Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etusivun epätoivoiset tytöt  (Luettu 24526 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #60 : Joulukuu 12, 2021, 12:54:15 »
Keskimäärin minua luullaan 25 vuotiaaksi.
...ja tämän viikonlopun ansiosta tiedämme että olet takapulpetin epätoivoinen häirikkö.

Olen Suomen tunnetuimpia huoria joten ota ihan iisisti vaan. Tämä viikonloppu ei vaikuta mitenkään maineeseeni tai tunnettuuteeni.

Edelleenkään en tee hommia kuin tasan silloin kun haluan itse seksiä. Rahaa en tarvitse. Sitä riittää.

Vaatimattomuus on kaunista Saila. :kiss:

Saanko tiedustella, että miksi sinä asut Oulussa? Eikö Stadissa olisi paremmat markkinat Suomen tunnetuimmalle huoralle?

Kuka sitä seksiä rahasta myy muut kuin ahneet ja tyhmät parikymppiset epätoivoiset yh:t turvonneiden vatsalihasten kanssa.

Rahaa ei tarvise eikä se tee onnelliseksi, mutta silti huorat pyytävät 250€/h hintoja.

Huorat eivät siis halua olla onnellisia.  :whipping:   

Kokeile yrittäjyyttä, niin voi näkökanta muuttua.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #61 : Joulukuu 12, 2021, 13:23:16 »
Keskimäärin minua luullaan 25 vuotiaaksi.
...ja tämän viikonlopun ansiosta tiedämme että olet takapulpetin epätoivoinen häirikkö.

Olen Suomen tunnetuimpia huoria joten ota ihan iisisti vaan. Tämä viikonloppu ei vaikuta mitenkään maineeseeni tai tunnettuuteeni.

Edelleenkään en tee hommia kuin tasan silloin kun haluan itse seksiä. Rahaa en tarvitse. Sitä riittää.

Vaatimattomuus on kaunista Saila. :kiss:

Saanko tiedustella, että miksi sinä asut Oulussa? Eikö Stadissa olisi paremmat markkinat Suomen tunnetuimmalle huoralle?

Kuka sitä seksiä rahasta myy muut kuin ahneet ja tyhmät parikymppiset epätoivoiset yh:t turvonneiden vatsalihasten kanssa.

Rahaa ei tarvise eikä se tee onnelliseksi, mutta silti huorat pyytävät 250€/h hintoja.

Huorat eivät siis halua olla onnellisia.  :whipping:   

Kokeile yrittäjyyttä, niin voi näkökanta muuttua.

Olen kokeillut ja hyväksi todennut, myös raha on tehnyt Hesen onnelliseksi ja mahdollistanut paljon asioita. Siksi ihmettelen, miksi joku ei panisi rahasta, kun se on nimenomaan työnteon tarkoitus, vaikka nauttisinkin panemisesta. JA onhan se niin, että onnellisuus korvien välistä kiinni.   

Kokeilen kaikkea, mitä tyttöystäväni ehdottaa.  :inlove:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #62 : Joulukuu 12, 2021, 13:27:17 »
Keskimäärin minua luullaan 25 vuotiaaksi.
...ja tämän viikonlopun ansiosta tiedämme että olet takapulpetin epätoivoinen häirikkö.

Olen Suomen tunnetuimpia huoria joten ota ihan iisisti vaan. Tämä viikonloppu ei vaikuta mitenkään maineeseeni tai tunnettuuteeni.

Edelleenkään en tee hommia kuin tasan silloin kun haluan itse seksiä. Rahaa en tarvitse. Sitä riittää.

Vaatimattomuus on kaunista Saila. :kiss:

Saanko tiedustella, että miksi sinä asut Oulussa? Eikö Stadissa olisi paremmat markkinat Suomen tunnetuimmalle huoralle?

Kuka sitä seksiä rahasta myy muut kuin ahneet ja tyhmät parikymppiset epätoivoiset yh:t turvonneiden vatsalihasten kanssa.

Rahaa ei tarvise eikä se tee onnelliseksi, mutta silti huorat pyytävät 250€/h hintoja.

Huorat eivät siis halua olla onnellisia.  :whipping:   

Kokeile yrittäjyyttä, niin voi näkökanta muuttua.

Olen kokeillut ja hyväksi todennut, myös raha on tehnyt Hesen onnelliseksi ja mahdollistanut paljon asioita. Siksi ihmettelen, miksi joku ei panisi rahasta, kun se on nimenomaan työnteon tarkoitus, vaikka nauttisinkin panemisesta. JA onhan se niin, että onnellisuus korvien välistä kiinni.   

Kokeilen kaikkea, mitä tyttöystäväni ehdottaa.  :inlove:


Ois kyl superkiihottavaa, jos mun mies pistäis dominointipisteen pystyyn :whipping:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #63 : Joulukuu 12, 2021, 13:43:30 »
^ Vai että miesdominapiste pystyyn. Toi on muuten hyvä idis! Lähden tästä vähän ostelemaan nimeltä mainitsemattomaan sexshoppiin dominakamoja ja piiskoja.

Älä ole huolissasi, Jos mua ei sitten iltaan menessä näy kotona. En ole mennyt kavereiden kanssa kaljalla formuloita katsomaan, vaan rakennan todellista dominahuonetta tölikässä.  :whipping:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #64 : Joulukuu 12, 2021, 15:51:11 »
^ Vai että miesdominapiste pystyyn. Toi on muuten hyvä idis! Lähden tästä vähän ostelemaan nimeltä mainitsemattomaan sexshoppiin dominakamoja ja piiskoja.

Älä ole huolissasi, Jos mua ei sitten iltaan menessä näy kotona. En ole mennyt kavereiden kanssa kaljalla formuloita katsomaan, vaan rakennan todellista dominahuonetta tölikässä.  :whipping:

Ihanaa raksuraks, pidä hauskaa❤️😍😚😙😘😛😝😜😎
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1186
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #65 : Joulukuu 12, 2021, 17:15:11 »
Lainaus käyttäjältä: Saila Slioor

Olen Suomen tunnetuimpia huoria joten ota ihan iisisti vaan. Tämä viikonloppu ei vaikuta mitenkään maineeseeni tai tunnettuuteeni

Ilmeisesti myös Suomen ylimielisimpiä ja mielenvikaisimpia. Vaikka olisit kateellinen ja katkera nuorempia tyttöjä kohtaan, ei foorumi ole oikea paikka tällaisten tunteiden käsittelyyn.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #66 : Joulukuu 12, 2021, 17:59:18 »
Sailan kannattaisi jatkossa pitää kiltisti suu supussa ihan oman etunsa vuoksi.

Googlettamalla susta löytyy kaikenlaista juttua ja muuten sellainen vinkki että pelkkä sukunimen vaihto Facebookissa ei piilota tiliäsi muiden ulottuvilta. Pitäisi yksi juttu asetuksissa nimenvaihdon jälkeen vielä tehdä ja lisäksi olla laittamatta tunnistettavia kuvia, niin kukaan ei yhdistä Sliooriin - sikäli jos sitä et halua. Mä löysin sut FB:stä parissa sekunnissa ja meillä näyttäisi olevan 30 yhteistä kaveria. Etkä tunne heistä yhtäkään livenä, kun tein pientä kyselyä. Minä taas tunnen. Sä näköjään hyväksyt kaikki jotka keksii sua kaveriksi pyytää, tai itse lähettelet ventovieraille kaverikutsuja. Ei oikeasti hyvä idea.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #67 : Joulukuu 12, 2021, 18:08:38 »
Joku kyseli miksi kädet nostetaan ylös poseeratessa. Ne nostetaan siksi ylös että näkyy kropan figuuri paremmin, ei siksi että rinnat nousisivat. Minulla on harvinainen aito tiimalasivartalo ja siksi usein kuvissani minulla on perinteinen kädet ylhäällä posetustyyli.

Noi mt-häiriö ja päihdeviitteet kannattaa jättää pois kun minä tapaan AINA ihanat sponssini selvinpäin eikä aspergerin syndrooma ole mt-häiriö vaan neurobiologista erityislaatuisuutta. Minulla siis on asperger ja siksi olen seksistäkin niin kiinnostunut kun se on erityinen mielenkiinnon kohteeni ollut vuosikaudet. ÄO:ni on erittäin korkea. Sosiaaliset taidot sitten saattavat taas olla joskus hakusessa.

Olen muuttamassa takaisin Stadiin ensi vuoden puolella. Nähdään siellä sitten. Stadi ❤

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #68 : Joulukuu 12, 2021, 18:17:59 »
Onnea ja menestystä jatkoon jos diagnooseillasi meinaat bisnestä pyörittää.

Ikävä kyllä kohta 26 vuotta alalla olleena olen kuullut ja nähnyt karujakin kohtaloita. Lähivuosina murhattiin kaksi foorumillakin hyvin tunnettua ja pidettyä kollegaa, joista kumpikaan ei ollut tehnyt kenellekään mitään pahaa eikä kumpikaan tehnyt itsestään ja kysynnästään numeroa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #69 : Joulukuu 12, 2021, 18:26:42 »
Joku kyseli miksi kädet nostetaan ylös poseeratessa. Ne nostetaan siksi ylös että näkyy kropan figuuri paremmin, ei siksi että rinnat nousisivat. Minulla on harvinainen aito tiimalasivartalo ja siksi usein kuvissani minulla on perinteinen kädet ylhäällä posetustyyli.


