^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakatasoon.
Olin juuri tulossa innoissani tämän saman kirjoittamaan, kun eräs ystävällinen tästä vinkkasi 😁❤️
Uutiset:
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakatasoon.
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakaan.
😔 mulla ei asento vaikuta... (siis tässä asiassa😜)
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.
Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.
Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.
Annatko tyhmälle tarkemmat ohjeet. Huawei
Annatko tyhmälle tarkemmat ohjeet. Huawei
Googlen Chrome-selaimessa asetusvalikko löytyy oikeasta yläkulmasta, kolme pistettä päällekkäin. Sieltä valikosta löytyy Tietokonesivusto. En tiedä onko Huawei kynäillyt jotain omaa selainta pakkaa sekoittamaan.
😔 mulla ei asento vaikuta... (siis tässä asiassa😜)
Mulla toimii kyl. Tää luuri on muistaakseni joku 8 plus tai jotain sinne päin. Jos sillä on mtn väliä.. 🤷♀️
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅
Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽♀️
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅Ei maineeseen voi vastata kun antamalla mainetta takaisin - joka onnistuu harvoin siihen saumaan TAI lähettämällä yksityisviestiä. Laittaa vaikka yksärin otsikoksi "maineeseen vastaaminen" niin hölmökin ymmärtää miksi saa yksärin.
Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽♀️
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅
Mutta joo, en seuraa repukoita edes niin aktiivisesti et sinne kannattaisi kyssäreitä laittaa. Repukat mun mielestä on enemmän vain sellainen tykkää/ei tykkää jonkun postauksesta, johon sitten voi kirjoittaa saatesanat miksi diggaa jostain kirjoituksesta tai miksi ei.
Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Jos alkuunsa on yksi neliö ja uuden saa aina 100 pisteen välein niin viides tulee kun on 400 plakkarissa. Kuudetta ei saa enää niin helpolla.