Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Omia Jorinoita  (Luettu 5592 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5278
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #60 : Marraskuu 12, 2021, 13:12:39 »
Nopealla silmäyksellä tutustuttuani Kuopion tarjontaan silmääni ei tarttunut itselleni mitään mielenkiintoista. Tosin voihan olla että jotain helmiä meni ohi mutta nyt on haussa taas pidemmän aikavälin kivaa.
Foorumilla kovasti kehuttu Helinä näyttäisi olevan lyhyehköllä reissulla Kuopiossa. En ole tavannut mutta itse ottaisin yhteyttä häneen.

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #61 : Marraskuu 12, 2021, 16:40:58 »
Tästä tulikin mieleen että olen ollut Helinään yhteydessä kun hän herätti mielenkiintoni myöskin, täälläkin ollaan silmä tarkkana niiden sopivien suhteen. Tosin lipsahti ohi että hän olisi nyt juuri Kuopiossa.
Peliä ei ole vielä pelattu alkuperäisen suunnitelman suhteen, tässä olen vähän niinku varalla Nartulle että jos johonkin saumaan sattuu sopiva vapaa eli joku peruuttaa niin karavaani kulkee. Olin siis tietoinen jo alkuperäisessä suunnitelmassa, että ilta on kohtuullisen täysi ja mulle ei sitä aikaa välttämättä liikene mutta ollaan toiveikkaita ja katsotaan jos saatais muhkea kirjoitus tästä kohtaamisesta. 19:00 saan lisää tietoa miten tässä oikein käy tänään.
Eihän tässä olisi mitään jännitystä jos kaikki sujuisi aina kuin rasvattu.
Aina on hyväpäivä

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #62 : Marraskuu 12, 2021, 17:24:49 »
Tästä tulikin mieleen että olen ollut Helinään yhteydessä kun hän herätti mielenkiintoni myöskin, täälläkin ollaan silmä tarkkana niiden sopivien suhteen. Tosin lipsahti ohi että hän olisi nyt juuri Kuopiossa.
Peliä ei ole vielä pelattu alkuperäisen suunnitelman suhteen, tässä olen vähän niinku varalla Nartulle että jos johonkin saumaan sattuu sopiva vapaa eli joku peruuttaa niin karavaani kulkee. Olin siis tietoinen jo alkuperäisessä suunnitelmassa, että ilta on kohtuullisen täysi ja mulle ei sitä aikaa välttämättä liikene mutta ollaan toiveikkaita ja katsotaan jos saatais muhkea kirjoitus tästä kohtaamisesta. 19:00 saan lisää tietoa miten tässä oikein käy tänään.
Eihän tässä olisi mitään jännitystä jos kaikki sujuisi aina kuin rasvattu.

Hyvää settiä  :drinking: Aina on hyvä päivä panna ja muutenkin
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #63 : Marraskuu 12, 2021, 20:45:56 »
Nyt pidän jo epätodennäköisenä että tänään tapahtuu sen kummempia kuin että rentoudun kotisohvalla ja nautin hiljaisuudesta. Otetaan sitä kuuluisaa omaa aikaa ja mietitään. Nyt kävi näin ja odotetaan parempaa tilaisuutta.
Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan enkä sano nytkään. Ollaan kuulolla jos jotain merkittävää tapahtuu.
Aina on hyväpäivä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #64 : Marraskuu 12, 2021, 21:02:38 »
Nyt pidän jo epätodennäköisenä että tänään tapahtuu sen kummempia kuin
Käteenveto
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #65 : Marraskuu 12, 2021, 21:08:49 »
Nyt kävi näin ja odotetaan parempaa tilaisuutta.

Toinen viikko putkeen käen kanssa  ;D
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3511
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #66 : Marraskuu 12, 2021, 21:26:14 »
Eihän tässä olisi mitään jännitystä jos kaikki sujuisi aina kuin rasvattu.

Saisi joskus onnistaakin. Puheista päätellen täällä saitilla pyörii melko äveriästä ja riskejä pelkäämätöntä porukkaa. Kuinka siis olisi pieni vedonlyönti seuraavan erän aikana pääseekö Marko pukille?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #67 : Marraskuu 12, 2021, 21:30:50 »
Eihän tässä olisi mitään jännitystä jos kaikki sujuisi aina kuin rasvattu.

