Itseäni pidempiä on tullut ja se on hauskaa seurata, kun pt koittaa vaivihkaa hivuttaa korkkarit jalastaan jo eteisessä.😄
Tähän olen itsekin törmännyt, mutta se erotteleekin ammattilaiset amatööreistä, kun tällainen pätkä tulee asiakkaaksi.
Siviilipuolella on muutaman kerran käynyt niin, että nainen on kieltäytynyt tapaamasta minua, kun pituuteni on tullut ilmi tai siis lyhyyteni. Enkä minä siis mikään lyhytkasvuinen ole, mutta olen toki selvästi miesten keskipituuden alapuolella. Onneksi tästä lyhyydestäni on myös hyötyä, esimerkiksi matkustaminen on mukavampaa, kun ei ole koskaan ahtaita tiloja.
Olen myös ollut aistivinani, että ainakin miehissä lyhyitä aliarvioidaan enemmän tai ehkä vaaditaan vähän vähemmän. Ehkä tässä on kyse vähän samasta ilmiöstä kuin pitkien miesten suosimisessa.
Itse olen 172cm eli keskiverto naista pidempi, mutta se kategorioi silti minut lyhyiden puolueeseen, kun keskimitta miehillä taitaa olla 178 ainakin. Aliarviointia tulee kyllä aika paljon tosiaan. Vielä, kun ei ole mitenkään leveä harteinen. Itselläni on todella fyysinen harrastus ja hauskaa välillä "tappaa" näitä isompia, kun automaattisesti luulevat, että tuon kanssa on helppoa ja käykin päinvastoin.😆 Koon takia minäkin luultavasti ajauduin aikoinaan maksuseksin puolelle. Sieltä sain lisää itsevarmuutta kiitos siitä monelle pt:lle. Niistä käynneistä sain korjattua sitä poljettua itsetuntoa ja siviilipillukaan ei ollut enää ihan mahdotonta saavuttaa.