Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sorana RE  (Luettu 1657 kertaa)

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Sorana RE
« : Tammikuu 06, 2022, 01:31:05 »
Tuli panetuksissani käytyä läpi RE:n tarjontaa. Huomioni kiinnitti Soranan kuva jossa perseessä luki RE-AL!

Sovin 45min ajan alkuillalle, hyvillä whatsappin välitetyin viestein pelipaikalle. Ovella vastaan tuli kuvien mukainen seksikäs nainen kivoissa hepenissä. Rahat tytön kouraan ja suihkuun.

Suihkuttelun ja kuivauksen jälkeen tuli välttävällä englannin kielen taidolla käsky tulla makkariin. Siellä vähän liian hämyinen tunnelma, niin sain luvan laittaa vähän valoja päälle.

Tyttönen oli valmiiksi jo itsensä riisunut, minä viereen ja mukavaa suutelointia,kerrankin tyttö mikä ei haissut/maistunut röökille. Sitten kysymättäni mitään, niin tyttö kömpi päälleni 69 asentoon tarjoten pillunsa kasvojeni eteen nuoltavaksi samalla kun tunsin mukavaa lipomista pallieni luona.

Seuraavaksi Sorana kehui tyyliin "you have a good erection " ja niin minulla olikin. Ja hieman yllättäen ottikin kullia suuhun suoraan ja jouduin tilanteen keskeyttään, että ei owona tällä kertaa vaan suojatusti. Hetki siinä ihmeteltiin niin sitten sanoin, että olkoon ja mennään owolla.

En oo ikinä ollu perseleikkien ystävä puolin tai toisin. Mutta Sorana teki kyllä semmoisen kielihoidon kullin lupsuttamisen lisäksi kun imeskeli palleja niin samalla kivasti lipoi välilihaa ja lopulta persreikää, että mun "Exit Only" -saaga tältä erää kärsi ja pahasti.

Lopulta kumi päälle, otin eka lähetyssaarnaajassa alkulämmöt,  yleensä kun tyttö tulee ratsaille niin olen pitänyt itseni hyvin kontrollissa siihen milloin tulen ja pystyn reagoimaan asiaan. Nyt kävi se virhe kun joskus nuorena poikanakin ja jäin hyvän kyydin sekä tissien vangiksi. Laaki lähti liian aikaisin, tosin hyvältä tuntui.

Sitten tulikin pikku stressi, koko maksettu aika olikin lähes käytetty. Olin kuitenkin ajatuksissani piirtänyt ns. 2 pysähdyksen taktiikan ja tästä sitten pieni neuvottelu. Ketään ei ollut hänelle tulossa heti, mutta pieni huoli oli että miten mun vehkeeni toimii näin nopsaan.. -> No rahaa vähän tiskiin ja suihkuun, missä piti vähän vedeskellä samalla käteen.

Suihkusta sitten pelipaikoille, vähän nuoleskelin pillua ja samalla tyttönen vemputteli meisseliä. Lopulta kun kanki oli jollain tavalla kovana, niin takaapäin sisään, asentoa ei uskaltanut vaihtaa että pääsee maaliin  ja lopulta luvan kanssa lastit pakaroille ja sängylle  :headbang:

Summa summarum, hyvä reissu,kiva tyttö ja vetelin kohtuuhinnoin 1,5h.

Sää, no tätä samaa paskaa mitä voi sitten jokainen kolata/lingota!

Poissa Pinokkio

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sorana RE
« Vastaus #1 : Tammikuu 06, 2022, 01:37:40 »
Siis häh? Kesken poskihoitoa aloit kyselemään kumia päälle???

Eijeijei.... Ei näin.....  ;D


Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sorana RE
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2022, 01:51:50 »
No vittu, lihas oli heikko...tai jotain muuta :blowjob: