Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92472 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #360 : Toukokuu 21, 2020, 11:22:08 »
Pitää mainita.
Näin se menee.

Pitää mainita.

Komppaan👍

Voisi muuten ihan aikuisten oikeasti olla silmiäavaava kokemus jollekulle teistä "pitäisi mainita" -tyypeistä se ensimmäinen kerta jonkun transnaisen seurassa. Ei siihen kukaan kuole tai saa vatsanväänteitä. En ole ainakaan itse kuullut että olisi kenellekään käynyt huonosti eikä kukaan ole pyörtyillyt käynneillä, vaan päinvastoin. Mitäs, jos ne teidän vammaisina ja sairaina pitämät kummajaiset otukset yksilöstä riippuen sittenkin saattavat osatakin homman ja ymmärtää omaa alaansa, jolla toimivat, sekä ovat esteettisesti samaa tasoa kuin mitä cisnaiset, jos kuvia katselee ja niitä käy uskominen? En ole tuputtamassa kenellekään tapojani, mutta sanon nyt vaan tämänkin asian suoraan. Saatatte kuulkaas positiivisella tavalla yllättyä, ja koska muutenkin haluatte hyvää mieltä ja nautinnollista oloa, niin eikös sellaisen kuuluisi olla jokaisella asiakkaalla perusoikeus? Tiedän, että transnaiset pystyvät sen perusoikeuden tyydyttämiseen ihan yhtä lailla kuin cisnaisetkin ja luottamusta omaan ammattitaitoon saati ulkonäköäkään ei varmasti esimerkiksi Courtesanillakaan puutu, wink wink... :-*
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:24:42 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #361 : Toukokuu 21, 2020, 11:30:07 »
Lainaus
SR: Voisi muuten ihan aikuisten oikeasti olla silmiäavaava kokemus jollekulle teistä "pitäisi mainita" -tyypeistä se ensimmäinen kerta jonkun transnaisen seurassa. Ei siihen kukaan kuole tai saa vatsanväänteitä. En ole ainakaan itse kuullut että olisi kenellekään käynyt huonosti eikä kukaan ole pyörtyillyt käynneillä, vaan päinvastoin. Mitäs, jos ne teidän vammaisina ja sairaina pitämät kummajaiset otukset yksilöstä riippuen sittenkin...
Puhut ihan eri asiasta kuin viesteissä mihin viittaat.

Seksi transnaisen kanssa voi olla mieltä virkistävä kokemus. Jos tykkää. Kumpikaan viittaamistasi tai kovin moni muukaan ei ole kiistänyt sitä tai väittänyt sairaiksi tai kummajaisiksi.

Pointti on, että pitääkö kertoa jos on post op.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:33:07 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #362 : Toukokuu 21, 2020, 11:33:36 »
^ Jep! Mä oon nähnyt sen ainoastaan henkilön oman turvallisuuden kannalta suotavana.

En kokeile koska siitä ei tuskin mitään tulisi. Seksi vaatii kiihottumista ja tälläinen nainen ei kiihota.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #363 : Toukokuu 21, 2020, 11:42:22 »
En kokeile koska siitä ei tuskin mitään tulisi. Seksi vaatii kiihottumista ja tälläinen nainen ei kiihota.

Mistä voit tietää, että kiihottaisiko kuitenkin vai ei, jos et ole ikinä kokeillut? Omaa sisintään voi aina myöhemmällä iällä avata näissä asioissa ja myös tyytyväisyystakuut ja muut on keksitty, jos hommasta ei muka tulisi yhtään mitään. ;)

Ja millaisista asioista yleisesti ottaen kiihotut? Naisellisista muodoista? Jos et ole sattumoisin huomannut, niin niitä voi olla aivan yhtä hyvin meillä transsukupuolisilla naisillakin. Ja jos taas kiihotut pelkästään pillun näkemisestä, niin Courtesanilla puolestaan nykyisessä elämässään on sellainen. Sitä voi jopa rakastellen naida ja siitä voi nauttia aivan normaalisti.

Tätä tarkoitan mieltä avartavalla kokemuksella. Jos ei ikinä kertaakaan anna itselleen mahdollisuutta, niin ei kai kannata ihmetellä, jos oma suhtautuminen asioihin ilman empiiristä kokemusta on mitä on. Ja jos se ensimmäinen kokemus ei antaisikaan sinulle sitä mitä olisit tapaamiselta toivonut, niin sekään kokemus ei mene hukkaan, sillä se on arvokasta sinun itsesi kannalta ennen kaikkea se kokemus. Opit empirian kautta tuntemaan paremmin omaa seksuaalisuuttasi ja mieltymyksiäsi parhaassa tapauksessa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:44:38 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #364 : Toukokuu 21, 2020, 11:44:27 »
^^^
Tää taas tätä. Vedetään asian vierestä ja höpistään täyttä paskaa. Väliin vielä piilotetaan muutama syytös mutta lopussa lähetellään pusuja ja haleja koska sillä kaikki on oikeutettu
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #365 : Toukokuu 21, 2020, 11:45:13 »
^^Kai mä nyt tiedän mikä mua kiihottaa ???
Ihme provosointia.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #366 : Toukokuu 21, 2020, 11:48:17 »
No kerro ihmeessä, että mikä sinua naisessa kiihottaa, ja onko sen asian mainitseminen nyt jotenkin häpeällistä? Tahdon mielelläni kuulla sen, jos haluat siitä jotakin kertoa, koska muuten en voi ymmärtää sinua ja ajatusmaailmaasi niin täysillä, jos et osaa eritellä ja avata paria sanaa yhtään sanatarkemmin omia seksuaalisia mieltymyksiäsi. Avoimuus seksuaalisista mieltymyksistä kertomisessa on aina eduksi ja saattaa myös auttaa paremmin ymmärtämään itseä, kun jotakin asiaa voi myös jäsennellä välillä ajatuksella muillekin auki.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #367 : Toukokuu 21, 2020, 11:55:54 »
Mä voin kertoa mikä naisessa mua kiihottaa. Se on Mahdollisuus uuden
Elämän jatkumisesta. Sen takia noi persepanot ei koskaan
Kiinnostanu.  ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 11:58:45 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #368 : Toukokuu 21, 2020, 11:57:11 »
^^Ensinnäkään. Sinä et ole sellaisessa asemassa, että mun pitäis avata yhtään mitään omista mieltymyksistäni. Tiedän varsin hyvin tähän ikään mennessä mikä saa mulkun kovaksi ja mikä ei.

Toiseksi. Aivan turhaa sulle siitä avautua kun sun mielestä olis niin helvetin tärkeitä vaan kokeilla vaikka ei kiinnosta vitun vertaa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #369 : Toukokuu 21, 2020, 12:02:37 »
Mä voin kertoa mikä naisessa kiihottaa. Se on Mahdollisuus uuden
Elämän jatkumisesta. Sen takia noi persepanot ei koskaan
Kiinnostanu.  ;D

Mä niin ymmärrän toista luolamiestä. Ja vaikka kuinka se design pillu valmistettaisiin niin siitä on vielä matkaa kohtuun, munsarjoihin ja saatana siihen että kilometrin päähän näkee että on miehen aivot. Nainen on kykenemätön määrätynlaiseen itsekeskeisyyteen mikä on miehille ominaista. Siihen ei auta vaikka olisi kolme pillua vierekkäin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #370 : Toukokuu 21, 2020, 12:05:03 »
Nainen on kykenemätön määrätynlaiseen itsekeskeisyyteen mikä on miehille ominaista.

Onko tuo yleistys tai esittämäsi fakta, ja onko sinulla selkeän kunnollisia perusteluja lähteineen siihen, että meiltä naisilta puuttuisi tietynlaista itsekeskeisyyttä?

