Onko tyttö varmasti täysin itsenäinen tekijä? Tekisi mieli käydä, mutta jännittää vähän, että onko paritettu.
Uutiset:
Karu
Kelpo kaveri
jeppe12
Kelpo kaveri
mattssonni

Rakastajien aatelia

Timppa

Piristää muiden päivää
oli muuten ostanut tuhannen kortsun säkin.näyttikin sen mulle
hahh94
Kelpo kaveri
mattssonni

Rakastajien aatelia
Näemmä uudella numerolla, mutta tuskin uusilla kujeilla

jeppe12
Kelpo kaveri
mattssonni

Rakastajien aatelia
näitä ei toivo kenellekään. Inhottavaa, alan inhottavimmat lieveilmiöt muistuttavat olemassaolostaan. Toivottavasti ei ole pahempaa sattunut.
Freier

Näyttää hyvää esimerkkiä

jaculo
Kelpo kaveri
Tällaiset suuret persoonallisuudet tekevät harrastuksesta harrastamisen arvoista.
jeppe12
Kelpo kaveri

Veka

Piristää muiden päivää
tänään Paloma oli poikkeuksellisen ärtyneellä tuulella. Tapaamisen lomassa hän pakkaili kamojaan ja ilmoitti lähtevänsä vielä illalla muutaman kuukauden lepolomalle latautumaan.
No, jos vanhat merkit pitävät paikkansa hän on Suomessa ennen kuin huomaakaan. Mutta minun osaltani sanoisin että kiitos ja kumarrus. Kannan silti aina muistoissani kohtaamisiamme, vaikkapa helteisellä punavuorelaisella kadulla, jolta tulit hakemaan minua "näyttävissä" vaatteissa
Tällaiset suuret persoonallisuudet tekevät harrastuksesta harrastamisen arvoista.
lomassa. Suomessa ei kuulemma tienaa tarpeeksi ja jossain muissa euroopan maissa hän voi pyytää 400e/tunnilta niin hän ei enää ikinä tule suomeen.
mutta meno oli täyttä
&
ja otteet niin kovat että välillä piti ihan sanoa, että vähän pehmentää. Toisaalta sitten kävi niin, että olin tilannut puoli tuntia. Tullessa hän sanoi, ettei hänellä nyt ole aikaa kuin pikaiseen varttiin
Maksoin sitten vartin hinnan mutta puoli tuntia siinä kuitenkin meni
Eli sain puoli tuntia vartin hinnalla, vaikka olin alunperin puolesta tunnista maksamassakin. Ehkä hän unohti ajankulun tai jotain siinä Suomi-kiukkua puhistessaan.Minulle hän itse asiassa sanoi, että lähtee maanantaina pois Suomesta eikä palaa enää ikinä. Ja sitä hän toisteli monta kertaa pitkin tapaamistalomassa.

Laatikkohäslääjä
Kelpo kaveri
Maxi
Kelpo kaveri