Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.Näin juuri ja silti kauheasti jaaritellaan jotain aivan muuta. Mulle ei ole siis edelleenkään ok.
Uutiset:
Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.Näin juuri ja silti kauheasti jaaritellaan jotain aivan muuta. Mulle ei ole siis edelleenkään ok.
Vieras0050

Rakastajien aatelia
Edelleen, se on jokaisen tytön oma asia ja päätös, haluaako tuollaista asiaa tuoda esille vai ei...Edelleenkin tämä on itsestään selvää. Pre opkin vli jättää mainitsematta, että kyrpä löytyy ja sekin olisi "tytön" oma päätös.
Ensimmäisessä viestissä kyseltiin, että onko se jengin mielestä ok, jos tämän seikan jättää mainitsematta.
Waterman2

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0050

Rakastajien aatelia
^Ostan varmuuden vuoksi ensi kerralla miesten parranajokoneen lahjaksi, ja seuraan reaktiota, niin loppuu nämä tolppalaukaukset.

Vieras1703

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0140

Rakastajien aatelia
Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.

Vieras1703

Huumoria väliin. Viimeisen sanan sanoja tulee ainakin minun silmissäni olemaan vahvasti ehdolla vuoden jankkaaja -palkinnon saajaksi.
Jimmy-setä

Huikea tyyppi
Ihan mielenkiinnosta: kun tilanne on nyt sitten tämä, niin miten te nyt pystytte sitten elämään sen tiedon kanssa, että olette mahdollisesti maksaneet ja tulette mahdollisesti jatkossakin maksamaan transtaustaiselle naiselle seksipalveluista?
Vieras0263

Valitaanko voittaja joulukuun viimeisenä päivänä? Tulee piiitkä loppuvuosi.![]()

Venla

Foorumihierarkian huipulla

TransTuisku
Kelpo kaveri
Osa ihmisistä käyttää itsestään sanoja shemale ja ladyboy, eikä meillä muilla ole siinä mitään nokan koputtamistaTransgender kattaakin jo sitten määritelmällisesti kaikki trans ihmiset, myös miehet ja ei-binääriset.
Transu on yleisesti mielletty loukkaukseks, ja joo moni mieltää sen tarkottavan transvestiittia. Ei se kuitenkaan mikään määritelmä ole. Transvestiitit on myös trans ihmisiä, eikä mulle ainakaan ole selvinnyt mikä on bigender ja transvestiitti ihmisen ero.
Termi "shemale" ei kuitenkaan ole kaikkien mielestä asiallinen ilmaisu, joten en ainakaan itse suosittele kenenkään kutsuvan ketään sellaisella nimityksellä, ellei ole keskustelun toiselta osapuolelta saanut sellaisen termin käyttöön lupaa. Kunnioittakaamme siis toinen toisiamme niillä nimityksillä, joita jokainen haluaa itsestään käytettävän. Minua ei esim. huorittelu haittaa vaan tuntuu jopa mieltä ylentävältä jonkun sanomana.Transuttelukaan ei varsinaisesti loukkaa, mutta enpä nyt varsinaisesti kädet ylhäälläkään keneltäkään toivo sellaisen nimityksen käyttöä itsestäni...
...koska olen nainen.
TransTuisku
Kelpo kaveri
) roikku joskus mun rintakehästä, niitä ei tosta nännipihan vierestä poisteta
Ja mä kyllä siis tykkäänki mun arvista. Ja näin ei-binäärisenä ei oo semmosta ku "mennä läpi", joten väkisinhän se selviää, että on trans. Siis ellei ole kaapissa.
TransTuisku
Kelpo kaveri
Jostain syystä patologi halus ne ja punnitsi ja ilmotti vielä mulle. Hitto. Moni niitä kehu sillon ku ne vielä oli kinnittyneinä mun kehoon, ois voinu lähettää joilleki niistä.. Monestihan sitä mietti, että voi ku voiski vaan antaa jolleki, joka tykkää. Mut ilman sitä patologia ois voinu jopa toteuttaa..
naut1skelija

Vieras0050

Rakastajien aatelia
Miten musta tuntuu, että kovimpia jankkaajia täällä ovat juurikin nämä pari tiliä, jotka käyvät täällä tasaisesti jakamassa omaa uskontoaan ja korjailemassa muiden mielipiteitä vääriksi?

Vieras0263

Ihan hyvin pystyn elämään tiedon kanssa. Ja näin on siis tapahtunutkin. Ilmoituksessa ei mainintaa ollut ja hyvien rapsojen pohjalta sovin tapaamisen. Kesken panojen tajusin, että neidolla on kyllä joskus ollut munat. Kysyin asiasta panojen jälkeen ja neiti vähän nolona myönsi asian. Ei jäänyt traumoja. Mutta olisi se ollut MINUN MIELESTÄNI ok kertoa asiasta ilmoituksessa. Yksi toinen (joka muuten edelleen ilmoittelee) ei myöntänyt, vaikka asia oli ihan selvä. Eli jos ette halua käydä post opilla, niin välttäkää yhtä naapurin mimmiä, jolle ei saa soittaa kuin vasta rappukäytävästä ja jolla on erikoinen kuiskaava ääni.