Saisi joskus onnistaakin. Puheista päätellen täällä saitilla pyörii melko äveriästä ja riskejä pelkäämätöntä porukkaa. Kuinka siis olisi pieni vedonlyönti seuraavan erän aikana pääseekö Marko pukille?
Lasketaanko pölynimuri. Miele imee niin rajusti että on pallit mustelmilla!
Why so fragile?

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3511
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #68 : Marraskuu 12, 2021, 22:09:54 »
Nokitan. Senior merkkinen sankolypsykone vm 1972.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #69 : Marraskuu 12, 2021, 22:16:29 »
Nokitan. Senior merkkinen sankolypsykone vm 1972.
Jaa-a, Villeriuksen raakamaitoretket.
No nyt tämä homma aukeaa ihan faktana!
Why so fragile?

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #70 : Syyskuu 16, 2023, 11:50:57 »
No moro kaikille jotka lukivat edellisiä tarinoitani. Nyt on pikkusen pidetty taukoa ja on aika kasailla tarinoita mitä tässä on tapahtunut pienen tauon jälkeen.
Jaan jonkun pienen tarinan tähän joka on tapahtunut tuolla menneisyydessä. Samalla kun tässä mietiskelen mitä tulee Kaavin tyttösen tarinasta, kovasti haisee palaneen käry kun viestit on luokkaa " joo ", " on hyvä paikka minulla ". Keskustelun taso on kuin miehellä, ei millään pahalla miehet mutta me ollaan paskoja kommunikoimaan ja sen yleensä tunnistaa.
Tosiaankin otin tuolla naapuris sivustolla yhteyttä Tyttöseen joka on Kaavilta mutta se taitaa olla vesiperä. Tälle illalle pitäs keksiä jotain pientä sutinaa, mutta palataan siihen kohta lisää kun jaetaan toinen tarina.

Olipa eräs keväinen ilta tahkovuorella, varattuna oli Golden Resortista isompaa huoneistoa ja palju raahattu Kuopiosta asti perässä. Illasta tosin puuttui vielä seura. Mieleeni juolahti paljussa istuskellessani että mitähän tuolla naapuri sivustolla voisi olla ja sieltä eräs mirri sitten tarttui tahkon syöttiin. Jotenkin kello kulki taas hitaasti kun seura oli sovittu ja paljun lämmitys oli täydellä höyryllä päällä ja pientä ruokaakin päätin tehdä. Kuitenkin ajan sai siinä jotenkin kulumaan ja paljukin tuli lämmitettyä.
Tässäkin tapauksessa päässä pyöri että miten isolla riskillä taas mennään kun matkaa Kuopiosta se 70km että näinköhän minun seurani tulee. Sovittu aika oli kello 21:00 ja kello lähenteli jo uhkaavasti sitä eikä neidosta ollut kuulunut sitten yhtään mitään sen jälkeen kun kello 15:00 oli sovittu tämä tapaaminen. Hermostuksissani otin muutaman neuvoa antavan oluen paljussa ja kuuntelin sujuvasti musiikkia. Ajatukset harhaili jo kello 21:15 siinä määrin että piti jo muutamalle tuttavalle laitella viestiä että voihan perse että taas tämmöstä.
Positiivisesti tämä kuitenkin sitten päättyi ja hermoiluni loppui kello 22 kun neito kurvaa autollaan pihaan. Katselen paljusta tätä koreaa neitoa ja tuumailen että kylläpä tämä ilta päättyy sittenkin ihan kivasti, silmä lepäsi kun katseli niitä sääriä ja pitkää tukkaa joka kivasti laskeutui pään toiselle puolelle. Aikaa on varattuna aamutuimaan asti ja kaikki on kohdillaan. Nousen pois paljusta opastamaan että mistä löytyy pukuhuoneet sekä ehdotan pientä tuttavuutta ensin saunan puolella. Eipä siis aikaakaan kun vaatteet poistuvat ja vaihtuvat bikineihin. Tämä Bikini homma oli tietysti ehdotukseni että laitellaan sellaista päälle kun paljuun mennään. Aivan ihanat rinnat juuri ja juuri peittyivät näihin Brassi bikineihin. Peppukin näytti oikein herkulliselle kun nätit string malliset housut antoi poskipäiden tulla esille juuri oikealla tavalla ja kuinka ne ne kivasti osuivatkin silmään. Tässä kohtaa päässäni jyskytti että nämä pitää saada kyllä jo kohta pois mutta maltetaan nyt hetki ja käydään saunassa. Asioilla herkuttelu on aina ollut miellyttävää ja tässä kohtaa sain kyllä karkkia kerrakseen. Pienen neitosen silmätkin kimaltivat kivasti kun asteltiin saunaan suihkun kautta. Pientä koskettelua siinä suihkun puolella kun ohjasin neidon suihkun alle ja kädet vaan jotenkin meni perästä hyväilemään peppua. Pyöräytin seuralaiseni ympäri ja suutelin kaulaa, tunsin kyllä tässä kohtaa kuinka veri kohisten liikkuu kehossani. Kyllä se naisen vartalo onkin ihana kun pikkuisen vesi kimmeltää pinnassa. päästiin kuitenkin sinne paljuun ilman että mitään sen kummempaa tapahtui. Kyllä omasta mielestäni paljuun mennessäni vesi oli lähtiessä viileämpää, mutta jotenkin se tuntui polttavan kuumalta kun neitonen istahti syliini poikittain. Veri tuntui jotenkin kiehuvan ja tunsin kyllä, että seuralaisen veri oli myöskin lämmennyt ja hengitys hieman tihentynyt kun sormeni oli jo eksynyt pöksyihin ja hieroi klitorista. Neidon suutelusta päätellen sormeni tuntui erittäin miellyttävälle ja asentoa vaihdettiin sopivammaksi. Nyt pääsin mukavasti koskettamaan naista kun hän oli selin sylissäni ja käteni pääsi todellakin syvälle naisen sisälle. Kaulaa suudellessa kuulin kuinka nainen vavahteli ja orgasmi oli aika lähellä tuloillaan. Purin vähän kaulasta ja kaksin käsin tein töitä että saan neidolle kivan alun tapaamiselle. Oli tosiaankin positiivinen yllätys että hän oli herkkä tulemaan ja siitä minä pidän. Naisen nautinnosta...
Semmoinen ilta siitä sitten tuli ja oli oikein mukavaa.
Nyt tässä mietiskelen josko tälle iltaa virittelisi jotain sutinaa 
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #71 : Joulukuu 19, 2023, 15:01:38 »
Pientä päivitystä taas tähänkin tarinaan. Tänään tulin siihen tilanteeseen että ajattelin jatkaa tätä tarinointi osaa ja minulla on sellainen tunne että se saattaa muodostua erittäin pitkäksi tarinaksi ennen kuin maaliin päästään.

Tavoitteeksi määrittelin että löydän itselleni Avopuolison/kaverin tai muuta seuraa johon ei liity rahanvaihtaminen ollenkaan. Eli tarkoitusperäni on tähän ruveta rakentamaan miten tämä projekti nyt sitten etenee ja löytyykö sopivaa kandidaattia jostakin netin syövereistä tai ehkä tuolta baarin puolelta sitten ihan ulkomaailmasta.
Minä uskon että täällä tovereilla on asiaan sanottavaa ja kommentoitavaa. Kaikki palaute otetaan positiivisessa mielessä vastaan ja kehitetään toimintaa.
Lähtökohtahan on että en todellakaan ole tavoittelemassa mitään naisoletettua joka olisi pumpulissa kasvatettu tai ehkä sitten olenkin joka haluaa sieltä pumpulista pois. Ensitapaamiselle olen määrittänyt mielenkiintoiset asetelmat päässäni ja siitä voi lukea tuolta seuranhaku puolelta " Rakkauden Ammattilainen ". Eli ei ensitreffeille kahvilaan tai elokuviin eikä mihinkään romattiseen paikkaan. Tämä tavoite on kohtaamisessa mikä aiheuttaa todennäköisesti valtavia tunteita ja jännitystä. Saanko luvan tältä mahdolliselta neidiltä ottaa kuvan tai kirjoittaa sitten jatkossa selviää tarkemmin. Ajattelin kuitenkin että edistymisestä kirjoitan täällä saitilla omia Jorinoita. osiossa ja tämä tulee niin sanotusti sitten mahdollisimman livenä kuin se suinkin täällä on mahdollista.
Verkkoja on viritelty erilaisiin paikkoihin ja katsotaan miten meidän käy vai saako Lift jälleen vittuilun aihetta.

Tunnetila vaihtelee hermostuneesta aina toiveikkaaseen, että miten kahelina taas minua pidetään. Mutta elämässä ei saa mitään jos ei tavoittele ja tuo itseään esille. Mitäs mieltä muut on tykätäänkö tästä ideasta tai ajatauksesta?
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #72 : Joulukuu 26, 2023, 08:15:46 »
Rakkauden Ammattilainen

Pientä päivitystä tilanteeseen, tosiaan lähdin liikkeelle että jostakin pitäisi se oma narttu löytää ja etsintää on nyt kestänyt nyt 7 päivää.
Kohtaamisia on tullut erilaisten ihmisten kanssa ja oikeasti asialla olleita on muutamia ollut. Jopa matkan varrelta löytyi eräs mielenkiintoinen pariskunta. Tästä pariskunnasta tulee mielenkiintoinen sivujuonne.
Mutta mikä mielenkiintoisinta on saanut jutella viikon aikana mielenkiintoisten naisten(henkilöiden) kanssa. Alkuun tämä missio tuntui todella haastavalta ja tuntui että hommat eivät etene. Uteliaita kyselijöitä ja arvostelijoita on kyllä sitten piisannut. Muutaman sadan yrittämisen jälkeen olen kuvitellut löytäneeni nyt sen kohteen jota kohti mennä. Tähän pisteeseen pääseminen on vaatinut aika monta viestiä ja takaiskuja on todellakin ollut. Moni varmaan voi samaistua siihen, että jos miehen roolissa tämä onnistumismahdollisuus on melko lailla pienehkö jo perinteisenkin naisen löytämisessä.
Miksi sitten kirjoitan juuri tänään, no syy siihen on että tämä Narttu kandidaatin kanssa tänään otamme ensimmäisen kontaktin muuten kuin viestittelemällä ja sovimme tapaamisen. Tänne asti pääseminen on tuntunut jo työmaalta ja vielä on edessä sitten se pisin matka. Kaikki tekstejäni lukeneet ovat havainneet, että sillon tällön on tullut takkiin ja peruutuksia viime metreillä on todellakin ollut.

Olotila vaihtelee hermostuneesta erittäin jännittyneeseen tällä hetkellä ja 26.12.2023 kello 17 nurkilla piti tämä yhteydenpito olla. Tokihan se vapaapäivänä herätti jo kello 06:40 miettimään tätä keskustelua. Istuskelen sängyssä ja selailen vanhoja kirjoituksiani. Pitkästä aikaa sisälläni on odottava ja hermostunut tunne, se tietänee että asiasta välittää ja sitä odottaa. Tänään kirjoitan myös jatkoa tuolle alkutarinalle, oletan että puhelun jälkeen olen tästä paljon viisaampi. Mielessä on pyörinyt monia vaihtoehtoja tarinan jatkolle, mutta haluan että Narttuseni saa kuulla siitä ensimmäisenä.


Mutta avataan lähtökohta mitä halusin tältä Nartulta ensitapaamiselta. Tässä se kohtaaminen vielä:

