Kannetaan nyt omakin korsi tähän paloma "saagaan".
Kyselyä eilen, että sopiiko tänään aamulla tavata. Vastaus aika nopeasti, että "sopii, ilmoita puoli tuntia ennen kuin tulet". Kysyin sen verran tarkennusta, että monelta aloittaa. Sain vastauksen, että 8-9.
Sitten tähän aamuun. Laitoin hyvissä ajoin aamulla viestiä, että mikä tilanne ja monelta voi tulla. Tämä siis joskus 8.30. Ensimmäinen vastaus tuli hieman 9 jälkeen, että 10 sopii. Noooh, 10 aikaan olin ilmoitetussa osoitteessa, tai siinä pihalla ja laitoin viestiä ja yritin soittaa. Parin minuutin päästä sain viestin, että puoli tuntia kestää, koska hän on salilla ja hänet täytyy hakea. Ajattelin että mitähän vittua tästäkin tulee... Päätin kuitenkin mennä katsomaan senkin kortin vielä, koska olisi ollut koti matkalla. Kuinka ollakkaan sovittuna aikana ovesta ulos tuli ei niin tavallisen näköinen "salikissa". Siitä autolla kohti majapaikkaa ja palvelusetelit neidin käteen. Oltiin sovittu puolen tunnin pikainen. Siinä kun rahoja kaivelin takin taskusta, oli paloma ja riisunut vaatteensa pois. Yhteissuihkun jälkeen makuuhuoneeseen. Olin jo suihkussa kertonut että voidaan unohtaa hieronta. Eli ukkoa selälleen ja pikku kaveria imemään. Ei edes kyselty, että kumilla vai ilman. En osaa sanoa kauanko tuosta herkkusuusta ehdin nautiskella, mutta oli pakko pyytää rauhoittumaan, koska tuntui että lasti lähtee. Paloma sanoin naureskellen, ettei se haittaa, anna tulla vaan. Tavallaan harmitti, koska olisin halunnut muutakin. Siitä sitten itse pesulla edelleen hieman harmistuneena kun muut jäi nyt kokeilematta. Pesun jälkeen aloin pukemaan niin paloma kysyi itse haluanko seksiä??? No tottakai haluan, mutta en heti perään pysty, eikä käteistäkään paljoa ole. Paloma sanoi että odotetaan hetki, koska hänen on pakko syödä. Siinä sitten pyyhepäällä istuskelin sohvalla ja katselin kun toinen alastomana syö eväitään.
Pienet jutustelut ja niiden jälkeen uusinta kierrokselle. Taas alkuun hieman poskihoitoa. Sen tämä neito kyllä osaa hyvin. Pyysin neitoa ratsaille, että pääsen hänen rintoihin lähemmin tutustumaan. Ratsastelun jälkeen neitonen itse halusi taas ottaa suihin. Tässä kohtaa hän myös kysymättä käänsi itsensä niin, että pillu oli naamallani. Tuli pyyntö (käsky) nuolla häntä samalla. Tätä nautintoa hetki ja oli pakko pyytää neito nelinkontin, jotta pääsi takaa tuuppaamaan. Kiva kyllä kun saa painella pohjaan saakka ilman valitusta. Lopulta neito ympäri ja lasti rinnoille.
Pahoittelin kun aikaa meni yli 3 kertaa se mitä sovittiin. Tarjosin rahaa lisää, mutta ei halunnut. Hymyili vain ja kertoi tämän olevan hyvä näin. Ja hän aikoo nyt muutaman tunnin levätä. Jätin pois lähtiessäni kuitenkin tiskipöydälle 50€ kun ei enempää ollut. Tästä sain kiitosviestin sydämen kanssa perään.
Yhteenvetona. Mielestäni upea nainen kaikkine muoveineen. Suuseksi todella hyvää, ja näyttää aidosti tykkäävän siitä. Tavara tiukahko, ja mikä parasta toimiva ilman liukkaria. Pieni miinus, ettei hirveästi halunnut rintoja puristeltavan, ainakaan kovin rajusti. Isompi miinus siitä metelistä mikä lähtee kun ottaa suihin. Juttua riittää niin, ettei tahdo välillä puheenvuoroa saada. Englanti hyvää keskitasoa. Ei tykkää arabeista, se kävi useaan otteeseen selväksi.
Menenkö uudestaan? Aivan varmasti, ja seuraavalla kerralla otan suoraan vähintään tunnin ajan. Tästä naisesta on turha yrittää nauttia vain puolikasta tuntia. Hinta-laatusuhteeltaan menee heittämällä kärkeen omissa kokemuksissa. Tästä voisi ottaa mallia muutkin. Tiedän, että nyt sattui itselleni hyvä kerta, koska kaikki lopulta onnistui. Ja tiedän myös, ettei tulevasta kerrasta välttämättä tule vastaavaa.
Sää espoossa pilvinen, sateinen, +6 astetta.