Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92455 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #340 : Toukokuu 15, 2020, 11:56:18 »
Ei ole muuten forkalla näkynyt sellaisia keskusteluketjuja kuin KENELLÄ HUPAKOLLA KUUMIMMAT KROMOSOMIT tai LISÄÄ KUVA KROMOSOMEISTASI ::)

Kas kun eihän niitä näe...

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #341 : Toukokuu 15, 2020, 13:54:28 »
Ei ole muuten forkalla näkynyt sellaisia keskusteluketjuja kuin KENELLÄ HUPAKOLLA KUUMIMMAT KROMOSOMIT tai LISÄÄ KUVA KROMOSOMEISTASI ::)

Kas kun eihän niitä näe...

antero pee

<3

Kromosomikohkaus on siitäkin hauskaa, että hyvin harvalta niitä on tutkittu. Ei multa ainakaan. Ja silti urpot tulee selittää mulle, että "mutta kun sun kromosomit". Aa, ne, joita en tiedä minä, ei tiedä yksikään lääkäri mutta sinä sitten varmasti ne tiedät. Ja ei, intersukupuolisuus ei ole pelkästään variaatioita genitaaleissa. Intersukupuolisuutta ei välttämättä näy päälle päin, eli moni ei tiedä olevansa inter. Joten niin kauan ku kromosomeja ei ole tutkittu, ei niistä voi olla varmuutta.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #342 : Toukokuu 15, 2020, 15:37:38 »
En ole maininnut kenelläkään hupsulle, että olen post-op: Entinen OP-pankin toimitusjohtaja.  ::)
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #343 : Toukokuu 15, 2020, 15:43:49 »
^
 ;D ;D ;D ;D
Vittu mää putosin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #344 : Toukokuu 15, 2020, 16:38:48 »
En ole maininnut kenelläkään hupsulle, että olen post-op: Entinen OP-pankin toimitusjohtaja.  ::)

Loistava  ;D

Ja jotenki tästä tuli mieleen yks Fingerpori. Aasi kyllä hukkus jos tätä siltaa koittas ylittää, mut samapa tuo :P
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #345 : Toukokuu 15, 2020, 17:54:02 »
Musta on käsittämätöntä maailman ollessa vaarallinen marginaaliin kuuluvalle, ja sen sijaan, että me koitettaisiin tehdä siitä vähemmän vaarallinen yhdessä kaikille, me vastuutetaankin ne marginaaliin kuuluvat. Ei niitä, joiden takia mahdollinen uhka on olemassa. Ja se uhka pysyy olemassa olevana niin kauan, kuin me hyväksytään ääneen tai äänettömästi kulttuuri, jossa me asetetaan ihmisiä eri arvoiseen asemaan.

Täällä on niin paljon kommentteja, jotka todellakin heikentävät asenneilmapiiriä transihmisten ihmisoikeuksia kohtaan. Tämä ON ihmisoikeusasia. Jos et halua olla luomassa ja ylläpitämässä turvallisuusuhkia transihmisiä ja varsinkaan trans(taustaisia)seksityöntekijöitä kohtaan, suosittelen lämpimästi pohdiskelemaan omaa asennemaailmaa.

Yksi erittäin kiehtova teema, johon tämä keskustelu olennaisesti kytkeytyy on se, että millä perustein seksityö määritellään. Mitä se on, ja kenelle se sopii? Nimittäin, niin kauan kuin käsityksemme seksuaalisuudesta yleensäkin filtteröityvät kapean suppilon läpi, myös keskustelu pysyy kapeana. Ymmärrys pysyy kapeana, ja sietokyky eritoten. Tämä on pitkä selostus, mutta siinä on punainen lanka. Kaikkien suppiloon se ei tässä ajassa mahdu, ja se on ok.

Seksiä on todella monenlaista. Yhdyntäkeskeisyys on vähintäänkin tämän ajan peräti tuote, ja se näkyy kaikkialla seksialalla. Omasta mielestäni näin ei tarvitsisi olla, vaan tilaa saa ja pitääkin sekä olla että raivata muullekin. En voi enkä halua pakottaa ketään laajentamaan ajatuksiaan seksuaalisuudesta ja seksistä, mutta yhtä lailla koen todella ahdistavaksi kaikki ympäristöt, joissa minua painostetaan kapeammille näkemyksille. Laajentamisella en tarkoita, että pitäisi hommata leluja kaappiin tai mennä ruoskittavaksi. Itseasiassa omalla kohdallani se on tarkoittanut eri toten yksinkertaisimpien seksin ilmentymien kohdalle pysähtymistä, ja niistä nauttimista. Niiden näkemistä uudessa valossa. Kehollisuuden uutta oivaltamista. Sitä, miten paljon erotiikkaa ja intohimoa voi kuulua tietoiseen kosketukseen ja niin edelleen.

Seksityö on sanan mukaisesti työtä, jossa on seksiä. Jos oma maailma seksuaalisuuden ja seksin kohdalla on todella yhdyntäkeskeistä, tai sitä dominoi jokin muu asia, tottakai se on osa myös omia kohtaamisia seksityön saralla. Niin asiakkaana kuin palveluntarjoajanakin. Jos minä koen seksin muutoin kuin yhdyntäkeskeisenä, se näkyy myös seksityössäni, näin siis omalla kohdallani. En siis sano, että siviili- ja maksullinen seksi olisivat sama asia tai samanlaista, mutta jollain tavalla se näkyy. Sisäisesti tai ulospäin, ehkä molempia. Mahdollisesti kommenteissani aiheen foorumeilla. Jos turvani rakentuisi vaikkapa yhdyntäkeskeisyyteen, saattaisin kokea muun uhkaavana tai ahdistavana. Tämä ei vielä millään tavalla määritä sitä, olenko soveltuva alalle vai en. Kuvani seksistä piirtyy odotuksiksi ja raameiksi, joiden sisällä haluan olla. Se on inhimillistä.

Haluankin olla tekemässä sellaista seksityötä, joka on ehkä jopa esimerkkinä sille, ettei kaikkien tarvitse määritellä seksiä ja seksuaalisuutta valtavirran raamien mukaan. Haluan tehdä seksityötä, jossa ihmisoikeudet ja seksuaalioikeudet oikeasti toteutuvat, eivät pelkästään kauniina puheina. Esimerkkinä, kaksi palveluntarjoajaa eivät halua ilmoittaa "mittojaan". Se on ok. Toiselle niistä kysyminen on ok, toiselle ei. Sekin on ok.  Asiakkaalla on taas valta valita, millaista kulttuuria hän puolestaan kehittää. Mikä hänelle on oleellista seksin maailmassa? Kysyäkö vai ei? Sillä on kuitenkin merkitystä, haluaa sitä nähdä itse tai ei.

Sillä on paljon merkitystä, vaatiiko tässä ketjussa esitettyjä asioita. Sillä on valtavasti merkitystä, varsinkin isossa mittakaavassa. Mua surettaa, että niin moni ei näe tätä yhteyttä. Ja juuri silmien kiinni laittaminen, tai se, että kuvittelee niiden olevan auki kyseenalaistamatta itseään, pitää yllä kaikkea vihakulttuuria. Valtarakenteita muutetaan toimijuudella ja tekemällä päätöksiä. Myös hiljaa oleminen ja toimimattomuus on päätös. Aina kaikkeen tarttumiseen ei ole aikaa tai jaksamista. Ei voikaan olla. Mutta jos on kommentin verran, sen saman ajan voi käyttää puolustautumisen ja oman mielipiteen vahvistamisen sijaan sen kyseenalaistamiseen. Se jos mikä kasvattaa. Toisen näkökulman ymmärtäminen tekee empaattisemmaksi, auttaa vahvistamaan omia rajoja ja opettaa kunnioittamaan muiden rajoja. En siis sano, että olisin sen jälkeen kaikesta samaa mieltä tai hyväksyisin kaikkea, mutta on helpompi olla, kun tietää mistä toinen tulee.

Olin missannu tän kokonaan. Olipas hyvin sanottu :) Kirjotat Jenny yleensäkin pitkiä ja ajateltuja kommentteja, tai ainaki ne mitä mä oon täällä ollessani ehtiny huomaa :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #346 : Toukokuu 20, 2020, 20:48:41 »
Ja itse asiaan. Ei tietenkään tarvi kertoa. Tarviiko kertoa,jos joskus on tehty polvileikkaus? Entä jos on hammasimplantti? Ihan samanlaisia asioita: jtn viallista on korjattu.
Jos palveluntarjoaja on sokea ja hänen molemmat jalkansa on amputoitu, niin pitääkö kertoa? No totta kai, aivan olennaista infoa kehosta ja kehollisuus liittyy seksiin.
En itse asiassa ostaisi seksipalvelua vammaiselta henkilöltä 1) koska ei ole seksuaalista kiinnostusta ja 2) se ei ole eettistä. Koska vammaisuuden aiheuttanut tragedia on johtanut seksipalvelujen myyntiin, syyllistyisin hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöön.

Ehkä olisi toisin, jos tiede pystyisi kasvattamaan ihmiselle uudet, terveet silmät ja jalat. Mutta tiede ei siihen pysty. Eikä tiede pysty valmistamaan uutta, tervettä vaginaa sellaisen onnettomuudessa menettäneelle naiselle (tai plastiikkakirurgiassa transhenkilölle).

Yksi syy, miksi en kannata trans-liikettä on, että objektiivisesti transhenkilöillå näyttää menevän leikkauksen jälkeen vielä huonommin kuin meni leikkausta ennen. Transhenkilöt kärsivät yleistä väestöä monin verroin todennäköisemmin psykiatrisista diagnooseista kuten masennus ja sosiaalisista ongelmista kuten työttömyys, sekä myös työskentelevät prostituoituina moninverroin useammin. Jostain luin että yli 10 prosenttia transhenkilöistä työskentelee prostituoituina.

Toimisinko moraalisesti, jos etuoikeutettuna valkoihoisena heteromiehenä ostaisin seksiä marginaalissa olevan, huono-osaisen ihmisryhmän jäseneltä?  ;)
En suinkaan. Tiedostan, että kapitalistisessa maassa on kyseenalaista, myyvätkö huono-osaiset ihmiset seksiä vapaaehtoisesti.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #347 : Toukokuu 20, 2020, 21:36:24 »
Ja itse asiaan. Ei tietenkään tarvi kertoa. Tarviiko kertoa,jos joskus on tehty polvileikkaus? Entä jos on hammasimplantti? Ihan samanlaisia asioita: jtn viallista on korjattu.
Jos palveluntarjoaja on sokea ja hänen molemmat jalkansa on amputoitu, niin pitääkö kertoa? No totta kai, aivan olennaista infoa kehosta ja kehollisuus liittyy seksiin.

Polvileikkaus ja hammasimplantti eivät näy. Etkö tätä ymmärtänyt? Missä kulkee se raja kuinka pienistä asioista pitäisi ilmoittaa? Olet täysin missannut TransTuiskun pointin.

En itse asiassa ostaisi seksipalvelua vammaiselta henkilöltä 1) koska ei ole seksuaalista kiinnostusta ja 2) se ei ole eettistä. Koska vammaisuuden aiheuttanut tragedia on johtanut seksipalvelujen myyntiin, syyllistyisin hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöön.

Tuo kohta 1) on validi. Ei tarvitse ostaa sellaista mikä ei miellytä.

Kohta 2) on täyttä paskaa! Ensinnäkin miten kuvittelet, että sinulla on valta päättää toisen puolesta onko hänen vammansa tragedia? Moni voi elää vammansa kanssa onnellista elämää. Ja että se "vammasta aiheutunut tragedia" on aina ja väistämättömästi syy seksin myyntiin!!? Ja sinä tiedät sen varmasti? Kaikkien vammaisten kohdalta? Asianosaiselta ei tarvitse kysyä!? Taidat olla psykopaatti. Miten kukaan voi olla noin pihalla!?
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #348 : Toukokuu 20, 2020, 21:41:05 »
Ja itse asiaan. Ei tietenkään tarvi kertoa. Tarviiko kertoa,jos joskus on tehty polvileikkaus? Entä jos on hammasimplantti? Ihan samanlaisia asioita: jtn viallista on korjattu.
Jos palveluntarjoaja on sokea ja hänen molemmat jalkansa on amputoitu, niin pitääkö kertoa? No totta kai, aivan olennaista infoa kehosta ja kehollisuus liittyy seksiin.
En itse asiassa ostaisi seksipalvelua vammaiselta henkilöltä 1) koska ei ole seksuaalista kiinnostusta ja 2) se ei ole eettistä. Koska vammaisuuden aiheuttanut tragedia on johtanut seksipalvelujen myyntiin, syyllistyisin hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöön.

Ehkä olisi toisin, jos tiede pystyisi kasvattamaan ihmiselle uudet, terveet silmät ja jalat. Mutta tiede ei siihen pysty. Eikä tiede pysty valmistamaan uutta, tervettä vaginaa sellaisen onnettomuudessa menettäneelle naiselle (tai plastiikkakirurgiassa transhenkilölle).
Vaginoplastioita on tehty yli 100 vuotta. Se on hyvin vanha leikkaus ja sitä on ollut aikaa kehitellä. Eräs transtaustainen ystäväni kävi hiljattain gynegologilla ja lääkäri tokaisi saatuaan proktoskoopin sisään, että 'jaa, sinultahan on poistettu kohtu.'

Esimerkiksi sinä, et tiedä oletko joskus ostanut transnaiselta seksiä, siis jos nyt ylipäätään olet koskaan ostanut seksiä.

Mulla oli kerran aikamoinen selittäminen, kun lääkäri oli oireitteni perusteella täysin vakuuttunut, että olen raskaana ja yritti saada minua raskaustestiin.


Yksi syy, miksi en kannata trans-liikettä on, että objektiivisesti transhenkilöillå näyttää menevän leikkauksen jälkeen vielä huonommin kuin meni leikkausta ennen. Transhenkilöt kärsivät yleistä väestöä monin verroin todennäköisemmin psykiatrisista diagnooseista kuten masennus ja sosiaalisista ongelmista kuten työttömyys, sekä myös työskentelevät prostituoituina moninverroin useammin. Jostain luin että yli 10 prosenttia transhenkilöistä työskentelee prostituoituina.

Toimisinko moraalisesti, jos etuoikeutettuna valkoihoisena heteromiehenä ostaisin seksiä marginaalissa olevan, huono-osaisen ihmisryhmän jäseneltä?  ;)
En suinkaan. Tiedostan, että kapitalistisessa maassa on kyseenalaista, myyvätkö huono-osaiset ihmiset seksiä vapaaehtoisesti.

Jaa, eli et ostaisi transhenkilölta seksiä, koska he eivät saa muualta töitä. Nerokasta! 



Tässä sinulle vielä lopuksi objektiivista dataa Tampereen yliopistollisesta sairaalasta.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #349 : Toukokuu 20, 2020, 21:55:01 »
Zorbas, en ole pihalla. Harrastuksesta johtuen olen perehtynyt, mitä seksikaupasta akateemisissa piireissä ja noin yleisesti politiikassa ajatellaan.

Peruskysymys on siinä, onko seksin myynti itsessään jollain tapaa naista alentavaa. Vai ammattiko muiden joukoissa.

Jos sitten kyllä, pitääkö prostituutio kuitenkin sallia? Esim. niin että ilotalot ovat laillisia jne.?
Oma vastaus kyllä, koska se on vähemmän haitallista kuin kieltolaki. Prostituutiota on ollut aina.

En kuitenkaan haluaisi tyttäreni toimivan prostituoituna, joten sikäli ei ole ammatti muiden joukossa.
Käytän prostituoitujen palveluja, koska panetus, liha on heikko jne. vaikka tiedostankin mahd. hyväksikäytön mahdollisuuden ammatissa.

En ostaisi seksipalveluja henkilöltä, joka on ihmiskaupan uhri tai on tms. syytä epäillä että hänet on pakotettu prostituutioon. Ei ole moraalista. Minusta vammaisuus olisi syy epäillä ihmiskauppaa, sä voit olla eri mieltä.

Jos on vasemmistolainen, niin on vastaan seksipalvelujen ostoa sorretuilta ihmisryhmiltä, sisältäen transsukupuoliset.

