Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko kokemuksia Bibi Thai relax Punavuori?  (Luettu 3171 kertaa)

Poissa Pehaaja

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Onko kokemuksia Bibi Thai relax Punavuori?
« : Marraskuu 08, 2021, 00:04:58 »
Moi

Onko kokemuksia naapurissa ilmoittavasta Bibista, joka tarjoaa jalkasessioita ja roolileikkejä Punavuoressa.

Tällai uutena foorumilla, onko ok laittaa linkkiä ilmosta?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2021, 00:47:47 kirjoittanut Shark »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko kokemuksia Bibi Thai relax Punavuori?
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2021, 00:19:31 »
Yleissääntö on että kotimaisia sivustoja ei mainita tai niihin linkata. Käyttämäsi kirjainlyhennys todennäköisesti moderoidaan ja muutetaan muotoon ”naapuri”.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Makkonen

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko kokemuksia Bibi Thai relax Punavuori?
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2021, 09:06:00 »
Thaikku paikan perinteinen 30min.. 5min läpyttely ja touhuihin.
Tasarahalla olen pari kertaa käyny, kolmatta ei tule, ainakaan tälle naiselle,
jos tuumataan "saat vielä 5 työntöä" kun en heti alle 10min lauennu.
Nätti, hoikka, mutta..
ps. parkkikset punavuoressa,  ota aikaa löytääksesi.
mutta tämä nainen kiertelee myös kalliossa.
Dirty old man

Poissa virtualme

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko kokemuksia Bibi Thai relax Punavuori?
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2023, 15:52:21 »
Olen tämän ilmoituksen aiemmin huomannut pääkaupungin listoilla, mutta ei ole tullut reissuilla käytyä. Mutta nyt kun tämä oli lähtenyt maakunnassa käymään, niin tuli kokeiltua. Kohtaamisessa yllätyin positiivisesti, sillä nainen oli aidosti kaunis. Miinusta täytyy antaa aivan poskettomasta hintapyynnöstä - puhelimessa en ollut extrojen hintoja kysellyt, sillä aiemmin thaikut ovat heti lyöneet luurin korvaan, jos on vähänkään tingannut. No, hinta tippui tinkaamalla puoleen, joka vastaa sitä mitä thaikartelli tuntuu nykyään asettaneen puolen tunnin "kokohoidolle". Eli överi hinta edelleen, mutta koska hyvännäköinen nainen oli edessä, niin olkoon tällä kertaa...

Hieronta oli kohtalainen - en kelloa katsonut, mutta olisiko parikymmentä minuuttia kestänyt. Sitten asiaan. Kauniiden kasvojen lisäksi Bibillä oli myös hyvä vartalo. Hoikka ja oikein kivat ja terhakat rinnat. Kauaa hän ei jaksanut ratsastaa. Siitä lähäriin, jossa piti vähän ääntäkin, mistä kieltämättä itse pidin. Lopuksi vielä doggya.

Bibi oli miellyttävä ja ystävällinen ja puhui varsin hyvää suomea. Itse en hoputusta joutunut kokemaan, vaikka toisaalta toimitus ei kovin pitkäksi venähtänytkään. Kokonaisuutena olin kyllä ihan tyytyväinen ja voisin vaikka uudelleenkin käydä.