Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92469 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #460 : Toukokuu 22, 2020, 20:40:24 »
Sehän se onkin kaikkein huvittavinta, kun asioita perustellaan sillä, että "se on luonnotonta" ja "eläimetkin sitä ja tätä"... Tällaisten juttujen laukoja ei tiedä biologiasta mitään. Noiden Espoolaisrouvan kertomien juttujen lisäksi lähes kaikki eläinlajit myös homostelevat. Monet myös runkkaavat. Mutta sehän onkin toki "luonnollista" meidän kaikkien mielestä, koska se on kivaa.  ;D

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #461 : Toukokuu 22, 2020, 20:45:18 »
Sehän se onkin kaikkein huvittavinta, kun asioita perustellaan sillä, että "se on luonnotonta" ja "eläimetkin sitä ja tätä"... Tällaisten juttujen laukoja ei tiedä biologiasta mitään. Noiden Espoolaisrouvan kertomien juttujen lisäksi lähes kaikki eläinlajit myös homostelevat. Monet myös runkkaavat. Mutta sehän onkin toki "luonnollista" meidän kaikkien mielestä, koska se on kivaa.  ;D

Siis se on luonnotonta, kun söin mun varpaankynsiä tai haistelin mun kaksi kuukautta vanhoja mökkikalsareita, enkä meinannut raaskia laittaa niitä pesukoneeseen, kun ne haisi niin hyvälle 😁

Kaikki muu on noiden jälkeen luonnollista 🙂
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2020, 20:48:10 kirjoittanut dude »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #462 : Toukokuu 22, 2020, 20:47:43 »
Kieltämättä se on huvittavaa seurata kuinka ihminen vertailee itseään eläinmaailmaan ja pitää sitten normaalina toimintana sörkkiä ensin etusormella peräaukkoaan, sitten upotetaan se sama sormi nenään ja lopuksi nuollaan puhtaaksi. Ihan normaalia! Niin apinakin tekee.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #463 : Toukokuu 22, 2020, 20:49:54 »
Mun henkilökohtainen mielipide on, että sukupuolia on tasan 2. Kaikki muu on uuden sukupolven höpötyksiä. Hyvä esimerkki on esim. nämä kotona tilastot. Miehet ja naiset. Yhtään muista "70" sukupuolesta ei näytä saaneen tartuntaa. Ei jumalauta norsujakaan ole kuin uroksia tai naaraita.

Mielipiteitä (ja väärinkäsityksiä) mahtuu toki maailmaan, mutta miksi ihmistä pitäisi verrata nimenomaan norsuihin?  :D

Ihminen ei ole ainoa eläinlaji, jossa yksilöiden sukupuolittaminen jäännöksettä kahteen toisilleen vastakkaiseen ja toisensa poissulkevaan lokeroon on vähintään haastavaa, ellei mahdotonta. On lajeja, joissa sukupuoli muuttuu tilanteen ja tarpeen mukaan. On lajeja, joissa kaikki ovat kaksineuvoisia ja lisääntyvät vähän miten sattuu huvittamaan. On lajeja, joissa yksilöt välillä "naamioituvat" toisen sukupuolen ulkoasuun jne. Ja miten hienoa tää on!

Juu ameeboja, bagteereita, selkärangattomia ja nilviäisiä on jotka tähän pystyy. Taitaapa olla jopa pari hyönteistä, mutta nisäkkäissä (johon ihminenkin kuuluu) tälläista ei taida tapahtua😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #464 : Toukokuu 22, 2020, 20:54:53 »
Jos ihminen vertaa itseään eläimiin, niin se on todellinen loukkaus eläimiä kohtaan😁.

Kyllä me semmoisia aivottomia apinoita ollaan, että oksat pois.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #465 : Toukokuu 22, 2020, 20:59:29 »
Rupesin nyt hiukan naureskelemaan jo itselleni. Alkaa menemää ihan helvetin oudoksi tää keskustelu kun verrataan ihmisiä ja muita eläinlajeja topicin Pitääkö mainita, jos on post-op? alla...

Edit: Pitäisi mainita ja mielipiteeni olen tuonut jo ilmi miksi näin. Piste.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #466 : Toukokuu 22, 2020, 21:02:11 »
^
Kohta me pelataan täällä tammea ja paskahousua. Ja se jos mikä olisi outoa!!

Ps. Mä oon aika hyvä paskahousussa..

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #467 : Toukokuu 22, 2020, 21:10:12 »
Rupesin nyt hiukan naureskelemaan jo itselleni. Alkaa menemää ihan helvetin oudoksi tää keskustelu kun verrataan ihmisiä ja muita eläinlajeja topicin Pitääkö mainita, jos on post-op? alla...