Mä voin kertoa mikä naisessa mua kiihottaa. Se on Mahdollisuus uuden
Elämän jatkumisesta. Sen takia noi persepanot ei koskaan
Kiinnostanu.  ;D

Minulla on tuo sama mahdollisuus. Elämän jatkumisesta siis. Tosin vain hieman eri muodossa, mutta sukusolullisesti talletetussa muodossa kuitenkin. Voisin sen tehdä siinä vaiheessa elämää, kun se olisi ajankohtaista ja mahdollista toteuttaa ihan käytännön tasolla jonkun sellaisen kanssa, joka myös haluaa lapsia ja joka haluaa synnyttää.

Ja turhaan sitä syyttää peppupanojen kiinnostamattomuudesta meitä transnaisia. Ja vaikka kiinnostaisikin, niin siinä ei ole mitään sairasta, väärää, eikä se ole omasta heteroudesta mitään pois, jos jollakulla sattuisikin kiinnostamaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 12:07:26 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #371 : Toukokuu 21, 2020, 12:23:23 »
^ ihan fakta se on. Esimerkki: miehelle voi olla ihan ominaista vetää mällit pilluun ja jättää nainen yksin huolehtimaan jälkikasvusvusta.

Jokainen nainen tämän tietää.

Naisille tälläinen itsekeskeisyys ei ole todellakaan yhtä yleistä.

Kysele vaan rohkeasti jos haluat tietää miesten ja naisten eroista, siis muustakin kuin biologiasta. Mutta älä sitten loukkaannu jos kysyt!
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #372 : Toukokuu 21, 2020, 12:41:24 »
^^Ensinnäkään. Sinä et ole sellaisessa asemassa, että mun pitäis avata yhtään mitään omista mieltymyksistäni. Tiedän varsin hyvin tähän ikään mennessä mikä saa mulkun kovaksi ja mikä ei.

Toiseksi. Aivan turhaa sulle siitä avautua kun sun mielestä olis niin helvetin tärkeitä vaan kokeilla vaikka ei kiinnosta vitun vertaa.

Juuri näin. Seksin ostaminen on vapaaehtoista toimintaa. Meillä perusjampoillakin on erilaisia mieltymyksiä naismaun suhteen mutta se ei - toivottavasti - mene niin että jos Gentleman kehuskelee jotakin tyttöä, minä en riennä paikalle arvostelemaan samaa tyttöä vaikka hän ei olisikaan minulle mieleen. Vaan olen siinä tapauksessa hiljaa ja kehun jotakin toista tyttöä.
Trans-naisilla on varmasti oma asiakaskuntansa ja hyvä niin. Mitään hyvää ei seuraa siitä kun SielujenRakastelija yrittää usuttaa myös sellaisia seksinostajia transnaisien asiakkaiksi jotka eivät tunne minkäänlaista houkutusta toimintaan.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #373 : Toukokuu 21, 2020, 12:43:15 »
Pointti on, että pitääkö kertoa jos on post op.
Juuri näin. Kaikki muu on liirumlaarumia.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #374 : Toukokuu 21, 2020, 13:44:33 »
Mä voin kertoa mikä naisessa kiihottaa. Se on Mahdollisuus uuden
Elämän jatkumisesta. Sen takia noi persepanot ei koskaan
Kiinnostanu.  ;D
ja saatana siihen että kilometrin päähän näkee että on miehen aivot. Nainen on kykenemätön määrätynlaiseen itsekeskeisyyteen mikä on miehille ominaista. Siihen ei auta vaikka olisi kolme pillua vierekkäin.

Itseasiassa, trans- ja cis-naisilla on samanlainen elin korvien välissä - ihan syntymästä saakka.  :)

https://www.sciencedaily.com/releases/2018/05/180524112351.htm
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 13:46:05 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #375 : Toukokuu 21, 2020, 13:50:08 »
^ ihan fakta se on. Esimerkki: miehelle voi olla ihan ominaista vetää mällit pilluun ja jättää nainen yksin huolehtimaan jälkikasvusvusta.

Jokainen nainen tämän tietää.

Naisille tälläinen itsekeskeisyys ei ole todellakaan yhtä yleistä.

Kysele vaan rohkeasti jos haluat tietää miesten ja naisten eroista, siis muustakin kuin biologiasta. Mutta älä sitten loukkaannu jos kysyt!

