Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92454 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #320 : Toukokuu 03, 2020, 14:04:15 »
Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.
Näin juuri ja silti kauheasti jaaritellaan jotain aivan muuta. Mulle ei ole siis edelleenkään ok.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #321 : Toukokuu 03, 2020, 14:08:20 »
Edelleen, se on jokaisen tytön oma asia ja päätös, haluaako tuollaista asiaa tuoda esille vai ei...
Edelleenkin tämä on itsestään selvää. Pre opkin vli jättää mainitsematta, että kyrpä löytyy ja sekin olisi "tytön" oma päätös.

Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.

Ihan mielenkiinnosta: kun tilanne on nyt sitten tämä, niin miten te nyt pystytte sitten elämään sen tiedon kanssa, että olette mahdollisesti maksaneet ja tulette mahdollisesti jatkossakin maksamaan transtaustaiselle naiselle seksipalveluista?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #322 : Toukokuu 03, 2020, 14:13:54 »
^Ostan varmuuden vuoksi ensi kerralla miesten parranajokoneen lahjaksi, ja seuraan reaktiota, niin loppuu nämä tolppalaukaukset. 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #323 : Toukokuu 03, 2020, 14:24:35 »
^Ostan varmuuden vuoksi ensi kerralla miesten parranajokoneen lahjaksi, ja seuraan reaktiota, niin loppuu nämä tolppalaukaukset.

Noniin, sehän vähän kuin ostaisi saimaannorpalle polkupyörän.

Tai no voisihan sillä esim just vaikka pimpin suristella sileäksi...  :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 14:26:18 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #324 : Toukokuu 03, 2020, 14:27:13 »
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #325 : Toukokuu 03, 2020, 14:28:36 »
^
Onko se sitten sinulla, kun sitä jankutat?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #326 : Toukokuu 03, 2020, 14:52:44 »
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.

Valitaanko voittaja joulukuun viimeisenä päivänä? Tulee piiitkä loppuvuosi.  ::) ;D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #327 : Toukokuu 03, 2020, 14:55:40 »
^ Täytynee odottaa sinne asti, eihän kisa muuten ole reilu.  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #328 : Toukokuu 03, 2020, 15:13:51 »
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.

Just kun pääsin ulos niin imaisit mut takaisin. Tästä tulee loputon savotta.

Joten käytän oikeutta muuttaa mieleni ja sanon "pitää mainita"

Olen miettinyt post-op vol 3 - Saako mainita jos on post-on?

Hmmmm...suurin osa on sitä mieltä että pitää mainita mutta jos ongelma onkin siinä että ei saa mainita!?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2020, 15:23:15 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #329 : Toukokuu 03, 2020, 20:32:15 »
^
Repu nappula on jumissa.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #330 : Toukokuu 03, 2020, 20:45:13 »


Ihan mielenkiinnosta: kun tilanne on nyt sitten tämä, niin miten te nyt pystytte sitten elämään sen tiedon kanssa, että olette mahdollisesti maksaneet ja tulette mahdollisesti jatkossakin maksamaan transtaustaiselle naiselle seksipalveluista?

Ihan hyvin pystyn elämään tiedon kanssa. Ja näin on siis tapahtunutkin. Ilmoituksessa ei mainintaa ollut ja hyvien rapsojen pohjalta sovin tapaamisen. Kesken panojen tajusin, että neidolla on kyllä joskus ollut munat. Kysyin asiasta panojen jälkeen ja neiti vähän nolona myönsi asian. Ei jäänyt traumoja. Mutta olisi se ollut MINUN MIELESTÄNI ok kertoa asiasta ilmoituksessa. Yksi toinen (joka muuten edelleen ilmoittelee) ei myöntänyt, vaikka asia oli ihan selvä. Eli jos ette halua käydä post opilla, niin välttäkää yhtä naapurin mimmiä, jolle ei saa soittaa kuin vasta rappukäytävästä ja jolla on erikoinen kuiskaava ääni.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #331 : Toukokuu 03, 2020, 20:51:39 »
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.

Valitaanko voittaja joulukuun viimeisenä päivänä? Tulee piiitkä loppuvuosi.  ::) ;D

Omistettu Villeriukselle, Liftille ja ketä näitä innokkaimpia "pitäisi mainita" -tyylisiä itsensä toistajia tässä langassa on:

https://www.youtube.com/watch?v=DFQVbP0FBu8

https://genius.com/Pauli-hanhiniemen-perunateatteri-joki-lyrics

Katsotaan, millainen tilanne uudenvuodenaattona on, kun sillä välin ulkoillessani viimeisen sanan sanojan eli mahdollisesti Villeriuksen ja/tai Liftin täytyy pysyä tiukasti koko uudenvuodenaattoillan koneensa ääressä tuijottaen ruutua tiukasti viimeiseen sekuntiin asti, jotta voittaa hamuavansa tyhjänpäiväisyystittelin ja pääsee halaamaan virtuaalipokaalia. ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #332 : Toukokuu 03, 2020, 20:55:48 »
En avaa linkkiä.
Pitääkö mainita, jos on post-op? O tämän narun aihe ja tuntuu olevan paljon jotain aivan muuta.
Ja siis pitää mainita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #333 : Toukokuu 04, 2020, 01:03:02 »
No niin. Ne niistä uuden vuoden juhlista, kaikki tuijottaa vaan täällä silmä kovana kuka sen viimeisen sanan saa ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #334 : Toukokuu 04, 2020, 20:45:59 »
Osa ihmisistä käyttää itsestään sanoja shemale ja ladyboy, eikä meillä muilla ole siinä mitään nokan koputtamista ;) Transgender kattaakin jo sitten määritelmällisesti kaikki trans ihmiset, myös miehet ja ei-binääriset.

Transu on yleisesti mielletty loukkaukseks, ja joo moni mieltää sen tarkottavan transvestiittia. Ei se kuitenkaan mikään määritelmä ole. Transvestiitit on myös trans ihmisiä, eikä mulle ainakaan ole selvinnyt mikä on bigender ja transvestiitti ihmisen ero.

Termi "shemale" ei kuitenkaan ole kaikkien mielestä asiallinen ilmaisu, joten en ainakaan itse suosittele kenenkään kutsuvan ketään sellaisella nimityksellä, ellei ole keskustelun toiselta osapuolelta saanut sellaisen termin käyttöön lupaa. Kunnioittakaamme siis toinen toisiamme niillä nimityksillä, joita jokainen haluaa itsestään käytettävän. Minua ei esim. huorittelu haittaa vaan tuntuu jopa mieltä ylentävältä jonkun sanomana. :-* Transuttelukaan ei varsinaisesti loukkaa, mutta enpä nyt varsinaisesti kädet ylhäälläkään keneltäkään toivo sellaisen nimityksen käyttöä itsestäni...

...koska olen nainen. ;D

Mä en käytä yhtään mitään sukupuolittavaa sanaa ilman ko. ihmisen lupaa / ilman, että olen kuullut ko. ihmisen ite käyttävän ko. sanaa.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #335 : Toukokuu 04, 2020, 21:03:33 »
Villeriuksen "mielipide" asiaan on tullut selväksi. Aika monta toistoa sitten. Vähän vaan epäilen (ja todella toivon), ettei kukaan itseään kunnioittava ihminen omista yksityisasioistaan huutele ihan vaan siks, et joku asiakas niin toivoo.. Ei pidä ymmärtää väärin, asiakaspalvelu on tärkeä juttu. Mun silmissä vaan ihmiset, jotka vaatii kertomaan onko trans, rinnastuu esim. ...ksi haukkujiin. Tai samankaltanen tilanne vois olla jos asiakas vaatis saada tietää kaikkien aikasempien panojen nimet, niin asikkaiden ku vapaa-ajaltaki. Ei mitä vaan tarvi sietää eikä kaikkeen suostua edes asiakaspalveluhommissa. Asiakaspalvelijakin on nääs ihminen kuitenkin.

Ai niin, jos mun näkemys asiaan ahdistaa, niin ei huolta, mun arvista kyllä näkee, että oon trans. Kuiteski yli puolen kilon rasvapussit (termi virheelle joka mun kehossa joskus oli, muiden tisseistä tykkään kyllä  :-*) roikku joskus mun rintakehästä, niitä ei tosta nännipihan vierestä poisteta :D Ja mä kyllä siis tykkäänki mun arvista. Ja näin ei-binäärisenä ei oo semmosta ku "mennä läpi", joten väkisinhän se selviää, että on trans. Siis ellei ole kaapissa.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #336 : Toukokuu 04, 2020, 21:41:30 »
Siis yli puol kiloa per puoli. Sikäli mikäli yhtään ketään ei varmaan vois vähempää kiinnostaa :P Jostain syystä patologi halus ne ja punnitsi ja ilmotti vielä mulle. Hitto. Moni niitä kehu sillon ku ne vielä oli kinnittyneinä mun kehoon, ois voinu lähettää joilleki niistä.. Monestihan sitä mietti, että voi ku voiski vaan antaa jolleki, joka tykkää. Mut ilman sitä patologia ois voinu jopa toteuttaa..
Rakkaudesta lajiin

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #337 : Toukokuu 04, 2020, 23:50:38 »
Miten musta tuntuu, että kovimpia jankkaajia täällä ovat juurikin nämä pari tiliä, jotka käyvät täällä tasaisesti jakamassa omaa uskontoaan ja korjailemassa muiden mielipiteitä vääriksi?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #338 : Toukokuu 04, 2020, 23:54:58 »
Miten musta tuntuu, että kovimpia jankkaajia täällä ovat juurikin nämä pari tiliä, jotka käyvät täällä tasaisesti jakamassa omaa uskontoaan ja korjailemassa muiden mielipiteitä vääriksi?

No joo, huomattu on, mutta antaa niiden jankuttaa. :)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #339 : Toukokuu 05, 2020, 12:31:05 »
Ihan hyvin pystyn elämään tiedon kanssa. Ja näin on siis tapahtunutkin. Ilmoituksessa ei mainintaa ollut ja hyvien rapsojen pohjalta sovin tapaamisen. Kesken panojen tajusin, että neidolla on kyllä joskus ollut munat. Kysyin asiasta panojen jälkeen ja neiti vähän nolona myönsi asian. Ei jäänyt traumoja. Mutta olisi se ollut MINUN MIELESTÄNI ok kertoa asiasta ilmoituksessa. Yksi toinen (joka muuten edelleen ilmoittelee) ei myöntänyt, vaikka asia oli ihan selvä. Eli jos ette halua käydä post opilla, niin välttäkää yhtä naapurin mimmiä, jolle ei saa soittaa kuin vasta rappukäytävästä ja jolla on erikoinen kuiskaava ääni.

Miten niin asia oli selvä sen toisen tapauksen kohdalla, jos hän ei kertonut mitään taustastaan eikä vastannut kysymykseesi? Miten muka tunnistat leikatun post-op-transnaisen cisnaisesta ulkoisten piirteiden pohjalta, jos sekä niin cisnaisissa kuin transnaisissa on paljon monen eri näköisiä ja kokoisia kehoja, ja joku tälle foorumille kirjoittaneista on aiemmin saattanut erehtyä asiasta eli luullut cisnaista transnaiseksi, katsos kun niinkin voi tosiaan käydä...