Tässä on linkki Julie Bindelin kirjoitukseen. Hän on siis seksityötä vastaan feministinäkökulmasta.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/oct/11/prostitution-legalised-sex-trade-pimps-women

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #350 : Toukokuu 20, 2020, 22:13:44 »
Ja itse asiaan. Ei tietenkään tarvi kertoa. Tarviiko kertoa,jos joskus on tehty polvileikkaus? Entä jos on hammasimplantti? Ihan samanlaisia asioita: jtn viallista on korjattu.
Jos palveluntarjoaja on sokea ja hänen molemmat jalkansa on amputoitu, niin pitääkö kertoa? No totta kai, aivan olennaista infoa kehosta ja kehollisuus liittyy seksiin.
En itse asiassa ostaisi seksipalvelua vammaiselta henkilöltä 1) koska ei ole seksuaalista kiinnostusta ja 2) se ei ole eettistä. Koska vammaisuuden aiheuttanut tragedia on johtanut seksipalvelujen myyntiin, syyllistyisin hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöön.

Ehkä olisi toisin, jos tiede pystyisi kasvattamaan ihmiselle uudet, terveet silmät ja jalat. Mutta tiede ei siihen pysty. Eikä tiede pysty valmistamaan uutta, tervettä vaginaa sellaisen onnettomuudessa menettäneelle naiselle (tai plastiikkakirurgiassa transhenkilölle).
Vaginoplastioita on tehty yli 100 vuotta. Se on hyvin vanha leikkaus ja sitä on ollut aikaa kehitellä. Eräs transtaustainen ystäväni kävi hiljattain gynegologilla ja lääkäri tokaisi saatuaan proktoskoopin sisään, että 'jaa, sinultahan on poistettu kohtu.'

Esimerkiksi sinä, et tiedä oletko joskus ostanut transnaiselta seksiä, siis jos nyt ylipäätään olet koskaan ostanut seksiä.

Mulla oli kerran aikamoinen selittäminen, kun lääkäri oli oireitteni perusteella täysin vakuuttunut, että olen raskaana ja yritti saada minua raskaustestiin.


Yksi syy, miksi en kannata trans-liikettä on, että objektiivisesti transhenkilöillå näyttää menevän leikkauksen jälkeen vielä huonommin kuin meni leikkausta ennen. Transhenkilöt kärsivät yleistä väestöä monin verroin todennäköisemmin psykiatrisista diagnooseista kuten masennus ja sosiaalisista ongelmista kuten työttömyys, sekä myös työskentelevät prostituoituina moninverroin useammin. Jostain luin että yli 10 prosenttia transhenkilöistä työskentelee prostituoituina.

Toimisinko moraalisesti, jos etuoikeutettuna valkoihoisena heteromiehenä ostaisin seksiä marginaalissa olevan, huono-osaisen ihmisryhmän jäseneltä?  ;)
En suinkaan. Tiedostan, että kapitalistisessa maassa on kyseenalaista, myyvätkö huono-osaiset ihmiset seksiä vapaaehtoisesti.

Jaa, eli et ostaisi transhenkilölta seksiä, koska he eivät saa muualta töitä. Nerokasta! 

Tässä sinulle vielä lopuksi objektiivista dataa Tampereen yliopistollisesta sairaalasta.
Niin, realistista on että transhenkilöihin suhtautuminen on yleisesti vielä siinä määrin kielteistä, että duuniin rekrytoidaan mieluiten joku muu henkilö kuin trans. Seksityötä tehdään, koska muuta tulonlähdettä ei ole. Tämä sitten on ainakin vasemmistonäkökulmasta sortoa ja hyväksikäyttöä.

On kai riidatonta, että seksipalvelujen ostaminen sorretulta ihmisryhmältä on väärin. Rautalankkaesimerkkinä 1800-luvun USA:ssa mustaihoiselta naiselta seksiä ostava valkoinen mies kärjistää ja syventää sitä sortoa, mitä mustaihoiset tuolloin maassa kokivat.

No ovatko transsukupuoliset sorrettu ihmisryhmä vai eivätkö ole? Jos ovat, niin sitten ei heiltä ole eettistä seksiäkään ostaa yhteiskunnassamme. Joten moraaliargumentit eivät toimi puolustamaan trans-seksityötä.

Moraalisinta on ostaa seksiä siltä, joka toimii omasta halustaan ilman ulkoisten olosuhteiden materiaalista pakkoa. (Nymfo luksusprostituoitu)

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #351 : Toukokuu 20, 2020, 22:59:10 »
Ja itse asiaan. Ei tietenkään tarvi kertoa. Tarviiko kertoa,jos joskus on tehty polvileikkaus? Entä jos on hammasimplantti? Ihan samanlaisia asioita: jtn viallista on korjattu.
Jos palveluntarjoaja on sokea ja hänen molemmat jalkansa on amputoitu, niin pitääkö kertoa? No totta kai, aivan olennaista infoa kehosta ja kehollisuus liittyy seksiin.
En itse asiassa ostaisi seksipalvelua vammaiselta henkilöltä 1) koska ei ole seksuaalista kiinnostusta ja 2) se ei ole eettistä. Koska vammaisuuden aiheuttanut tragedia on johtanut seksipalvelujen myyntiin, syyllistyisin hädänalaisen ihmisen hyväksikäyttöön.

Ehkä olisi toisin, jos tiede pystyisi kasvattamaan ihmiselle uudet, terveet silmät ja jalat. Mutta tiede ei siihen pysty. Eikä tiede pysty valmistamaan uutta, tervettä vaginaa sellaisen onnettomuudessa menettäneelle naiselle (tai plastiikkakirurgiassa transhenkilölle).

Yksi syy, miksi en kannata trans-liikettä on, että objektiivisesti transhenkilöillå näyttää menevän leikkauksen jälkeen vielä huonommin kuin meni leikkausta ennen. Transhenkilöt kärsivät yleistä väestöä monin verroin todennäköisemmin psykiatrisista diagnooseista kuten masennus ja sosiaalisista ongelmista kuten työttömyys, sekä myös työskentelevät prostituoituina moninverroin useammin. Jostain luin että yli 10 prosenttia transhenkilöistä työskentelee prostituoituina.

Toimisinko moraalisesti, jos etuoikeutettuna valkoihoisena heteromiehenä ostaisin seksiä marginaalissa olevan, huono-osaisen ihmisryhmän jäseneltä?  ;)
En suinkaan. Tiedostan, että kapitalistisessa maassa on kyseenalaista, myyvätkö huono-osaiset ihmiset seksiä vapaaehtoisesti.

Vastenmielistä tekstiä.

Miksi ihmeessä jos ihminen on vammainen ja seksityöntekijä näillä asioilla olisi mitään korrelaatiota?? Entä jos vammainen on töissä ravintolassa, jätätkö menemättä?

Pillua ei välttämättä huomaa leikkauksella tehdyksi.

Pitäpä joku tutkimustulos tuosta, että omassa kehossa eläminen ja se, että ihmiset näkee sellaisena kuin on, huonontaisi elämänlaatua. Katujia on hyvin pieni osa, ja niistäkin moni johtuu transfobiasta, eli kaltaisistasi ihmisistä. Eikä transihmiset tartte transfobisia kertomaan, että mikä sun mielestä meille ois parasta. Jokainen tietää kyllä itse itsestään parhaiten.

Transihmiset kärsivät mielenterveysongelmista transfobian ja hoitojen saamisen hankaluuden takia. Eli kiitos sinun kaltaistesi ihmisten. Sekää ei ole trans ihmisen vika, että on transfobisia työnantajia, jotka eivät palkkaa meitä.

Varmasti paras pysyäkin kaukana niin meistä, kuin vammaisista. Kukaan tuskin haluaa halveksuvaa, uhiruttavaa ja alistavaa asiakasta.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #352 : Toukokuu 20, 2020, 23:02:24 »
Kiitos Courtesan kun pistit faktaa tiskiin :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #353 : Toukokuu 20, 2020, 23:09:24 »
Ymmärsitkö edes mitä kirjoitin? Vammaiset ovat itsestäänselvästi tasa-arvoinen ihmisryhmä. Seksin ostaminen ainakaan tietyiltä vammaisryhmiltä ei ole OK, koska silloin syyllistytään hyväksikäyttöön ja pakotukseen.
Tiedätkö mikä on analogia?

Tässä esimerkki hyväksikäytöstä:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ahdinko-ajoi-cp-vammaisen-heljan-myymaan-itseaan-ihmisarvo-koetuksella/5842844#gs.6z2fou

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #354 : Toukokuu 21, 2020, 00:07:23 »
"Vammainen" on laaja käsite. Hetki sitten puhuit kaikista vammaisista.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #355 : Toukokuu 21, 2020, 10:32:23 »
Rahamies ei vain taida ymmärtää omaa transfobiaansa, niin kuin muutama muukin tälle foorumille aiemmin kirjoittanut nimimerkki?

Vammaisuudella ei ole mitään tekemistä transsukupuolisuuden kanssa, koska transsukupuolisuus ei ole vamma eikä myöskään psykiatrinen sairaus, vaan kehoristiriita, joka täytyy korjata, jotta voi elää normaalia ja täysipainoista elämää niin kuin muutkin elävät.

Moni transsukupuolinen nainen myy omasta vapaaehtoisuudesta seksiä ja seuraa ja oikeastaan uskon täällä vauraammin kehittyneissä länsimaissa suurimman osan toimivan vapaaehtoisuudesta käsin. Tämä ala ei ole mitenkään huonompi verrattuna muihin palvelualoihin. Tätä saa tehdä kuka haluaa ja ketä kiinnostaa sekä tämän saa myös kukin osapuoli kokea miten päin haluaa. Transnaiset eivät tässä suhteessa ole cisnaisia yhtään sen alempiarvoisessa ja väheksytymmässä asemassa, jollei jotkut yksittäiset persuporvarit jäykkäniskat omaksi häpeäkseen nettifoorumilla kirjoitellessaan väheksy heitä, jos toisiin ihmisiin yhdenvertaisesti suhtautuminen ihmisinä sekä heidän ymmärtäminen ja kunnioittaminen sellaisina luomuksina kuin ovat on muka niin hankala asia, vaikkei tässä mitään hankalaa ole olemassakaan.

Jos sinulla Rahamies on ongelmia suhtautua tähän alaan kunnioittavasti sekä tyttöjä ja heidän panostaan taustoista riippumatta tasapuolisesti arvostaen, niin sinuna harkitsisin vakavissani tämän maksullisissa käymisen harrastuksen vaihtamista johonkin muuhun järkevään tai mitä nyt kukin tekee.

Ja kuten Courtesan sanoi, vaginoplastioita on tehty varmaankin tosiaan se sata vuotta, ja huippukirurgit todellakin osaavat korjata alapään vaginan muotoiseksi, näköiseksi ja tuntuiseksi tänä päivänä siten, että sitä ei erota cisnaisten vaginasta päälle päin oikein juuri mitenkään, jos leikkaus on onnistunut.

Ja vaikka minulle onkin tullut jo aiemmin vittuilua tämän asian ääneen sanomisesti, niin kirjoitan sen tähän muistutuksena vielä kuitenkin:

Suosittelen lämpimästi näille jäykkäniskaisimmille tapauksille suosiolla sitä aikuisemmaksi kasvamista oman fobiansa kohtaamisen kautta eli että ottavat sen puhelimen joskus käteen, etsivät jostakin jonkun transnaisen ja käyvät vaikkapa pikaisella jonkun sellaisen kanssa hankkiakseen sen elämänsä ensimmäisen kokemuksen, niin on varaakin jostakin puhua ja samalla toivon mukaan loppuu nuo täysin perättömät ennakkoluulot. Kyllä ne panohalut syttyvät, kun annatte siihen mahdollisuuden, uskokaa pois...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #356 : Toukokuu 21, 2020, 10:34:56 »
Pitää mainita.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #357 : Toukokuu 21, 2020, 10:36:03 »
Edelleenkin palveluntarjoajan oma asia, haluaako kertoa yksityiselämästään vai ei ja kokeeko sen tarpeelliseksi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #358 : Toukokuu 21, 2020, 11:11:50 »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.