Aivan niin kun en itse naisena tietäisi miesten ja naisten eroista? Ja jos sattumoisin olet kuullut sellaisesta asiasta, kuten ehkäisyvälineiden eli muun muassa kumin käytöstä, niin sinun pitäisi tietää, ettei tuo mainitsemasi "ominainen" asia toimi maksullisissa siten, että kukaan meistä tytöistä antaisi painaa paljaalla. Ja jos sääntöä ei noudateta ja esim. kumi rikotaan tai otetaan pois, tulee aivan varmasti porttikielto kyseiselle palveluntarjoajalle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #376 : Toukokuu 21, 2020, 14:06:14 »
Mä voin kertoa mikä naisessa kiihottaa. Se on Mahdollisuus uuden
Elämän jatkumisesta. Sen takia noi persepanot ei koskaan
Kiinnostanu.  ;D
ja saatana siihen että kilometrin päähän näkee että on miehen aivot. Nainen on kykenemätön määrätynlaiseen itsekeskeisyyteen mikä on miehille ominaista. Siihen ei auta vaikka olisi kolme pillua vierekkäin.

Itseasiassa, trans- ja cis-naisilla on samanlainen elin korvien välissä - ihan syntymästä saakka.  :)

https://www.sciencedaily.com/releases/2018/05/180524112351.htm

Miksi aivot sen sitten paljastaa? Tää ei nyt ollut vittuilua. Ihan oikeesti, monen kohdalla huomaa että nainen ei toimi tai puhu tuollaisia. Esimerkkejä turha pyytää ne olis niin loukkaavia. Totuus satuttaa.

EDittiä: yks lievä esimerkki: nainen ei ole tälläinen helvetin vänkääjä. se älykkäämpi otus.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 14:08:12 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #377 : Toukokuu 21, 2020, 15:14:48 »
No ei kyllä huvita jäädä vänkäämään, mutta siitäkin huolimatta täällä ollaan 100% niiden sanojen takia, että väärien tietojen leviämistä ja perättömien ennakkoluulojen leviämistä pyritään täällä estämään vaikkapa viimeiseen hengenvetoon, koska siitä on hyötyä ja se varmasti on älykkäämpää kuin mainitsemasi vänkääminen, kun järjellä osallistuu sivistyneeseen keskusteluun. Jos ei sinulle niin jollekulle toiselle kyllä varmasti. Minua ei nuo sinun mielipiteesi, joita yrität tuputtaa faktoina, kiinnosta tai satuta, vaan haluan itsekin pysyä aiheessa ja sanoa edelleen, että ei tarvitse mainita ja uskokaa järkipuhetta, jos siihen on älyllisiä kykyjä. Jos tämä oma osallistumiseni tähän keskusteluun tällä foorumilla tuntuu vaivaavan tai satuttavan sinua, niin sille en tietenkään edelleenkään mitään voi. "Muuttumaton Lifti" kyllä voi. Joten avaa sydämesi uusille mahdollisuuksille ja harkitse jotakin uutta ja egosi alla alitajunnassa piilevää mielenkiintoista halua kokeilla jotakin uutta elämässäsi. Takaan, että et tule pettymään. :-*
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2020, 15:16:23 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #378 : Toukokuu 21, 2020, 15:32:11 »
Rahamies ei vain taida ymmärtää omaa transfobiaansa, niin kuin muutama muukin tälle foorumille aiemmin kirjoittanut nimimerkki?

Vammaisuudella ei ole mitään tekemistä transsukupuolisuuden kanssa, koska transsukupuolisuus ei ole vamma eikä myöskään psykiatrinen sairaus, vaan kehoristiriita, joka täytyy korjata, jotta voi elää normaalia ja täysipainoista elämää niin kuin muutkin elävät.