Saavun luoksesi ja sydämeni jyskyttää. Hermostuksen määrän voisi laskea sydämen lyönneistä ja käteni hikoilusta. Olemme sopineet treffit sinun luoksesi ja sovimme että kun kohtaamme emme puhu sanaakaan ennen kuin annan siihen luvan. Emme ole koskaan harrastaneet keskenämme seksiä emmekä edes tavanneet naamatusten. Olemme vain kirjoitelleet ja sopineet tapaamisen, toki kuvat on vaihdettu. Sovimme myös että ekalla kohtaamisella sinun tulee suudella minua suoraan ovella ja se on merkki siitä että voimme jatkaa eteenpäin. Tämän jälkeen olet minun ohjattavissa ja se voisi päätyä ihan minne vain.
Olen oven takana ja soitan kelloa. Oven avaa kuvista tuttu nainen ja hänellä on päällään ihana kellohame joka loistaa punaista väriä. Katson sinua alhaalta ylöspäin ja jumitun silmiisi ne loistavat kirkkaina ja juuri kun katseemme kohtasivat lähestyt huuliani ennen kuin kerkeän edes kynnykselle kävellä. Kasvoistasi loistaa punainen sävy, olet todella hermostunut ja samalla todella kiihottunut. Suudelma venähtää hieman pitkäksi ja painaudun suudelman saattelemana sisälle asuntoon, vetäen vapaalla kädelläni oven perästä kiinni. Painan sinut hellästi seinää vasten ja kokeilen pyöreitä rintojasi. Rinnat tuntuvat ihanille sormissani ja saavat aikaan lisää kiihkoa. Se jännitys mikä oli kirjoittaessa sinulle siirtyy aivan uudelle tasolle ja päässä paukuttaa aivan järjetön tunnekuohu. Kokeilen onko sinulle mekonalla mitään ja eihän siellä ole, tunnen kuinka olet kastunut ja sormeni kiusoittelee klitoristasi. Molempien jännitys on muuttunut järkyttäväksi kiihkoksi se otteet on sen mukaisia, kaikki tuntuu jäykälle ja kankealle. Otan ohjat käsiini ja painan päätäsi alaspäin. Menet polvillesi ja avaan sinulle vyön valmiiksi että pääset käsiksi nappiin ja vetoketjuun..

Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #73 : Joulukuu 26, 2023, 17:13:48 »
26.12. kello 17:00 Päivä on kulunut ihmisten kanssa keskustellessa mutta se tärkein, jonka kanssa piti käydä läpi asioita että mitä kivaa keksitään kun tavataan ei ole aamun jälkeen ilmoittanut itsestään. Aamulla tosin vaihdettiin vielä sananen ja silloin oli vasta koittamassa yövuoron jälkeen nukkumaan meno. No odotan rauhattomana sitä soittoa, että milloinka se tulee. Perinteitä vaalien odottelen lonkeron ja nuuska purkin äärellä. Narttu pitää siis minua piinassa ja päivästä on tulossa varmasti vielä pitkä tai sitten se kääntyy epätoivoon. Keskustelua käytiin kyllä aamusella että miten narttunen pitää kimppakivoista ja sille tietenkin näytän peukkua, kaikki hyvä pitää jakaa.
 :whipping:
Nyt siis odotellaan mitä tapahtuu.
 

Mitä muuta jännää on tänään tapahtunut niin pariskunta, josta mainitsin tuossa aiemmin olisi halukas tapaamaan tässä about 3 viikon sisällä ja siitä saanen myös melko mielenkiintoista dataa että miten se reissu sitten sujuukaan. Pariskunnan naisväki on ollut tänään erittäin aktiivinen ja viihdyttänyt minua mielenkiintoisilla jutuilla.
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #74 : Joulukuu 26, 2023, 19:30:53 »
Tässä kohtaa tapahtui odottamaton käänne. Kun ei Narttusestani alkanut mitään kuulua aktivoiduin tietenkin perinteisille sivustoille ja kuinka yllättäen mä löysin aivan sattumalta toisen Nartun. Tämä menee mielenkiintoiseksi peliksi tämä homma. Tämä nyt tapahtui aivan vahingossa ja hän vain osoitti kiinnostusta kirjoitukseeni ja se oli menoa sitten se. Mitä mies voi tehdä jos nainen haluaa alkaa nartuksi ja on sitä mieltä että se Master olen juuri minä. Joskus sattuu elämässä sellaisia asioita mitä ei voi ennakkoon kirjoittaa.
Tosin tämä ennakkoon kirjoitettu ensitapaaminen meni nyt ehkä uudelleen suunniteltavaksi vaikka ehkä tämä uusikin tulokas haluaa samaa mutta eihän se sitten ole enää ainutlaatuista ja jännittävää. Nyt vetäydyn illan viettoon ja katson mitä uusi Narttuseni saa aikaiseksi. Tässä menee itsekin sekaisin jo kirjoittaessaan. Joka tapauksessa tässä kohtaa ollaan hyvällä mallilla kun yksi narttu laittaa jo vakuuttelu materiaalia siitä että hän olisi minulle juuri se oikea.
 :whipping:
Aina on hyväpäivä