Että sattuukin olemaan just niissä tissit paljaana -kuvissa.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #70 : Joulukuu 12, 2021, 19:09:22 »
Muutama asia: henkilö jolla on Aspergerin syndrooma, voi menestyä työelämässä, myös seksityössä. Aspergerin syndrooma diagnoosina ei yksin määritä ihmisen yksilökohtaista arvomaailmaa, maailmankatsomusta, älykkyysosamäärää tai vittumaisuuden astetta. Kaikki diagnoosin saaneet eivät käytä tätä syynä tahallisesti ikävälle käytökselleen, joka usein on enemmän tai vähemmän tietoisesti tehty valinta.

Varsinkin jos ÄO sattuisi olemaan korkea, on oletettavaa että syy-seuraussuhteiden analysointi onnistuu keskimääräistä paremmin. Syy tässä on trollaus, seuraus on trollaamiseen vastaaminen. Ei tästä sen vaikeampaa kehäpäätelmää synny.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #71 : Joulukuu 12, 2021, 19:50:20 »
Joku kyseli miksi kädet nostetaan ylös poseeratessa. Ne nostetaan siksi ylös että näkyy kropan figuuri paremmin, ei siksi että rinnat nousisivat. Minulla on harvinainen aito tiimalasivartalo ja siksi usein kuvissani minulla on perinteinen kädet ylhäällä posetustyyli.


Että sattuukin olemaan just niissä tissit paljaana -kuvissa.
Mukavaa että pidät noin paljon kuvistani. 😘😘😘 Minusta on otettu tuhansia kuvia kaikenlaisissa asennoissa. 💋💋💋

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #72 : Joulukuu 12, 2021, 19:54:32 »
Nyt heippa lopullisesti kaikille saittilaisille. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa vääntää päivänselvistä asioista. Lähden tästä naimaan. 🥰❤❤❤🥰

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #73 : Joulukuu 12, 2021, 20:00:16 »
^Mutta kuitenkin jaksoit tulla tämänkin ketjun tekemään. Itseään jalustalle nostavia ja muita haukkuvia taidetaan yleisesti nimittää narsisteiksi? 🤔 Miksi edes nähdä vaivaa muiden toimista jos itsellä asiakkaita riittää? Vaikka itse tekisitöitä vain seksin takia, niin joku toinen voi tehdä sitä rahan takii ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #74 : Joulukuu 12, 2021, 20:03:12 »
Muutama asia: henkilö jolla on Aspergerin syndrooma, voi menestyä työelämässä, myös seksityössä. Aspergerin syndrooma diagnoosina ei yksin määritä ihmisen yksilökohtaista arvomaailmaa, maailmankatsomusta, älykkyysosamäärää tai vittumaisuuden astetta. Kaikki diagnoosin saaneet eivät käytä tätä syynä tahallisesti ikävälle käytökselleen, joka usein on enemmän tai vähemmän tietoisesti tehty valinta.

Varsinkin jos ÄO sattuisi olemaan korkea, on oletettavaa että syy-seuraussuhteiden analysointi onnistuu keskimääräistä paremmin. Syy tässä on trollaus, seuraus on trollaamiseen vastaaminen. Ei tästä sen vaikeampaa kehäpäätelmää synny.

Mua ei sinänsä huolestuta aspergerin työelämässä pärjääminen, koska onhan se mahdollista, mutta seksityö on ehkä pikkusen eri asia.

Asiakkaina on ihmisiä laidasta laitaan ja jonain päivänä vastaan voi tulla sellainen tyyppi, joka pistää rääväsuun järjestykseen. Seksityöntekijänä on aika lailla lainsuojaton, kuka tahansa voi tehdä sulle ihan mitä tahansa/tappaa sut koska vain. Kun joskus päättäjät tulisivat järkiinsä ja bordellit saataisiin laillisiksi. Seksityöntekijänä oleminen olisi turvallisempaa kun kollegoinakaan ei olisi epästabiileja tapauksia.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #75 : Joulukuu 12, 2021, 20:34:31 »
^ Vai että miesdominapiste pystyyn. Toi on muuten hyvä idis! Lähden tästä vähän ostelemaan nimeltä mainitsemattomaan sexshoppiin dominakamoja ja piiskoja.

Älä ole huolissasi, Jos mua ei sitten iltaan menessä näy kotona. En ole mennyt kavereiden kanssa kaljalla formuloita katsomaan, vaan rakennan todellista dominahuonetta tölikässä.  :whipping:

Ihanaa raksuraks, pidä hauskaa❤️😍😚😙😘😛😝😜😎

Hanibani säät oot niin ihana tyttöystävä ❤️😍😚😙😘😛😝😜😎 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :-* :kiss: :inlove: :inlove:

Meillä on veeruska kavereiden kanssa täällä baarissa aivan tylsää, varsinkin Louis Hamilton hävisi formulakisan. Otan vielä pari, ja sit riitti. Apropoo en ehtinyt sitä huonetta rakentamaan, mutta varasin meille sen toivomasi kuukauden Malediivien reissun kaikilla herkuilla. Ja jos rahaa jää, tuun kotiin taksilla.   

Raksuraks siittä ja kuittaa.




 

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #76 : Joulukuu 12, 2021, 21:53:07 »
Muutama asia: henkilö jolla on Aspergerin syndrooma, voi menestyä työelämässä, myös seksityössä. Aspergerin syndrooma diagnoosina ei yksin määritä ihmisen yksilökohtaista arvomaailmaa, maailmankatsomusta, älykkyysosamäärää tai vittumaisuuden astetta. Kaikki diagnoosin saaneet eivät käytä tätä syynä tahallisesti ikävälle käytökselleen, joka usein on enemmän tai vähemmän tietoisesti tehty valinta.

Varsinkin jos ÄO sattuisi olemaan korkea, on oletettavaa että syy-seuraussuhteiden analysointi onnistuu keskimääräistä paremmin. Syy tässä on trollaus, seuraus on trollaamiseen vastaaminen. Ei tästä sen vaikeampaa kehäpäätelmää synny.

Mua ei sinänsä huolestuta aspergerin työelämässä pärjääminen, koska onhan se mahdollista, mutta seksityö on ehkä pikkusen eri asia.

Asiakkaina on ihmisiä laidasta laitaan ja jonain päivänä vastaan voi tulla sellainen tyyppi, joka pistää rääväsuun järjestykseen. Seksityöntekijänä on aika lailla lainsuojaton, kuka tahansa voi tehdä sulle ihan mitä tahansa/tappaa sut koska vain. Kun joskus päättäjät tulisivat järkiinsä ja bordellit saataisiin laillisiksi. Seksityöntekijänä oleminen olisi turvallisempaa kun kollegoinakaan ei olisi epästabiileja tapauksia.
Aspergerit ovat kylläkin kaiken modernin kehityksen takana. Koko nettiä tai edes valokatkaisijaa ei olisi ilman meitä. 😉😘

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #77 : Joulukuu 12, 2021, 22:12:05 »
Minusta btw nuo vihjailut sponssien väkivaltaisuudesta ovat typeriä. Todennäköisempää on saada daijuun parisuhteessa kuin sponssilta.

Otetaan nyt ihan iisisti vaan.

Itse en ole koskaan törmännyt kuin täydellisiin herrasmiehiin sponsseissa. 💋❤💋

Olen niin kiitollinen joka ikisestä herrasmiehestä jonka olen huorana kohdannut. 😘😘😘

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #78 : Joulukuu 12, 2021, 22:45:03 »

Aspergerit ovat kylläkin kaiken modernin kehityksen takana. Koko nettiä tai edes valokatkaisijaa ei olisi ilman meitä. 😉😘
Fantasioissanne asia on tosiaan näin.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Etusivun epätoivoiset tytöt
« Vastaus #79 : Joulukuu 13, 2021, 01:08:19 »
Muutama asia: henkilö jolla on Aspergerin syndrooma, voi menestyä työelämässä, myös seksityössä. Aspergerin syndrooma diagnoosina ei yksin määritä ihmisen yksilökohtaista arvomaailmaa, maailmankatsomusta, älykkyysosamäärää tai vittumaisuuden astetta. Kaikki diagnoosin saaneet eivät käytä tätä syynä tahallisesti ikävälle käytökselleen, joka usein on enemmän tai vähemmän tietoisesti tehty valinta.

Varsinkin jos ÄO sattuisi olemaan korkea, on oletettavaa että syy-seuraussuhteiden analysointi onnistuu keskimääräistä paremmin. Syy tässä on trollaus, seuraus on trollaamiseen vastaaminen. Ei tästä sen vaikeampaa kehäpäätelmää synny.

Mua ei sinänsä huolestuta aspergerin työelämässä pärjääminen, koska onhan se mahdollista, mutta seksityö on ehkä pikkusen eri asia.

Asiakkaina on ihmisiä laidasta laitaan ja jonain päivänä vastaan voi tulla sellainen tyyppi, joka pistää rääväsuun järjestykseen. Seksityöntekijänä on aika lailla lainsuojaton, kuka tahansa voi tehdä sulle ihan mitä tahansa/tappaa sut koska vain. Kun joskus päättäjät tulisivat järkiinsä ja bordellit saataisiin laillisiksi. Seksityöntekijänä oleminen olisi turvallisempaa kun kollegoinakaan ei olisi epästabiileja tapauksia.

Joka alalla on paljon autisteja. Aika harva pitää itsestään meteliä ja käyttää diagnoosia tekosyynä mulkkuilulle.
Ei autismi tarkoita sitä, etteikö osaisi huolehtia itsestään.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?