Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (32/133) > >>

joey_t:
Luin juuri Tapani Baggen kirjan Havannan kuu.

Olen elänyt siinä käsityksessä että Bagge on dekkarikirjailija ja päätin antaa hänelle tilaisuuden lukien ainakin yhden teoksensa. Kenties Bagge kirjoittaakin dekkareita mutta lukemani kirja oli pikemminkin "veijariromaani". Teoksessa kaksi elämässään ei-niin-onnistunutta veljestä haluaa parantaa taloudellista tilannettaan kidnappaamalla monimiljonäärin tyttären vaatiakseen isältä lunnaita. Miljoonan. Kaikki ei mene ihan putkeen. No, veljekset saa ihan kohtuullisissa määrin pillua. Kerronta on kevyttä ja hauskaa, kirja pitää hyvin otteessaan. Suosittelen.

Voisinko lukea useampiakin Baggen teoksia? Kenties mutta koska kaipaan vaihtelua, en ole varma käännynkö jatkossakin Baggen puoleen. Ei tämä mitään ehdotonta timanttia ole mutta kuitenkin ihan mukavaa perusluettavaa tyydyttäen lukemistarpeen. Säätila oli kipakka pakkanen, ulkona sateli lunta.

Vieras0265:
Alan tänään lukemaan Stephen Kingin kirjaa IT. Olen nähnyt monia Kingin kirjoihin perustuvia elokuvia mutta en ole lukenut vielä yhtään Kingin kirjaa joten nyt päätin aloittaa tästä.

joey_t:
Kuuntelen äänikirjana Christian Rönnbackan teosta Operaatio Troijalainen. Olen kuunnellut noin 7,5 tuntia ja pari tuntia vielä jäljellä.
Tykkään kovasti. Tämä on rikoskirjallisuutta / jännäri, kuvaa poliisin peitetoimintaa. Aion jatkaa Rönnbackan kirjojen parissa. Operaatio Troijalainen on Antti Hautalehto -sarjan ensimmäinen kirja, niitä on kaikkiaan kahdeksan.

Seepeli:

Par aikaa menee Homo Deus. Toistaiseksi ollut vähän pettymys mutta ehkä se tästä paranee... 😊

007 (oma)lupa naida:
Kentsu Eriksson: Kovat kadut.  Sivuaa osaksi meidänkin "harrastusta".....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta