Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92469 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #140 : Lokakuu 24, 2019, 16:52:06 »
Komppaan Villeriusta.

Eiköhän nyt Courtesan mene liioittelun puolelle.
Mitään kansainvälistä kriisiä ja vaatimuksia ei tässä tarvitse alkaa peräänkuuluttamaan.
Kyse yksinkertaisesti asiakkaan oikeudesta saada ostetusta tuotteesta kaikki mahdollinen tieto.
Jos hän haluaa ostaa tuotteen A, ei ole oikein että sitä A:ta myydään ns Aana joka ei kuitenkaan sama asia minkä asiakas olisi halunnut.

Palveluntarjoajalla on vastuu tuoda esille kaikki mahdollinen mikä saattaa vaikuttaa ostopäätökseen.
Siitä huolimatta, että asiakas ei välttämättä osaa kysyä juuri sitä seikkaa.
Asiakkaan harhaanjohtaminen on mielestäni esim sitä, jos tuotetta A ei myydä sille varatussa lokerossa vaan laitetaan samankaltaisten mutta ei samojen tuotteiden B joukkoon.

Tämä pitää sisällään sellaisen kummallisen ajatuksen että kaikki ts-naiset olisivat jotenkin erilaisia kuin cis-naiset.

Nämä nyt valitettavasti ovat vallitsevat tosiasiat enkä mä en tälle alan käytännölle mitään voi.  :-\

Niin että kun sinulle bordellissa joku sanoi, että älä kerro että olet post-op (se syy on muuten se, että tulee muuten vähemmän asiakkaita) ja väitti, että se on alan yleinen käytäntö, niin sinä heti uskoit sen? 😂😂😂👍

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #141 : Lokakuu 24, 2019, 17:02:32 »
Komppaan Villeriusta.

Eiköhän nyt Courtesan mene liioittelun puolelle.
Mitään kansainvälistä kriisiä ja vaatimuksia ei tässä tarvitse alkaa peräänkuuluttamaan.
Kyse yksinkertaisesti asiakkaan oikeudesta saada ostetusta tuotteesta kaikki mahdollinen tieto.
Jos hän haluaa ostaa tuotteen A, ei ole oikein että sitä A:ta myydään ns Aana joka ei kuitenkaan sama asia minkä asiakas olisi halunnut.

Palveluntarjoajalla on vastuu tuoda esille kaikki mahdollinen mikä saattaa vaikuttaa ostopäätökseen.
Siitä huolimatta, että asiakas ei välttämättä osaa kysyä juuri sitä seikkaa.
Asiakkaan harhaanjohtaminen on mielestäni esim sitä, jos tuotetta A ei myydä sille varatussa lokerossa vaan laitetaan samankaltaisten mutta ei samojen tuotteiden B joukkoon.

Tämä pitää sisällään sellaisen kummallisen ajatuksen että kaikki ts-naiset olisivat jotenkin erilaisia kuin cis-naiset.

Nämä nyt valitettavasti ovat vallitsevat tosiasiat enkä mä en tälle alan käytännölle mitään voi.  :-\

Niin että kun sinulle bordellissa joku sanoi, että älä kerro että olet post-op (se syy on muuten se, että tulee muuten vähemmän asiakkaita) ja väitti, että se on alan yleinen käytäntö, niin sinä heti uskoit sen? 😂😂😂👍

Tämä oli vain yksi esimerkki.

En tunne kuin yhden post-op tytön itseni lisäksi joka kertoo asiasta asiakkaille esim ilmoituksissa.

Oli muuten hauskaa kesällä kun olin yhdellä seksiklubilla töissä ja siellä oli tosi kaunis nuori tyttö töissä. Bordellejen takahuoneet ovat usein aika 'tiiviitä' ja siellä ollaan kaik-yhes-koos alusvaatteisillaan. Vasta viikkojen päästä huomasin, että tuolla tytöllä on pieni vaalea vaakavekki kaulassa, joka voisi viitata aataminomenan poistoon. Mulle ei koskaan selvinnyt oliko hän ts vai cis. Huvitti kun voisi kuvitella, että jos joku niin minä asian bongaisin.   :)

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #142 : Lokakuu 24, 2019, 17:10:38 »
Vaan kyllä tässäkin ketjussa löytyi ainenkin rassex ja lprman1, jotka suhtautuvat post-op transnaisiin myönteisesti. Eli kannattaa kertoa ja profiloitua palvelemaan miehiä, jotka päinvastoin kiihottuvat asiasta.

Joo, mä oon saanu tosi paljon yksityisviestejä täällä tänään. <3  :-*

Rapsoja odotellessa haha  :P

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #143 : Lokakuu 24, 2019, 19:02:26 »
^ En ihan koko ketjua ja joka ainoaa postausta lukenut, mut sieltä täältä, ja mun on nyt vaan pakko tulla tähän kommaamaan, kuinka ihailen courtesan sun positiivista, iloista ja rakentavaa tapaa keskustella ja kommentoida. En olisi ikimaailmassa pystynyt samaan, vaan olisin vetänyt ihan järkyttävät kilarit useassakin kohtaa.

Oot selkeesti voimanainen!  :-*
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #144 : Lokakuu 24, 2019, 19:16:48 »
^ En ihan koko ketjua ja joka ainoaa postausta lukenut, mut sieltä täältä, ja mun on nyt vaan pakko tulla tähän kommaamaan, kuinka ihailen courtesan sun positiivista, iloista ja rakentavaa tapaa keskustella ja kommentoida. En olisi ikimaailmassa pystynyt samaan, vaan olisin vetänyt ihan järkyttävät kilarit useassakin kohtaa.

Oot selkeesti voimanainen!  :-*

Kiitos!!!

Etenkin nuorempana jouduin kestämään aika paljon kiusaamista ilkeiltä ihmisiltä, että en ihan vähästä säikähdä.
Mutta, oikeesti oon tosi posiviivinen ihminen.  ;)

Poissa Oulun poika

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #145 : Lokakuu 24, 2019, 20:42:01 »
Totuushan on, että kromosomit eivät valehtele. Mielestäni olisi hyvien tapojen mukaista kertoa jos värkkejä on operoitu.

Löytyyhän näistä post-op tytöistä lukuisia rapsoja missä kehutaan upean tiukkoja ja märkiä pilluja sekä naisellisia muotoa.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #146 : Lokakuu 25, 2019, 11:26:49 »
Minä en ole olliut aikaisemmin mies. Minun neurologinen ja fyysinen sukupuoli ovat kehittyneet eri suuntiin. Olemme tavallaan intersukupuolisuuden yksi alalaji. Minun fyysistä sukupuolta on korjattu tai vahvistettu hoidoilla, mutta neurologinen sukupuoli on syntymästä asti ollut nainen.

Tästä syys, vaikka jotkut tässäkin ketjussa vähättelee sanaa koettu sukupuoli: kokemus, johtuu neurologiasta (ei mielenterveydestä, koska ne tutkitaan HUSsissa ja suljetaan prosessista pois) eli biologiasta, eli se on minun biologinen sukupuoli.

Onko sinulla XX vai XY kromosomit?

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #147 : Lokakuu 25, 2019, 12:17:09 »
Minä en ole olliut aikaisemmin mies. Minun neurologinen ja fyysinen sukupuoli ovat kehittyneet eri suuntiin. Olemme tavallaan intersukupuolisuuden yksi alalaji. Minun fyysistä sukupuolta on korjattu tai vahvistettu hoidoilla, mutta neurologinen sukupuoli on syntymästä asti ollut nainen.

Tästä syys, vaikka jotkut tässäkin ketjussa vähättelee sanaa koettu sukupuoli: kokemus, johtuu neurologiasta (ei mielenterveydestä, koska ne tutkitaan HUSsissa ja suljetaan prosessista pois) eli biologiasta, eli se on minun biologinen sukupuoli.

Onko sinulla XX vai XY kromosomit?

En tiedä.

Onko sulla testattu?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #148 : Lokakuu 25, 2019, 13:21:44 »
Enginillä hyvä postaus tähän ketjuun - kaikki ovat oikeassa tai kaikki ovat väärässä.

Kiva muuten olla sellaisessa asemassa että kukaan ei oikein uskalla vittuilla takaisin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #149 : Lokakuu 25, 2019, 13:29:36 »


Kiva muuten olla sellaisessa asemassa että kukaan ei oikein uskalla vittuilla takaisin.

Mitä tämä mahtaa tarkoittaa?  :o
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2019, 13:39:38 kirjoittanut courtesan »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #150 : Lokakuu 25, 2019, 15:17:35 »
voihan tätä asiaa väännellä miten tahtoo, mutta olen ymmärtänyt että vain NAINEN voi
synnyttää. voin tietty olla väärässäkin. vaikka niinhän sitä sanotaan että jos on
oikein tiukka paikka koiraskin poikii... ;D




"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #151 : Lokakuu 25, 2019, 15:30:01 »
voihan tätä asiaa väännellä miten tahtoo, mutta olen ymmärtänyt että vain NAINEN voi
synnyttää. voin tietty olla väärässäkin. vaikka niinhän sitä sanotaan että jos on
oikein tiukka paikka koiraskin poikii... ;D

Transmiehet voivat, jos on pelivälineet tallella.
 


Noh transnaiset eivät vielä synnytä, siihen menee muutama vuosi. 
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2019, 15:31:48 kirjoittanut courtesan »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #152 : Lokakuu 25, 2019, 16:13:07 »
^
Mennään mukaan vääntöön  ;D
Rene pakotti...
Vain xx kromosonin kera voi synnyttää...  ::)
Jos on se xy niin ei voi.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #153 : Lokakuu 25, 2019, 16:19:30 »
^
Mennään mukaan vääntöön  ;D
Rene pakotti...
Vain xx kromosonin kera voi synnyttää...  ::)
Jos on se xy niin ei voi.  ;D

Niin vielä. Odota pari vuotta, sitten voi. :)

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #154 : Lokakuu 25, 2019, 16:22:44 »
Totuushan on, että kromosomit eivät valehtele. Mielestäni olisi hyvien tapojen mukaista kertoa jos värkkejä on operoitu.


Totuushan on, että kromosomitkaan eivät kerro absoluuttista totuutta, sillä muitakin vaihtoehtoja on kuin XX ja XY, ja silloin puhutaan intersukupuolisuudesta.

Mielenkiintoista olisikin kuulla, miten täällä selitettäisiin intersukupuolisuus ja se, että jos henkilöllä on vaikka kohtu, mutta myös miehen sukupuolielimet, niin mitä sukupuolta ko. henkilö sitten on, ja mihin suuntaan tällöin pitäisi leikkaukset suorittaa ja pitääkö mainita, jos on post op (tai pre op, jos intersukupuolisuus ei näy mitenkään ulospäin). Mutta sehän menisi täysin ohi aiheen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #155 : Lokakuu 25, 2019, 16:24:09 »
^^
Itse asiassa en voi ja en edes tahdo voida.
Jos joku xy haluaa se on hänen asiansa ei minun.
 
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #156 : Lokakuu 25, 2019, 16:25:54 »
Nyt aletaan olla jo melko korkealla puheissa taas kerran. Ja puhutaan asioista mistä oikeasti ei tiedä yhtään mitään. Lasken itseni tähän ryhmään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #157 : Lokakuu 25, 2019, 16:34:23 »
Totuushan on, että kromosomit eivät valehtele. Mielestäni olisi hyvien tapojen mukaista kertoa jos värkkejä on operoitu.


Totuushan on, että kromosomitkaan eivät kerro absoluuttista totuutta, sillä muitakin vaihtoehtoja on kuin XX ja XY, ja silloin puhutaan intersukupuolisuudesta.

Mielenkiintoista olisikin kuulla, miten täällä selitettäisiin intersukupuolisuus ja se, että jos henkilöllä on vaikka kohtu, mutta myös miehen sukupuolielimet, niin mitä sukupuolta ko. henkilö sitten on, ja mihin suuntaan tällöin pitäisi leikkaukset suorittaa ja pitääkö mainita, jos on post op (tai pre op, jos intersukupuolisuus ei näy mitenkään ulospäin). Mutta sehän menisi täysin ohi aiheen.

Tieteellisesti sukupuoli määriellään monella eri tasolla. Kromosomaattinen sukupuoli on yksi. 10 miljonaa lääkäriä edustava WHO:n Maailman lääkärijärjestö antoi 2014 Moskovassa (missäpä muualla) julkilausuman, jossa sanottiin, että sukupuoli selviää parhaiten ihmiseltä itseltään kysymällä, koska asia ja tiede sen takana on niin kompleksinen.

Kromosomaattinen sukupuoli on vain yksi taso määritellä sitä. Sitten on fysiologinen, sosiaallinen etc.

Pelkkä XX tai XY perustelu sukupuolille n vähän kuin väittäisi maapalloa litteäksi. Ennen luultiin näin, mutta nyt tiedetään enemmän.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #158 : Lokakuu 25, 2019, 16:43:22 »

Tieteellisesti sukupuoli määriellään monella eri tasolla. Kromosomaattinen sukupuoli on yksi. 10 miljonaa lääkäriä edustava WHO:n Maailman lääkärijärjestö antoi 2014 Moskovassa (missäpä muualla) julkilausuman, jossa sanottiin, että sukupuoli selviää parhaiten ihmiseltä itseltään kysymällä, koska asia ja tiede sen takana on niin kompleksinen.

Kromosomaattinen sukupuoli on vain yksi taso määritellä sitä. Sitten on fysiologinen, sosiaallinen etc.

Pelkkä XX tai XY perustelu sukupuolille n vähän kuin väittäisi maapalloa litteäksi. Ennen luultiin näin, mutta nyt tiedetään enemmän.

Nimenomaan, juuri näin. Siksi olisikin mielenkiintoista käydä täällä tämä keskustelu heidän kanssa, joilla on vielä hyvin konservatiivinen ymmärrys sukupuolesta. Erityisesti se olisi kiehtova nähdä, missä vaiheessa myönnettäisiin, ettei sukupuoli olekaan ihan niin yksiselitteinen juttu, kuin mitä on kuviteltu, vai jatkuisiko vastaan tinkaaminen iäisyyden (koska halutaan itse olla oikeassa tai ei vain kehdata myöntää, että omat tiedot voivatkin olla vanhentuneet).

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #159 : Lokakuu 25, 2019, 17:34:25 »
Ohhoh! Onpas täällä lähtenyt keskustelu käyntiin kun saatiin yksi henkilökohtaista kokemusta omaava paikalle ;D Todella syvällistä keskustella siitä mitkä ovat erot kromosomissa tai fysikkassa kun tosielämässä ei mennä ihan niin pitkälle kun aikaa varataan. Näen edelleen asian siltä kantilta, olivatpa faktat minkälaiset tahansa, että sen mainitseminen onko joskus ollut fyysiset munat vai ei on äärimmillään turvallista ilmoittajalle. Mitä olen ymmärtänyt, niin turskien Keski ikä huitelee siinä viidenkympin tienoilla ja näistä herroista monet omaavat vanhollisen ja todella heteronormatiivisen ajatusmaailman. Heidän maailmassaan voi olla todellinen järkytys saada tietää juuri panneensa Jonnaa joka olikin ennen Jouni ja se voi tuoda esiin todella monimutkaisen tunnekuohun joka pahimmillaan muuttuu aggressiiviseksi käytökseksi.

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.