Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Lady Sabina Töölö
Balls:
On tullut myös käytyä Sabinalla pari vuotta sitten, pitänee ottaa uusi visiitti taas pitkästä aikaa.
Muistelen myös että oikein pätevä hoito oli aikanaan…
Balls
Jukka_nn:
On todella ihana Lady! Muutaman kerran olen käynyt, viimeksi reilu vuosi sitten. Ikää on väittäisin reilusti enemmän, kuin ilmoituksessa, silikonitissit ovat aikaa nähneet, mutta se ei haittaa. Sain kerran kuulla hänen pianonsoittoaan. On siinäkin hyvä... sääli niitä muuttomiehiä, kun on pianon raahannut ylös kämppään.
Pioneeri:
Pari kertaa käynyt rentoutumassa hänen luonaan. Itse olen ottanut "nusipusi" hoidon eli suikkarin hieronnan loppuun. Osaa sen hyvin...
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Tammikuu 26, 2022, 22:28:00 ---Pari kertaa käynyt rentoutumassa hänen luonaan. Itse olen ottanut "nusipusi" hoidon eli suikkarin hieronnan loppuun. Osaa sen hyvin...
--- Lainaus päättyy ---
Onko lopettanut panemisen? Ei tästä ole kauaa aikaa kun ratsasti kuin tuulispää, osasi "puristaa pillullaan" ja suputti korvaan kuinka kyrpäni teki hänet onnelliseksi. Tuohon illuusioon räjähdin ja olen EDELLEENKIN siinä uskossa, että kovempaa sonnia ei löydy!
Pioneeri:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 26, 2022, 22:33:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Tammikuu 26, 2022, 22:28:00 ---Pari kertaa käynyt rentoutumassa hänen luonaan. Itse olen ottanut "nusipusi" hoidon eli suikkarin hieronnan loppuun. Osaa sen hyvin...
--- Lainaus päättyy ---
Onko lopettanut panemisen? Ei tästä ole kauaa aikaa kun ratsasti kuin tuulispää, osasi "puristaa pillullaan" ja suputti korvaan kuinka kyrpäni teki hänet onnelliseksi. Tuohon illuusioon räjähdin ja olen EDELLEENKIN siinä uskossa, että kovempaa sonnia ei löydy!
--- Lainaus päättyy ---
Ainakaan minulle ei ole lohjennut, kysytty toki on :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta