Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Stadin hupakkomestat. lähinnä Soho ja Alcatraz
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Yagge - Elokuu 31, 2019, 10:23:31 ---^ Joo no tosihan se on ja siellä on hinnat ja kaikki.
--- Lainaus päättyy ---
No uskotaan, jos niin sanot. Jos baarista saisi maailman kauneimman huoran mukaansa yöksi 500 eurolla, niin miksi Suomessa olisi ammattihuoria, jotka tuolla summalla tarjoavat seksiä 2-3 tuntia.
Ehkä kaikki ammattihuorat ovat miljonäärejä seksihulluja, jotka vaan näön vuoksi laittavat hinnat ja reissaavat ympäri Suomea omalla kustannuksellaan munaa saadakseen. Toki sinulla on voinut käydä tsäkä, vaan eipä kantsi taas yleistää
Vieras0038:
^
Myönnän että mulla on käynyt kova tuuri ja siksi hutsustani tulikin mun vakkari. Ja nykyään maksan hänelle hieman enemmän yöstä varmistaakseni että olen hänelle aina ykkösvaihtoehto sekä lisäksi kaikki hänen kulunsa. Lisäksi asumme aina hotellien parhaissa huoneissa. Jos hutsuni pitää valita tuleeko hän Pietarista viikonlopuksi varmalla rahalla luokseni vai myymään kaikille riskillä, ettei saavuta samaa tulosta niin valinta lienee hänelle aika helppo. Se, onko hän maailman kaunein on tietenkin vain oma mielipiteeni. Jonkun muun mielestä ei ehkä ole. Mutta olen kyllä ymmärtänyt ja kokenutkin, että ottajia olisi.
Mutta ei yön hinta kyseisessä paikassa muidenkaan osalta ole suurempi kuin 500 per yö. Venäläinen nainen vaan antaa halvemmalla ja lisäksi
omien kokemuksieni perusteella on paljon parempi seksissä. Eli hinta-laatu-suhde venakon kanssa on rutkasti parempi kuin suomalaisten kanssa omasta mielestäni.
Vieras0032:
Jos hinta-laatu suhde on sinusta venäläisen kanssa parempi kuin suomalaisen, niin kuinka iso otanta sinulla on kummistakin ?
Aiemmin kirjoitit, että nettikokemuksesi ovat kylmän kliinisiä liukuhihnatapaamisia. Sen perusteella vähän epäilenen, ettet ole montakaan maksullista suomalaista tavannut, vai oletko yhtään. Venäläinen nainen suomessa huoraamassa on sitä paitsi melkein aina paritettu. Kaunis ja lahjakas venäläinen nainen löytää elättäjän Venäjältä, ei hän tule Suomen strippiklubeille pyörimään.
Kesava:
Riippuu aika paljon miehestäkin, kuka saa keneltäkin ja millä hinnalla...jos saa vaikka 500€ / yö, niin miksi maksaisi tonnia...
Vieras0038:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Elokuu 31, 2019, 12:22:02 ---Jos hinta-laatu suhde on sinusta venäläisen kanssa parempi kuin suomalaisen, niin kuinka iso otanta sinulla on kummistakin ?
Aiemmin kirjoitit, että nettikokemuksesi ovat kylmän kliinisiä liukuhihnatapaamisia. Sen perusteella vähän epäilenen, ettet ole montakaan maksullista suomalaista tavannut, vai oletko yhtään. Venäläinen nainen suomessa huoraamassa on sitä paitsi melkein aina paritettu. Kaunis ja lahjakas venäläinen nainen löytää elättäjän Venäjältä, ei hän tule Suomen strippiklubeille pyörimään.
--- Lainaus päättyy ---
Musta jotenkin tuntuu, että tunnen venäläiset naiset paremmin kuin sinä. Ethän tiennyt hetki sitten Ratakadustakaan mitään. Kokemustani olen avannut siinä tarinassa ja sitä tosiaan on paljon. Mitä tulee vakkariini niin olen tavannut hänet kotonaan Pietarissa. Kaikki venäläiset naiset eivät halua itselleen venäläistä elättäjää. Vaikka olisivat kauniita ja lahjakkaitakin. Mutta koska sinulla on vaikeuksia ymmärtää tai hyväksyä lukemaasi niin en ala tästä asiasta vänkäämään. Suurin osa venäläisistä naisista ei todellakaan ole paritettuja. Ehkä joskus näin oli mutta ei ole tänä päivänä. Hyvää ja iloista viikonlopun jatkoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta