Olisi kyllähienoa päästä Milenan käsittelyyn. Ei kuitenkaan vastaa viesteihin.
Uutiset:
turre
Kelpo kaveri
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Milena

Huikea tyyppi
Selvä, minusta olit jo pari päivää aktiivinen.luuletko ettei ollut viesteissä jonoa. Milenalle haluaa arviolta 5-15 turskaa päivässä. Siihen väleihin itsestään huolehteminen, laitauttumiminen seuraavaa pokaa varten, sun muu koketeeraaminen + 20-100 viestiä vastaamatta. Sanon tämän taas, tieskö monetta kertaa. Joskus pääsee samalle/seuraavalle päivälle ja joskus suositulla huoralla on kalenteri niin täynnä että seuraava slotti aukeaa kuukauden päästä.
turre
Kelpo kaveri
Milena

Huikea tyyppi
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜
Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

Yritin päästä vuorostani hieromaan vähän 😜Miten sä kehtaat ehdottaa hienolle Laydille vaakatasoa! Häpeä saatanan sika! (psssst...olen ylpeä sinusta. mun kapula toimii juuri noin.) Hyi, häpeä!Kiitos lifti, tykkään sun kirjoituksesta x100 😄❤️ Mulla on kyllä paljon noita maine pisteitä annettavana kun kännykällä ei niitä pysty antamaan. Myös Entto iso kiitos kun linkkasit jo pystyssä olevan keskustelun ❤️Oletko kokeillur kääntää puhelinta vaakatasoon, silloin yleensä pystyy antamaan ”mainetta” 😜

Milena

Huikea tyyppi
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝
käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️

Milena

Huikea tyyppi
Noniiiin jaa vika olikin mussa eikä puhelimessa.. tähän päivään asti luulin että vaan koneella voi antaa ja mä oon laiska läppärin avaaja jos ei ole pakko tehdä tylsiä kouluhommia 😝
käänsin puhelimen vaakatasoon ja oon itsekkin vaakatasossa sohvalla joten alan näpyttelemään 🤣❤️
kyllä se oli puhelimen vika, kun se oli aiemmin pystyasennossa 😊
jpetke

Huikea tyyppi
Milena

Huikea tyyppi
Ja kaikille en saa annettua mainetta koska pitäis laittaa 10 toiselle käyttäjälle ensin.Tiedän! Vanhan Ruunankin pitää nuolla kymmenen vittua että voi hetken leikkiä uskollista. Toinen toimiva tapa on perustaa ns. runkkurinkki = Vakkarireput (vaikka 12 apinaa)
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä