Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milena  (Luettu 25235 kertaa)

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Milena
« : Tammikuu 16, 2022, 23:00:22 »
Olisi kyllähienoa päästä Milenan käsittelyyn. Ei kuitenkaan vastaa viesteihin.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2022, 07:55:14 »
Oliko sama Milena josta oli jo ketju?
Oli tauolla?

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,5204.0.html

Saitin Bud Spencer

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2022, 20:25:53 »
Hei Turre! En tykkää vastailla työmeileihin tai kik viesteihin kun en ole tavattavissa.

Vastaan kun on luppoaikaa, tai viimeistään kun aloitan taas treffailut. 🥰

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2022, 23:58:58 »
Selvä, minusta olit jo pari päivää aktiivinen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2022, 00:21:10 »
Selvä, minusta olit jo pari päivää aktiivinen.
luuletko ettei ollut viesteissä jonoa. Milenalle haluaa arviolta 5-15 turskaa päivässä. Siihen väleihin itsestään huolehteminen, laitauttumiminen seuraavaa pokaa varten, sun muu koketeeraaminen + 20-100 viestiä vastaamatta. Sanon tämän taas, tieskö monetta kertaa. Joskus pääsee samalle/seuraavalle päivälle ja joskus suositulla huoralla on kalenteri niin täynnä että seuraava slotti aukeaa kuukauden päästä.

Siinä välissä voi toki puristaa siittimestä mehut ulos ja/tai tavoitella jotakuta toista.
Why so fragile?

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #5 : Tammikuu 23, 2022, 23:20:59 »
Milena muuten on kaikin puolin hyvä. Kaunis,seksikäs,iloinen ja mukava. Todella hyvä myös seksissä. Vahva suositus minulta. Pidetään hyvää huolta tästä nuoresta naisesta ja käyttäydytään herrasmiesmäisesti.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #6 : Tammikuu 26, 2022, 22:10:16 »
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️


Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milena
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2022, 22:14:18 »
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #8 : Tammikuu 26, 2022, 22:19:34 »
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!
Why so fragile?

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #9 : Tammikuu 26, 2022, 22:39:01 »
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

Maine kasvaa ehdottomasti parhaiten vaakatasossa😊 Milenan osalta maine on kyllä kohdillaan  :inlove:

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Milena
« Vastaus #10 : Tammikuu 26, 2022, 22:43:17 »
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️
Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!
Yritin päästä vuorostani hieromaan vähän 😜
Sitä paitsi Milena ehdotti ensin ja on todellakin ihana lady  :inlove:
Munkin kapulalla ”maineen” anto toimii vaakatasossa 🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2022, 22:54:57 »
Mä en ole löytänyt vielä mitään keinoa antaa mainetta puhelimella. Missään asennossa, vaikka monet ohjeet olen lukenut ja eri selaimia kokeillut. :-\

Ilmeisesti siinä on oikeasti jotain puhelinkohtaisia eroja. Noh koneen selaimella yleensä lurkkailen pitkin päivää niin ei henkilökohtaista ongelmaa.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #12 : Tammikuu 26, 2022, 22:58:50 »
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #13 : Tammikuu 26, 2022, 23:05:15 »
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #14 : Tammikuu 26, 2022, 23:06:23 »
No ton jälkeen aloin viimeistään epäilemään omia IT taitojani, joiden pitäisi olla vähintäänkin hyvät.

Kokeilin nyt harrastuspuhelimen sijasta varsinaista puhelinta ja tällä toimii vaakatasossa niinkuin kaikilla tuntuu toimivan. Eli kyllä vika voi olla luurissakin. :D
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #15 : Tammikuu 26, 2022, 23:10:45 »
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝

käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊

Totta 😂👍




Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milena
« Vastaus #16 : Tammikuu 26, 2022, 23:18:46 »
Itel pitää ottaa tietokonesivusto puhelimen selaimen valikosta, suunnasta tää ei muutu mikskään.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #17 : Tammikuu 26, 2022, 23:23:52 »
Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin. Meen nyt nukkumaan vaakatasoon kun olo on kuin pahimmallakin boomerilla 🤣

Loppuun vielä yleinen tiedote tähän IT tuki keskusteluun, että mun hemmotteluhoidot on taas saatavilla! ❤️ Tauko on tältä erää ohi 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #18 : Tammikuu 26, 2022, 23:28:51 »
Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin.
Tiedän! Vanhan Ruunankin pitää nuolla kymmenen vittua että voi hetken leikkiä uskollista. Toinen toimiva tapa on perustaa ns. runkkurinkki = Vakkarireput (vaikka 12 apinaa)

Mutta hyi että mihin tämä sivusto kannustaa. Tästä ei voi Raamattupiirissä puhua! (muista pistää neulepaita ja hameenhelmat nilkkoihin asti)
Why so fragile?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #19 : Tammikuu 26, 2022, 23:31:26 »
Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?