Moni transsukupuolinen nainen myy omasta vapaaehtoisuudesta seksiä ja seuraa ja oikeastaan uskon täällä vauraammin kehittyneissä länsimaissa suurimman osan toimivan vapaaehtoisuudesta käsin. Tämä ala ei ole mitenkään huonompi verrattuna muihin palvelualoihin. Tätä saa tehdä kuka haluaa ja ketä kiinnostaa sekä tämän saa myös kukin osapuoli kokea miten päin haluaa. Transnaiset eivät tässä suhteessa ole cisnaisia yhtään sen alempiarvoisessa ja väheksytymmässä asemassa, jollei jotkut yksittäiset persuporvarit jäykkäniskat omaksi häpeäkseen nettifoorumilla kirjoitellessaan väheksy heitä, jos toisiin ihmisiin yhdenvertaisesti suhtautuminen ihmisinä sekä heidän ymmärtäminen ja kunnioittaminen sellaisina luomuksina kuin ovat on muka niin hankala asia, vaikkei tässä mitään hankalaa ole olemassakaan.

Jos sinulla Rahamies on ongelmia suhtautua tähän alaan kunnioittavasti sekä tyttöjä ja heidän panostaan taustoista riippumatta tasapuolisesti arvostaen, niin sinuna harkitsisin vakavissani tämän maksullisissa käymisen harrastuksen vaihtamista johonkin muuhun järkevään tai mitä nyt kukin tekee.

Ja kuten Courtesan sanoi, vaginoplastioita on tehty varmaankin tosiaan se sata vuotta, ja huippukirurgit todellakin osaavat korjata alapään vaginan muotoiseksi, näköiseksi ja tuntuiseksi tänä päivänä siten, että sitä ei erota cisnaisten vaginasta päälle päin oikein juuri mitenkään, jos leikkaus on onnistunut.

Ja vaikka minulle onkin tullut jo aiemmin vittuilua tämän asian ääneen sanomisesti, niin kirjoitan sen tähän muistutuksena vielä kuitenkin:

Suosittelen lämpimästi näille jäykkäniskaisimmille tapauksille suosiolla sitä aikuisemmaksi kasvamista oman fobiansa kohtaamisen kautta eli että ottavat sen puhelimen joskus käteen, etsivät jostakin jonkun transnaisen ja käyvät vaikkapa pikaisella jonkun sellaisen kanssa hankkiakseen sen elämänsä ensimmäisen kokemuksen, niin on varaakin jostakin puhua ja samalla toivon mukaan loppuu nuo täysin perättömät ennakkoluulot. Kyllä ne panohalut syttyvät, kun annatte siihen mahdollisuuden, uskokaa pois...
Kykenetkö keskustelemaan loogisesti? Pointti on, että tietyiltä ihmisryhmiltä seksin ostaminen ei ole moraalisesti OK. Sivuasia nyt, kiihotunko minä tai olisiko seksipalvelu sinänsä laadukas.
Käsitit että jollain tapaa halvensin transsukupuolisia vertaamalla heitä vammaisiin seksipalvelun tarjoajiin. Typerä väärintulkinta.

Verrataanpa sitten paperittomiin siirtolaisiin, jotka tarjoavat seksipalveluja.

Jos kysyt seksuaalieetikolta, niin ei ole OK ostaa seksiä paperittomalta siirtolaiselta. SORRETUT IHMISRYHMÄT eivät voi vapaaehtoisesti myydä seksiä Suomessa. Nigerialaiset tytöt Helsingissä myyvät seksiä mm. siksi, että heillä ei ole oleskelulupaa eikä oikeutta tehdä täällä tavallista laillista työtä.

Sorrettujen ihmisryhmien jäsenten ”suostumus” ja ”oma tahto” seksikauppaan on fiktiota. Näin se logiikka menee. Ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä? Kyllä? Sitten eivät voi vapaaehtoisesti, omalla suostumuksellaan myydä seksiäkään.

Joten paskat SJW-argumenttisi kusevat.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #379 : Toukokuu 21, 2020, 15:58:59 »
Kykenetkö keskustelemaan loogisesti? Pointti on, että tietyiltä ihmisryhmiltä seksin ostaminen ei ole moraalisesti OK. Sivuasia nyt, kiihotunko minä tai olisiko seksipalvelu sinänsä laadukas.
Käsitit että jollain tapaa halvensin transsukupuolisia vertaamalla heitä vammaisiin seksipalvelun tarjoajiin. Typerä väärintulkinta.

