Millaisia kokemuksia hänestä naapurin puolella ilmoitus tekstinä TIUKKA PIKKUMILF TAAS JYVÄSKYLÄSSÄ?
Uutiset:
								Kyntäjä

Kelpo kaveri

Perusjannu

Kelpo kaveri

Vieras0393

Näyttää hyvää esimerkkiä

Perusjannu

Kelpo kaveri
						Onko tästä enemmän kokemuksia kenelläkään? Näkyisi olevan taas Jyväskylässä.Eikös tämä anna ilman kumiakin...
								Vieras0393

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Onko tästä enemmän kokemuksia kenelläkään? Näkyisi olevan taas Jyväskylässä.Eikös tämä anna ilman kumiakin...
Eli en sitten tiedä..
								Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Eli en sitten tiedä..
Joo ihan paljaalla onnistuisi suu- ja panohommat. Jos käyn niin varmaan suikkarin otan paljaalla ja panohommat kumilla..
								lepsky

Piristää muiden päivää
						Kai tiesit että suikkaristakin tarttuu ihan yhtälailla taudit kuin panohommistakin? Eli jos ei taudit pelota niin sama se on pannakkin ilman. 😁
								Sowhat

Nauttii muiden arvostusta
						Kai tiesit että suikkaristakin tarttuu ihan yhtälailla taudit kuin panohommistakin? Eli jos ei taudit pelota niin sama se on pannakkin ilman. 😁
Taas aivopieru turusta. En ole yllättynyt.
								Turuntyttö

Rakastajien aatelia
Taas aivopieru turusta. En ole yllättynyt.
								lepsky

Piristää muiden päivää
						Mikä mun viestissä oli se aivopieru? Tarkennas vähän ku mä en nyt ymmärrä. Ja ei Sowhat, mä en vittuillut kellekkään. Opetelkaa rakkaat lukemaan ja jos se teidän ongelma oli tuo että suikkarissa ihan yhtälailla tarttuu taudit, niin suosittelen tutustumaan asiaan jos ette sitä edes tienneet.😬😄 I’m out ✌️

Turuntyttö

Rakastajien aatelia
						Mikä mun viestissä oli se aivopieru? Tarkennas vähän ku mä en nyt ymmärrä. Ja ei Sowhat, mä en vittuillut kellekkään. Opetelkaa rakkaat lukemaan ja jos se teidän ongelma oli tuo että suikkarissa ihan yhtälailla tarttuu taudit, niin suosittelen tutustumaan asiaan jos ette sitä edes tienneet.😬😄 I’m out ✌️
Väität siis että suikkarista ilman kumia saa yhtä helposti tauteja kuin paljaalla panosta?
Kannattaa todellakin tutustua aiheeseen ja miten todennäkäisesti taudit tarttuvat.
								Samsonite666

Kelpo kaveri