se hönen lemmentikku maistui todella hyvältä paljaana. Mitenkäs sitä nyt muutenkaan. Kumeja en ime.

Muutaman hetken lämmittelyn jälkeen otettiin se orgasmivakuutus, eli tommonen about häräntappoase. 25cm pitkä ja 6,6cm paksu jööti  :headbang:

No eikai siinä tekopeenis peppuun ja sasha kävi kullin kimppuun. Harmiksi kuitenkin huputettuna. Jokatapauksessa julmettu purkautuminen sashan suihim joka sai hänet hymyilemään oikein maireasti. Job well done. Pusujen kera pesulle ja lopuksi mukavaa jutustelua muutaman hetken. Lopulta oli aika lähteä yöhön.

Sää selkeä ja verrattain lämmin ilta vuodenaikaan nähden.

Tämä täytyy ottaa uudestaan.  :inlove:

Ainut ehkö sellainen selkeästi hieman miinis itselle se, että havaittavissa oli aika vahvasti epäsuhtaa lantion seudulla. Eli lantio suhteettoman leveä verrattuna reisiin ja vyötäröön Tämä tuntuu olevan yleistä aasialaisilla jostain syystä.

Liekö kirurgisella toimella lantioon täytettä vai vaan tarkoitusperäisesti vyötärön ja jalkojen kapoistamista.

Pistää jokatapauksessa silmään.
Kulli kun olis vielä 20cm nii  ois jumalainen. Mutta nykyinen toimii ihan ok. 😁
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2022, 01:33:07 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa daddy66

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sasha
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2022, 10:49:05 »
En voi kuin kehua tätä "tyttöä".
Mahtava palvelu ja tosi siisti asunto ym.

Poissa Johnny Cash

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sasha
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2023, 02:38:49 »
Kiitokset kaikille, jotka täällä jakaa omia kokemuksiaan. Tästä oli itselle suuri hyöty näin ensikertalaisena. Täällä on kokenutta tallaajaa, joten teille tämä on tuttua huttua, mutta itselle ensimmäinen kokemus oli jotain aivan mieletöntä. Olen ollut täysin mies naiselle, mutta viime aikoina on tullut fiilis kokea jotain täysin uutta. Ja nyt sen vihdoin toteutin. Sasha oli siihen paras mahdollinen vaihtoehto. Todella naiselliset piirteet. Kuten kuvauksessaan kertoo, hän on todella panostanut itseensä ja siihen, että näyttää hyvältä, naiselta.

Täysi palvelu. Suuseksit molemmin puolin, 69, hän pani, minä panin. Puolen tunnin setti. Ei sinällään mitään kiirettä mihinkään. Juteltiin lopuksi. Aivan mahtava kokemus ja nainen. Iso suositus täältä!

Itse en kaipaa mitään koivuhalkoa takalootaan eli Sashan arviolta 15-16cm kulli oli täydellinen näin niinkuin ensimmäiseen settiin. Tissit ja perse rakennettu, mutta ei se menoa haitannut.

Sasha lähtee tänään lauantaina Viroon. Tulee tammikuussa 2024 takaisin Suomeen. Olkaa tuolloin tarkkana. Niin minäkin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2023, 02:41:57 kirjoittanut Johnny Cash »