Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (94/134) > >>

M.U. Tiainen:
^ Ok. Vain Suomesta, todennäköisesti löytyy kansa, joka vie kirjoja jonkun kirpparinpitäjän (joka on sallinut jonkun SAA OTTAA boxin ja sitä myöden pelkän boxin tonkijoiden oikeiden asiakkaiden karkoittamiseen) kojuun kuin roskiin.

Ettei vaan takana olisi yhdistys tai järjestö.  :laught:

Hottis puuma:
Aloittelemassa tätä:

VanGils:
Kuuntelussa:

Oma valinta - minä myyn seksiä.
toim. Päivi Ahtiala

Mielenkiintoinen viiden palvelutarjoajan näkökulma alaan.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Tammikuu 08, 2023, 19:03:44 ---Aloittelemassa tätä:

--- Lainaus päättyy ---
No miltä vaikuttaa?

Olen lukenut kyseisen teoksen kahdesti ja se elämänmakuinen kuvaus teki suuren vaikutuksen. Lukukertojen välillä oli varmaan kymmenen vuotta ja kun sen viimeisemän lukemisen jälkeen, ehkäpä kymmenen vuotta myöhemmin, aloin lukemaan kirjaa uudelleen niin homma ei vaan toiminut jostakin syystä ja jätin kirjan kesken, syy oli luultavasti itsessäni ei kirjassa. Muistan kirjan pääpiirteissään mutta tietysti paljon merkityksellisiä yksityiskohtia on unohtunut.

Dostojevskin Karamazovin veljeksiä olen pitänyt vielä parempana teoksena kuin Rikosta ja rangaistusta. Sen olen lukenut kolmesti mutta viimeisestä kerrasta on kulunut aikaa niin paljon että voisin joskus taas alkaa uudelleen. Kenties, en ole varma.

Hottis puuma:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Tammikuu 09, 2023, 19:46:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Tammikuu 08, 2023, 19:03:44 ---Aloittelemassa tätä:

--- Lainaus päättyy ---
No miltä vaikuttaa?

Olen lukenut kyseisen teoksen kahdesti ja se elämänmakuinen kuvaus teki suuren vaikutuksen. Lukukertojen välillä oli varmaan kymmenen vuotta ja kun sen viimeisemän lukemisen jälkeen, ehkäpä kymmenen vuotta myöhemmin, aloin lukemaan kirjaa uudelleen niin homma ei vaan toiminut jostakin syystä ja jätin kirjan kesken, syy oli luultavasti itsessäni ei kirjassa. Muistan kirjan pääpiirteissään mutta tietysti paljon merkityksellisiä yksityiskohtia on unohtunut.

Dostojevskin Karamazovin veljeksiä olen pitänyt vielä parempana teoksena kuin Rikosta ja rangaistusta. Sen olen lukenut kolmesti mutta viimeisestä kerrasta on kulunut aikaa niin paljon että voisin joskus taas alkaa uudelleen. Kenties, en ole varma.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvältä vaikuttaa, aika äkkiä sitä huomaa milloin kirja ei oikeasti tempaa mukaansa. Parissa vuodessa tullut kuunneltua ja luettua 300 kirjaa ja lähes 4000 tuntia mennyt aikaa, että lukutoukaksi jo voisi kutsua.. :D Ei vain ole parempaa rentoutumiskeinoa seksin ohella kuin hyvät kirjat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta