Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
Vieras0265:
Löysin kirpputorilta Alexandre Dumasin klassikon Monte Criston Kreivi. Aikoinaan luin tätä kirjaa jonkun aikaa mutta se jäi kesken. Meinasin tänä viikonloppuna aloittaa kirjan alusta.
Julia:
Mulla on monta aina kesken, tällä hetkellä Toni Morrisonin Toiseuden synty, Till Lindemannin 100 runoa ja Kentsu Erikssonin Kovat kadut. Kaikki aiheuttaa kaikenlaisia kutkutuksia.
Letsmenoks:
Kirjoista tuli puhetta, mä mitään lue, vahingosta viisastuneena tai oliko se näön huonontumista, en muista, siis nykyään kuuntelen. The new topping book jälkeen vuorossa The new bottoming book... :stiletto:
Kapu:
Tommy Hellsten: Virtahepo olohuoneessa
Vieras0164:
Kuten Julialla, niin minulla on monta kirjaa kesken. Kiinnostavin näistä on ehdottomasti Luiden tie, joka on matkakertomus Neuvostoliiton vankileirien saaristosta. Kirjaa tekee samalla mieli ahmia, etenkin kun kuvataan nyky-Venäjän syrjäkyliä. Gulagin ja terrorin historia taas on niin ahdistavaa, että lukemisesta on pakko pitää välillä taukoja.
Kertomakirjallisuuspuolella kesken taas on Noituri-sarjan osa Halveksunnan aika. Kirja on kyllä hyvin kirjoitettu, maailma on kiinnostava ja moniulotteinen, kuten henkilötkin, mutta joku minulla tässä sarjassa tökkii. Ehkä juoni ei vedä, tai jotain ja lukeminen tuntuu välillä aika tervan juonnilta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta