Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mini-Venus Minni  (Luettu 6658 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Mini-Venus Minni
« : Elokuu 26, 2019, 17:10:33 »
Tämä kertomus tarkoituksella tähän Turun osioon, vaikka tiedän, että Tampereen osiossa on juttua Minnistä. Minusta on hyvä, että on kaupunkikohtaisia juttuja, koska niistä saa vähän näkemystä, keitä Turussakin käy. Nyt raportteja täältä on niin vähän, että tuntuu, ettei Turussa käy kukaan.

Mutta asiaan. Nyt on kyllä pakko sanoa, että sanat eivät enää riitä. Tämä toinen visiittini Minnin luona oli sovittu jo heinäkuun alussa. Odottavan aika oli kyllä todella pitkä. Jo ensimmäinen tapaaminen oli jotain ainutkertaista. Tapaamisen sopiminen tapahtui tekstiviesteillä ongelmitta. Varasin 2,5 tunnin ajan, koska tiesin odottaa jotain aivan erityistä. Jo edeltävän päivän olin sekavassa mielentilassa ja aamulla menin hoitamaan ensimmäiset potilaat, kunnes otin taksin tapaamispaikalle.

Sydän halkemaisillaan menin hissillä ylös ja Minni oli jo avannut oven. Minni oli, -niin kuin muistelin - aivan käsittämättömän kaunis, pieni, sopusuhtainen, ja hänellä on lumoava pitkä tumma tukka ja enkelinkauniit kasvot. Meikkiä hyvin hillitysti, jota arvostan. Tämä nainen aivan suoraan toiveunistani. Kauneus yksin ei vain riitä, vaan tarvitaan fiksuutta, älyä, keskustelutaitoa ja henkilökemiaa. Ja niitäkin riittää Minnillä. Ensimmäinen vartti istuskeltiin ja juteltiin. Sitten oli kyllä tarve ryhtyä toimiin. Käväisin suihkun kautta ja seuraavat kaksi tuntia oli uskomatonta kaunista erotiikkaa, läsnöoloa, herkkyyttä, intohimoa ja naurua. En käsitä, miten Minni voi olla niin läsnä. Tulee tunne, että juuri minä olen se tärkein henkilö. Ihmettelinkin tätä Minnille ja hän sanoi, että asiaan tarvitaan aina kaksi ja molemminpuolinen hyvänä pitäminen ja arvostus. Se on varmaan sitä henkilökemiaa. Ja Minnin suutelu oli viedä tajun. Kaikki asennot käytiin läpi luontevasti ilman mitään kaavaa. Minni oli pitkään päällä ja teki aivan minimaalista liikettä ja sain ihailla kasvoja ja tukkaa ja suudella. Eroottinen tuntemus oli äärettömän intensiivinen. Minni tykkäsi nuolemisesta ja häntä oli tosi mukava nuolla. Minulle harvinaista oli se, että 2,5 tunnin lopuksi pystyin laukeamaan, vaikka kondomi oli päällä. Se tosin ei ollut pääasia vaan sitä edeltävä 2,5 -tuntinen.

Olin melko pökerryksissä suihkun jälkeen ja pukiessani. Mielessä oli vain kiitollisuus ja se, koska on mahdollisuus tavata Minni uudelleen.

Sori vain tämä vähän siirappinen kuvaus, mutta ymmärrätte sen taatusti, kun käytte tapaamassa häntä. Varoitus: Minniin on helppo addiktoitua.

Ylilääkäri (vieläkin sekaisin)

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mini-Venus Minni
« Vastaus #1 : Elokuu 26, 2019, 21:10:22 »
Ei tuo nyt niin siirappia ollut,tollasta se vaan Minnin kanssa on. Itse tapasin Minnin myös toista kertaa tänään. Uskomaton pakkaus.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mini-Venus Minni
« Vastaus #2 : Marraskuu 30, 2019, 14:44:25 »
Kiitos ihanat palautteesta.  :)
Toivottavasti nautitaan vielä tulevaisuudessakin ihanista hetkistä  ;)
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