Edit: Pitäisi mainita ja mielipiteeni olen tuonut jo ilmi miksi näin. Piste.

Hei Gentleman, sitä sivistyskäyrääsi voisin hieman taivutella tännekin päin. :-* Kyllä se tähän suuhun muuten aika hyvin sopii. Ja imutehossa ei ole valittamista. 8) Ainoastaan yhden kerranhan me täällä kuitenkin vain eletään, joten lupaa nyt itsellesi kunniasi ja omantuntosi kautta nauttivasi siitä elämästä edes kerrankin kuin viimeistä kesäpäivää, kun vielä voit, vai mitä muru...? ;) ❤️💋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #468 : Toukokuu 22, 2020, 21:18:43 »
Rupesin nyt hiukan naureskelemaan jo itselleni. Alkaa menemää ihan helvetin oudoksi tää keskustelu kun verrataan ihmisiä ja muita eläinlajeja topicin Pitääkö mainita, jos on post-op? alla...

Edit: Pitäisi mainita ja mielipiteeni olen tuonut jo ilmi miksi näin. Piste.

Hei Gentleman, sitä sivistyskäyrääsi voisin hieman taivutella tännekin päin. :-* Kyllä se tähän suuhun muuten aika hyvin sopii. Ja imutehossa ei ole valittamista. 8) Ainoastaan yhden kerranhan me täällä kuitenkin vain eletään, joten lupaa nyt itsellesi kunniasi ja omantuntosi kautta nauttivasi siitä elämästä edes kerrankin kuin viimeistä kesäpäivää, kun vielä voit, vai mitä muru...? ;) ❤️💋

Juu ei kiitos.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #469 : Toukokuu 22, 2020, 21:23:59 »
Juu ameeboja, bagteereita, selkärangattomia ja nilviäisiä on jotka tähän pystyy. Taitaapa olla jopa pari hyönteistä, mutta nisäkkäissä (johon ihminenkin kuuluu) tälläista ei taida tapahtua😅

Eikös biologiassa luonnonvalinta karsi kaikki lisääntymiskyvyttömät hyvin nopeasti pois.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #470 : Toukokuu 22, 2020, 21:32:38 »
Juu ameeboja, bagteereita, selkärangattomia ja nilviäisiä on jotka tähän pystyy. Taitaapa olla jopa pari hyönteistä, mutta nisäkkäissä (johon ihminenkin kuuluu) tälläista ei taida tapahtua😅

Eikös biologiassa luonnonvalinta karsi kaikki lisääntymiskyvyttömät hyvin nopeasti pois.

Transnaiset eivät ole lisääntymiskyvyttömiä, jos ovat ennen prosessia muistaneet tallettaa omat sukusolunsa, jotta voivat halutessaan käyttää niitä joskus myöhemmin lisääntymiseen.

Minä olen tallettanut. Minä olen siis lisääntymiskykyinen, jos niin haluan. Se taas on asia erikseen, haluanko ja jos haluan, niin missä vaiheessa.

Rupesin nyt hiukan naureskelemaan jo itselleni. Alkaa menemää ihan helvetin oudoksi tää keskustelu kun verrataan ihmisiä ja muita eläinlajeja topicin Pitääkö mainita, jos on post-op? alla...

Edit: Pitäisi mainita ja mielipiteeni olen tuonut jo ilmi miksi näin. Piste.

Hei Gentleman, sitä sivistyskäyrääsi voisin hieman taivutella tännekin päin. :-* Kyllä se tähän suuhun muuten aika hyvin sopii. Ja imutehossa ei ole valittamista. 8) Ainoastaan yhden kerranhan me täällä kuitenkin vain eletään, joten lupaa nyt itsellesi kunniasi ja omantuntosi kautta nauttivasi siitä elämästä edes kerrankin kuin viimeistä kesäpäivää, kun vielä voit, vai mitä muru...? ;) ❤️💋

Juu ei kiitos.