Päinvastoin. Taas sanojani koitetaan kääntää väärinpäin. Tällä teidän keskustelulla tuntuu jatkuvasti tällä "pitäisi mainita" -jankkaamisen lisäksi olevan nimenomaan tarve asettaa eri lokeroon ja kategoriaan transnaisia, vaikka he ovat naisia niin kuin cisnaisetkin ihan juridisin perusteluin ja tiedekin määrittelee sukupuolen käsittävän myös transihmiset, koska sukupuoli ei ole pelkkä biologis-kromosomaalinen asia vaan siinä on myös kyse neuropsykologisista ja sosiaalisista ja minäkäsityksellisistä asioista, joista jonkun sukupuoli määräytyy. Siksi transnaisia ei saa asettaa eriarvoiseen ja halventavaan asemaan kuin cisnaisia, mutta sellainen kuva tulee keskustelusta, jossa Rahamiehen ja Liftin pitää päästä hokemaan se viimeinen sana aina uudestaan, vaikka se tulikin jo kaikille selväksi. Se on teidän mielipiteenne, ei fakta. Jos haluatte halventaa ja eriarvoistaa transnaisia cisnaisiin, tehkää se vaikkapa halutessanne Turskafoorumilla, mutta jätetään tämä sivistyneempään ja asialliseen keskusteluun transnaisten jatkuvan mustamaalaamisen ja halventamisen sijaan. Kerran me kuitenkin täällä eletään ja sinäkään nyt et vaan voi sille mitään, että minä täällä kirjoitan ja minulla ei kuulkaas kärsivällisyys lopu tähänkään keskustelunaiheeseen, jos on aivan pakko jatkaa tätä sirkusta.

Verrataanpa sitten paperittomiin siirtolaisiin, jotka tarjoavat seksipalveluja.

Jos kysyt seksuaalieetikolta, niin ei ole OK ostaa seksiä paperittomalta siirtolaiselta. SORRETUT IHMISRYHMÄT eivät voi vapaaehtoisesti myydä seksiä Suomessa. Nigerialaiset tytöt Helsingissä myyvät seksiä mm. siksi, että heillä ei ole oleskelulupaa eikä oikeutta tehdä täällä tavallista laillista työtä.

Sorrettujen ihmisryhmien jäsenten ”suostumus” ja ”oma tahto” seksikauppaan on fiktiota. Näin se logiikka menee. Ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä? Kyllä? Sitten eivät voi vapaaehtoisesti, omalla suostumuksellaan myydä seksiäkään.

Joten paskat SJW-argumenttisi kusevat.

Yksi asia vaan. Me transnaiset emme edelleenkään ole verrattavissa paperittomiin siirtolaisiin. Me olemme elämässä pärjäävää porukkaa nykyään siinä missä cisnaisetkin. Meiltä voi aivan hyvin ja mukisematta ostaa seksipalveluita halutessaan ja olemme muutenkin täällä Pohjoismaissa itsenäisiä toimijoita eikä todellakaan mitään parituksen tai ihmiskaupan uhreja. Ja jotenkin vaikuttaa, että koitat vain käyttää tuollaista ihmeellistä vertausta keppihevosena sille, ettei tarvitse olla samaa mieltä ja avartaa omaa maailmankuvaansa siltä osin eli nähdä asiat tavanomaisemmassa valossa mitä nytkin tähän kirjoitan.

Me transnaiset emme edelleenkään ole kenenkään teidän vihollisia, vaan mitä luotettavinta keskusteluseuraa, tukea ja turvaa sekä loistavia sänkykumppaneitakin, mikäli joku on valmis siihen. Kerranhan täällä kumminkin vain eletään, vain yhden kerran, joten sinuna Rahamies tai Lifti, miettisin sanani hyvin tarkoin tähän vastaukseksi. Tai voi olla myös hiljaa, jos ei ole mitään järkevämpää sanottavaa enää. Kai teidän egonne kestää sellaisen?