Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Stadin hupakkomestat. lähinnä Soho ja Alcatraz
Azazello:
Helsinki on aiemmin ollut edelläkävijä yökerhoissa missä on hyvät mahdollisuudet törmätä maksullisiin. Käytiin tänään kierroksella mestoissa.
Alcatrazissa ei ollut kuin aloittelevia tankotanssijoita jotka jokainen vuorollaan kävivät pummaamassa melkoisen hyökkäävästi tippejä ja tyttöjuomaa, 45€ Piccoloa. Ei jääty.
Sohossa oli 70% miehiä joista 80% oli Bandidoskerholaisia, naisista suurin osa uransa ehtoopuolella olevia tyttöjä. Ei jääty toiselle oluelle.
Vieras0038:
Käsittääkseni A:lla alkavasta paikasta ei ole vuosikausiin löytänyt maksullista seuraa sen jälkeen kun jatkoaikaluvat uhattiin poistaa, jos homma jatkuu. Yksittäisiä poikkeuksia on varmaan ollut.
Mitä tulee toiseen paikkaan niin itse en ole ainakaan koskaan joutunut poistumaan paikasta ilman erittäin viehättävää seuraa. Mutta eipä siellä ole silloin mopopoikiakaan näkynyt. Ehkäpä olitte oikeassa paikassa väärään aikaan. Toisaalta kuvittelisin, ettei heistä ole siellä mitään haittaa. Siellähän ollaan tapaamassa naisia eikä miehiä ja yleensä kaavaan kuuluu, että asiakkaat antaa toistensa olla rauhassa.
Mielestäni koko harrastuksen suola on juuri paikat, joissa voit livenä tavata hupsuja. Se sähköinen ilmapiiri, kun tutkaasi ilmestyy se törötisuinen blondi kaupungin korkeimmilla koroilla ja istuutuu pöytääsi. Kumpi tahansa voi viheltää pelin poikki hetkenä minä hyvänsä mikäli homma ei miellytä. Tai sitten "klousataan diili" ja talutat sen superblondin perhoset vatsanpohjassa taksiin ja mietit, että kohta mä panen tuota kaunotarta koko yön...
Netistä varatut panot on niin kliinisiä ja usein liukuhihnamaisia ja käsikirjoitettuja tapahtumia, että niistä on kyllä vaikea saada mitään todellisia kiksejä. Toimii, jos on pakottava tarve tyhjennykseen.
Mutta ainahan sitä voi lähteä käymään vaikka Saksassa. Siellä on tässäkin asiassa paremmin asiat.
Toivottavasti Suomessakin bordellit laillistetaan. Mutta ei taida tässä feministien luvatussa maassa koskaan toteutua. Liian suuri uhka tavan suominaisille.
Vieras0032:
--- Lainaus käyttäjältä: Yagge - Elokuu 31, 2019, 08:21:46 ---Käsittääkseni A:lla alkavasta paikasta ei ole vuosikausiin löytänyt maksullista seuraa sen jälkeen kun jatkoaikaluvat uhattiin poistaa, jos homma jatkuu. Yksittäisiä poikkeuksia on varmaan ollut.
Mitä tulee toiseen paikkaan niin itse en ole ainakaan koskaan joutunut poistumaan paikasta ilman erittäin viehättävää seuraa. Mutta eipä siellä ole silloin mopopoikiakaan näkynyt. Ehkäpä olitte oikeassa paikassa väärään aikaan. Toisaalta kuvittelisin, ettei heistä ole siellä mitään haittaa. Siellähän ollaan tapaamassa naisia eikä miehiä ja yleensä kaavaan kuuluu, että asiakkaat antaa toistensa olla rauhassa.
Mielestäni koko harrastuksen suola on juuri paikat, joissa voit livenä tavata hupsuja. Se sähköinen ilmapiiri, kun tutkaasi ilmestyy se törötisuinen blondi kaupungin korkeimmilla koroilla ja istuutuu pöytääsi. Kumpi tahansa voi viheltää pelin poikki hetkenä minä hyvänsä mikäli homma ei miellytä. Tai sitten "klousataan diili" ja talutat sen superblondin perhoset vatsanpohjassa taksiin ja mietit, että kohta mä panen tuota kaunotarta koko yön...
Netistä varatut panot on niin kliinisiä ja usein liukuhihnamaisia ja käsikirjoitettuja tapahtumia, että niistä on kyllä vaikea saada mitään todellisia kiksejä. Toimii, jos on pakottava tarve tyhjennykseen.
Mutta ainahan sitä voi lähteä käymään vaikka Saksassa. Siellä on tässäkin asiassa paremmin asiat.
Toivottavasti Suomessakin bordellit laillistetaan. Mutta ei taida tässä feministien luvatussa maassa koskaan toteutua. Liian suuri uhka tavan suominaisille.
--- Lainaus päättyy ---
Kiinnostaisi tietää mihin hintaan strippari lähtee yöksi. Voisi kuvitella, että suurin osa ei lähde ollenkaan. Stripparit usein kokee olevansa esiintyviä taiteilijoita, eikä mitään "huoria". Vähän sama kun hierojat ja dominat, sama asia vaan eri nimityksellä.
On sinulla käynyt huono mäihä nettiseuralaisten kanssa. Suurin osa on varmaan kaikkea muuta kuin kliinisiä, käsikirjoitettuja tai liukuhihnatyttöjä.
Jos Suomessa olisi laillista, niin heti perustaisin bordellin. Itse pitäisin siveysvyötä ja hukkaisin avaimen.
Gentleman:
^Voi myös käydä niin, että itse herää stripparin luota ;D Joskus villissä nuoruudessa oltiin oltu kaveriporukalla paikallisella tankotanssi teatterissa ja reippaasti juhlitun illan jälkeen muistan vain heränneeni vieraan kämpän sohvalta, stripparin edellisen illan klubilta tökkiessä kylkeen ja kysymykseen aamukahvista. Luultavasti mitään ei ollut tapahtunut koska olin täysissä pukeissa ja kengät jalassa :o
Vieras0038:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Elokuu 31, 2019, 09:00:27 ---Kiinnostaisi tietää mihin hintaan strippari lähtee yöksi. Voisi kuvitella, että suurin osa ei lähde ollenkaan. Stripparit usein kokee olevansa esiintyviä taiteilijoita, eikä mitään "huoria". Vähän sama kun hierojat ja dominat, sama asia vaan eri nimityksellä.
On sinulla käynyt huono mäihä nettiseuralaisten kanssa. Suurin osa on varmaan kaikkea muuta kuin kliinisiä, käsikirjoitettuja tai liukuhihnatyttöjä.
Jos Suomessa olisi laillista, niin heti perustaisin bordellin. Itse pitäisin siveysvyötä ja hukkaisin avaimen.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni en missään vaiheessa puhunut strippareista. Esittele minulle yksikin "puhdas/pelkkä" strippari Ratakadulta niin minä esittelen sinulle lentävän lehmän. Ihan kaikella ystävyydellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta