Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Paloma, plastic doll
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Syyskuu 30, 2023, 20:16:00 ---Tätä Palomaa on zuumailtu nyt jo kuukausitolkulla ja alkaa omassa päässä tuntua jo jonkinlaiselta miehuuskokeelta pystyisikö sitä mihinkään tällaisen neidon kanssa. Asiaa toki auttaa jos on mukava luonne. Viimeinen visiitti kun oli aika neuroottisen tsekki pt:n vastaanotolle ja siitä jäi paskahko maku suuhun..
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä kannattaa kokeilla kuitenkin. Jos Paloman omia stooreja kuuntelee, niin hän aikoo vetäytyä alalta kotirouvaksi kunhan saa käytännön asiat sovittua.
Eli kyllä mä edelleen suosittelen jos toi synteettinen look puhuttelee. Musta hän on myös kiva tyyppi, mutta joidenkin mielestä voi olla liian spontaani. Yrittää aina tosissaan, mutta ei toisaalta siedä mitään vedätystä ja on joskus aika omapäinen muija. Ja sopiminen edelleen hänen kanssa se akilleen kantapää.
MestariMerlin:
Jep. Pointtihan tuossa mulla oli että kannattaako aina maksaa Palomaan nähden tuplahintaa kun kokemus näiden "kaunottarien" kanssa voi olla huono.. Palomalla on taksat kohdillaan.. Ne jättihuulet vain hieman kummastuttaa.. Ei se ihan kotirouva-lookkia ole jos sellainen on neidolla suunnitelma.
Stands:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Syyskuu 30, 2023, 22:56:52 ---Jep. Pointtihan tuossa mulla oli että kannattaako aina maksaa Palomaan nähden tuplahintaa kun kokemus näiden "kaunottarien" kanssa voi olla huono.. Palomalla on taksat kohdillaan.. Ne jättihuulet vain hieman kummastuttaa.. Ei se ihan kotirouva-lookkia ole jos sellainen on neidolla suunnitelma.
--- Lainaus päättyy ---
En kyllä yhtään tiedä mitä haet tässä..?
Jos hinta on se sun ainut juttu, niin kannattaa etsiä toinen harrastus.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Syyskuu 30, 2023, 22:56:52 ---Jep. Pointtihan tuossa mulla oli että kannattaako aina maksaa Palomaan nähden tuplahintaa kun kokemus näiden "kaunottarien" kanssa voi olla huono.. Palomalla on taksat kohdillaan.. Ne jättihuulet vain hieman kummastuttaa.. Ei se ihan kotirouva-lookkia ole jos sellainen on neidolla suunnitelma.
--- Lainaus päättyy ---
The Real Housewives kato. Perijätär with Brazilian butt lift -perä.
jeppe12:
Joo, tiedä noista kotirouvasuunnitelmista. Mun kokemus on, että joko juttelee mitä milloinkin huvittaa tai sitten suunnitelmat muuttuvat hyvin tiuhaan. Kerran kertoi olevansa palaamassa kotimaahansa ja toisen kerran menossa Puolaan töihin pysyvästi (näihin PT-hommiin) eikä palaa Suomeen. Ja kolmannella kerralla oli lähdössä Dubaihin pitkäksi aikaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta