Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 20120 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #100 : eilen kello 15:05:09 »
Oli asia niin tai näin. Meilisotaa ei voi tulla jos et lähetä meiliä. Yksinkertaista.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #101 : eilen kello 15:23:51 »
On sanonta että hyvää ja halpaa ei saa samassa paketissa mutta toisaalta se nyt on vaan tyhmää maksaa satasta viidenkympin tikkarista.

Itse en ole tässä lajissa havainnut juuri mitään korrelaatiota hinnan ja laadun välillä. Hyvää on saanut halvallakin ja toisaalta korkealla hinnalla huonoakin.
Lauseen jälkiosasta (tyhmää maksaa satasta viidenkympin tikkarista) olen samaa mieltä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #102 : eilen kello 15:41:59 »

Itse en ole tässä lajissa havainnut juuri mitään korrelaatiota hinnan ja laadun välillä. Hyvää on saanut halvallakin ja toisaalta korkealla hinnalla huonoakin.
Lauseen jälkiosasta (tyhmää maksaa satasta viidenkympin tikkarista) olen samaa mieltä.

Kun joku nuori upeakroppainen pt pyytää 350 tai enemmän tunnista, mutta ilmoitus ei vaikuta millään tavalla vaikuta ammattimaiselta ja palveluhenkiseltä, vaan lähinnä vaatimusluettelolta jonka täytettyä pääsee jumaloimaan hänen arvonsa upeaa vartaloa, niin silloin tietää, että koko hinta koskee pelkkää kroppaa. Hyviä perseitä on kuitenkin melkein 12 tusinassa, ettei siitä kannata maksaa mitään extraa, kun ei se ainakaan minun kohdallani ole koskaan riittänyt, korkeintaan helpottaa huonoa kokemusta. Nuoret laittaa näitä sikahintoja varovaisesta ja etäisestä seksistä ja tyhmät maksaa.