Mutta hei Gentleman, hellitä nyt pieneksi hetkeksi ja rentoudu nauttimaan edes sen yhden kerran, niin tiedät kokemusrikkaampana mistä puhun, ja kokemusrikkaus hellimiseni ja imutehoni sekä vaikkapa E-kupin tissien väliin nainnin tai pepun käpälöinnin ansiosta on kuule rikkautta jos mitä, jota tosissaan kannattaa arvostaa, ja Cheekin sanoin "jos mä oisin sä, mä luottaisin muhun ja pysyisin mun vierelläin". Antaudu himoillesi ja päästä sisäinen Gentleman eli se todellinen herrasmiehesi vihdoin ja viimein elämässäsi valloilleen, wink wink... :D ❤️💋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #471 : Toukokuu 22, 2020, 21:40:30 »
^Toi on yksi syy miksi en henkilö kohtaisesti arvosta sua. Mut se nyt on yks paskan maku. Ei. Et ole mun silmään millään tasolla potentiaalinen palveluntarjoaja ja toi sun itsesi markkinoiminen vaikuttaa vaan niin typerältä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #472 : Toukokuu 22, 2020, 22:03:30 »
^Toi on yksi syy miksi en henkilö kohtaisesti arvosta sua. Mut se nyt on yks paskan maku. Ei. Et ole mun silmään millään tasolla potentiaalinen palveluntarjoaja ja toi sun itsesi markkinoiminen vaikuttaa vaan niin typerältä.

Äläs nyt, voisit hellittää tiukkapipoisuusasenteesi sijaan hetkeksi, koska eihän tämä foorumi nyt niin vakavaa henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkaa ja hengissäselviytymistaistelua kenellekään ole, ja sitä paitsi tuolla kuvagallerian puolella saattaa hyvinkin olla joidenkin silmään hyvän mauttomuuden rajoissa silmiinpistävää todistusaineistoa ja potentiaalista muodokkuutta muodollisesti pätevää palveluntarjoajaa ajatellen. ;) Ja oikeasti, älä nyt leikistä suutu, sillä sinähän olet se Gentleman eli todellinen herrasmies, etkös niin? Herrasmies kestää välillä vähän leikkimielistä asennetta ja huumoriakin suuttumatta joka asiasta. Nuo muutkin tytöt taitaa tajuta tämän saman asian kuin minkä minäkin. :)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #473 : Toukokuu 22, 2020, 22:07:54 »
Voidaanko me kaikki vaan paneskella? Otetaan vähän rennommin ja nautiskellaan.
Ja ei tarvii osallistua jos ei halua.
Mä ainakin haluan, eikä se ole tarkkaa😁

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #474 : Toukokuu 22, 2020, 22:17:30 »
Äläs nyt, voisit hellittää tiukkapipoisuusasenteesi sijaan hetkeksi, koska eihän tämä foorumi nyt niin vakavaa henkeen ja terveyteen kohdistuvaa uhkaa ja hengissäselviytymistaistelua kenellekään ole, ja sitä paitsi tuolla kuvagallerian puolella saattaa hyvinkin olla joidenkin silmään hyvän mauttomuuden rajoissa silmiinpistävää todistusaineistoa ja potentiaalista muodokkuutta muodollisesti pätevää palveluntarjoajaa ajatellen. ;) Ja oikeasti, älä nyt leikistä suutu, sillä sinähän olet se Gentleman eli todellinen herrasmies, etkös niin? Herrasmies kestää välillä vähän leikkimielistä asennetta ja huumoriakin suuttumatta joka asiasta. Nuo muutkin tytöt taitaa tajuta tämän saman asian kuin minkä minäkin. :)

No kävin sun galleriassa ja ei vaan herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Mut älä ole murheellinen. Et ole ainoa. En ole missään nimessä vihainen/suuttunut. Tällä foorumilla on melko pieni vaikutus mun tunne elämään. Ilmaisin vaan mahdollisimman selkeästi ettet ole sitä tyyppiä joka omaan silmään miellyttää ja että tuollainen suoramarkkinointi väärälle kohderyhmälle on typerää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #475 : Toukokuu 22, 2020, 22:34:59 »
Täällähän on meininkin kuin katuhuorilla keskiyön jälkeen :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #476 : Toukokuu 22, 2020, 22:36:58 »
Täällähän on meininkin kuin katuhuorilla keskiyön jälkeen :)

Ei se nyt näin laimeeta voi olla?!? En käy katuhuorilla koskaan....keskiyön jälkeen.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #477 : Toukokuu 22, 2020, 23:13:58 »
Ei pidä mainita. Kelpaako vastaus? Ja voitaisiinko siirtyä seuraavaksi vaikka urheiluun?
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #478 : Toukokuu 23, 2020, 07:14:08 »
Voidaanko me kaikki vaan paneskella?

Rakas Dude, tiedän että sinua panettaa mutta ei.
Why so fragile?

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #479 : Toukokuu 23, 2020, 08:00:26 »
Pitää mainita.