Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Lady Sabina Töölö
kekkuli78:
Onkohan Sabina hiihtolomalla? Olen yrittänyt tavoitella soitoin ja viestilläkin, mutta ei vastaa. Onko kukaan tavannut Sabinaa esimerkiksi tällä viikolla? Kaipaisin hieman :wanker:
Vieras1940:
Arvoisat Gentlemanit olen nyt taas tavattavissa!Yritän parhaani mukaan nyt vastata kiitos paljon yht.otosta jo etukäteen!Kaunista viikonloppua toivottaen ja lämpimin halauksiin Teidän ...
kekkuli78:
Uppeeta :headbang:
Balls:
Tuli piipahdettu Lady Sabinan hoidettavana viime viikolla keskellä pahinta lumimyräkkää.
Oikein nautinnollinen kokemus, rauhallinen ja kiihoittava alku joka huipentui räjähtävään kassien tyhjäksi lypsämiseen. Reilulla öljyllä!
Käyn varmasti uudestaan ja suosittelen myös muillekin hieronnan ystäville!
Balls
kekkuli78:
Kävin jokin aika sitten Sabinan luona ensimmäistä kertaa ja olipas eroottinen kokemus :inlove:
Hoidon huikein kohta oli ehkä kun makasin patjalla mahallani ja Sabina ehdotti minun nostavan takapuoltani ylöspäin ja nousevan polvilleni. Siinä sitä sitten oltiin nelinkontin kun tuo isotissinen käsitöiden jumalatar lypsi öljyisillä käsillään kassini tyhjäksi samalla kun hänen isot tissinsä hieroivat takapuoltani takaapäin :wanker:
Aivan täydellinen 6/5 kokemus ja mahtava orgasmi :headbang:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta