Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
vesa75:
Kjell Westö/Tritonus ja Alex Schulman/Polta nämä kirjeet
Kaksi erinomaista opusta. ehkä vähän surullisia, mutta päätä itse.
Julia:
Kiley Reidin Such a Fun Age kertoo jo paljon kalutusta aiheesta: Amerikan rakenteellisesta rasismista ja vallan jakautumisesta. Jännä sekoitus kevyttä ja masentavaa, tykkään.
Prophat:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Kesäkuu 16, 2021, 22:41:34 ---Vai oisko tuo Lustbaderin Ninja sittenkin seuraava minkä aloittaisin? Veljeni kehui sitä aikoinaan. Pitää etsiä kirjastosta.
--- Lainaus päättyy ---
liian erilaisia jotta voisi vertailla, Adams sai aikaseksi tarinan jossa ei ole päätä eikä häntä, mutta silti pointti, joka oon käyttänyt toisessa yhteydessä, ehkä avaan sen jutun joskus tossa 2t1v ketjussa.
jos ninjojen maailma kiehtoo löytyy myös jatko osan Miko
joey_t:
Kuuntelen Seppo Jokisen kirjaa Vihan sukua. Vielä on jäljellä hieman yli 40 minuuttia eli loppuratkaisut alkaa olla käsillä. Olen kuunnellut Jokisen kirjoja kronologisessa järjestyksessä, kaikkia ei ole äänikirjoina Bookbeatissa mutta ne olen kuunnellut mitä on. Laskin juuri että Vihan sukua on 11. Jokinen jota olen kuunnellut. Ja onhan nämä olleet hyviä kirjoja.
Tämän jälkeen Bookbeatista löytyy vielä seitsemän Jokista. Villeriuksen mainitsema Jokisen uusin, Siipirikkoiset, ei siellä ole ainakaan vielä mutta kenties ilmestyy jossakin vaiheessa.
Vieras0265:
Ostin eurolla kirjastosta ja aloin lukemaan tänään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta