Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Omia Jorinoita  (Luettu 5594 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3512
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #40 : Marraskuu 06, 2021, 16:37:28 »
Voihan perjantai-illan viettää Jyväskylän Lutakossa noinkin.
Jotenkin tutun oloista kun muistelee omia ohareita. Mitä enemmän tapaamiseen panostat niin sitä varmemmat oharit. Ja jostain syystä omat kokemukset Jyväskylästä ovat että siellä tulee varmimmat oharit ja Suomimimmien taholta. En tiedä oliko tämä nyt sattumaa.
Tästä syystä luotettavat vakkarit ovat kullanarvoisia ellei sitten ole aina pomminvarmaa plan B:tä tai vaikka C:täkin. Se Kuopion paha narttu vaikuttaa hyvälle.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #41 : Marraskuu 06, 2021, 19:34:47 »
No niin nyt kun porukkaa kiinnostaa miten se ilta sitten meni. Sehän meni kuvan osoittamalla tavalla että muutamat olut ja uusia tuttavuuksia kasapäin oli saldo. Eli ei itse asiaan päästy ollenkaan mutta ei se elämä siihen kaadu ja aamulla totta tosiaankin suuntana oli Kuopio. Työt jatkuu täällä ja jatketaan sitten muille paikkakunnille. Tänään homma menny työn merkeissä ja uutta matoa koukkuun. Välillä joutuu palaamaan arkeen ja katsotaan Oisko keskiviikolle jotain sutinaa tällä rintamalla, ei näistä koskaan tiedä. Jyväskylän ensipuraisu ilman vakkaria tuotti vain kontakteja.

Palatakseni tähän jonka kanssa iltaa olisi pitänyt viettä palasi aiheeseen tänään ja ehdotti uutta tapaamista? Tässä sitten hetken pohdittuani mitä vastaan oli tuumauksen jälkeen että koitetaan jollekin arkipäivälle. Eli palataan tähänkin asiaan vielä jossain vaiheessa.
Tänään on tosiaan tullut viestiteltyä muutaman ehdokkaan kanssa, josta voisi juttua alkaa raapimaan kasaan tänne.
Eli joka tapauksessa tämä kirjoitus on poikinut mielenkiintoisia tilanteita ja paljon uusia tuttavuuksia kiitoksia kaikille teille jotka ovat positiivista palautetta antaneet. Lupaan Liftille että kun Nartun kans päästään asiaan laitan sulle erikoistervehdyksen...
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #42 : Marraskuu 08, 2021, 15:45:26 »
No niin on aika palata aiheeseen ja tässä on hyvää vauhtia muodostumassa mielikuva miten hommat alkaa edetä. Narttusen kanssa on pientä säätöä vielä aikataulujen kanssa, mutta eiköhän me päästä aiheeseen. Jyväskylästä myös erittäin hyvä Narttu ja innokas tekijä tuntui löytyvän tässä viikolla katsotaan päästäänkö tästäkin tekemään kivaa pientä stooria.
No tietenkin edellisestä oppineena on myös varasuunnitelma nyt olemassa eli jos nyt joku menee pieleen niin tälle viikolle on jotain pientä sutinaa kuitenkin tulossa, eli aloitan päivittämisen huomenna kun pääsen siitä selvyyteen saanko natsaamaan Nartun kans vai mennäänkö vaihtoehto B:llä..
Narttu on vähän kovemmista otteista tykkäävä tehopakkaus voisin jopa ehkä piiskaa vilauttaa nartun luona ja toinen plan B on sitten tunnin setti että siinä ei paljoa pysty kirjoittamaan välissä, mutta nartun kans tämä onnistuisikin. Oli niin tai näin päivitän tähän tietoa nyt kuinka tulee tapahtumaan. Tämä plan B on kyllä houkutteleva tapaus ja mainostaa itseään tuolla naapuri sivustolla. Tekisi mieleni myös kokeilla häntä. Huomenna ajattelin tästä aiheesta nyt sitten ruveta kirjoittamaan että kumpiko nyt valikoitui vai jopa molemmat eri päiville.

Palaan tähän huomenna, mutta mutta ajattelin piristää teitä kuitenkin kirjoituksella. Tässä olisi minun tarina miten ensimmäinen kertani sujui, kun käväisin ensimmäistä kertaa maksullisen naisen hoteissa.



Tapahtui kauan sitten:

Odotan puiston laidassa, olen soittanut puhelimellani naiselle ja sopinut treffit puistoon. Nojailen lähintä lamppupylvästä ja käteni hikoilevat. En tiedä mitä odotan ja kuka tulee. Katselet hotellin edestä ja mietit kuka se noista miehistä on? päätät että soitat ensin ja katsot kuka vastaa puhelimeen. Huomaat miehen joka on selin sinuun ja päätät kertoa että olet hänen selkänsä takana. Silmänne kohtaavat ja huomaat sinisien silmien tunkeutuvan lävitsesi.
Pyydän sinua ensin lähtemään lähimpään ravintolaan ottamaan helpottavat kuohuviinit. Kävellessä tartun sinua pepustasi ja vedän itseäni vasten. Vartaloosi hiipii hyvän olon tunne kun katson sinua silmiin ja juttelemme keveästi menomatkalla. Valitsemme pöydän sopivasti keskeiseltä paikalta että emme herättäisi liikaa huomiota olemmehan vain pari treffeillä eikä siinä ole mitään ihmeellistä, että pariskunta juo kahdestaan kuohuvaa perjantai iltana. Sydän pamppailee ja tiedän että minun on kysyttävä jatkammeko tästä eteenpäin. Huomaan että olen todella hermostunut ja saan suustani ulos kysymyksen johon saan ilokseni positiivisen vastauksen.

Hotellihuoneessa odottaa sinua kylmä kuohuva ja tunnet tuoksuni voimakkaasti sisälläsi, pyydän sinua kanssani parvekkeelle ja kaappaan sinut syliini. Katseemme kohtaavat ensimmäisen kerran läheltä ja tunnet kuinka syke nousee. Huuleni lähestyvät sinun huuliasi ja suutelemme kiihkeästi, kädessäsi oleva lasi taipuu kohti lattiaa. Käteni koskettaa hiuksiasi ja päästät irti lasistasi joka rikkoutuu lattialle. Tunnet kuinka kuohu valtaa sinut ja kätesi lähtee koskettelemaan rintaani. Kätesi vaeltaa vartaloa pitkin ja koskettelet minua joka paikasta, suudelmani kaulalla saavat sinun verisuonesi kuohumaan. Parvekkeen ovi aukeaa ja astelemme sisään huoneeseen jossa odottaa valmiina sänky meitä varten. Riisun sinut ja sinä riisut minut hetkessä ja huulemme eivät irtoa toisistamme.
Tunnet kuinka huuma valtaa sinut ja saa sinut haluamaan minua. Olemme molemmat alasti ja koskettelemme toisiamme seisaaltaan kunnes tönäisen sinua kaatumaan sängylle. Ryömit taaksepäin ja katsot minua silmiin kun tulen perästäsi. Sisälläsi palaa liekki ja pyydät minua koskettamaan itseäsi. Tunnet kuinka sormeni alkavat koskemaan sinua kaulalta ja kieleni pyörittelee nänniesi ympärillä. Selkäsi kaareutuu ja silmistäsi nään että haluat minun laskeutuvan alemmaksi. Kieleni leikittelee pitkin vartaloasi ja vartalosi alkaa värisemään. Kosketat minun jäykkää mulkkuani ja se saa minut entistä rajumpaan leikkiin. Painan vartaloasi vasten sänkyä ja kieleni tekee tehtäväänsä laskeutuen aina alemmas ja alemmas…
Tyydytän sinua kielelläni niin pitkään että jalkasi alkavat värisemään ja lantiosi nousee kiimasta ylöspäin, tunnet kuinka työnnän sormeni sisääsi ja minä saan todistaa ihanasti sitä kun lihaksesi puristavat sormeni ympärille, orgasmia on tulossa ja kieleni tekee vielä enemmän töitä sivuttain. Kehosi valtaa taivaallinen olo ja jalkasi puristuvat minun pääni ympärille. Vartalosi värisee kauttaaltaan ja katsot kohti sängynpäätyä. Hetken katsottuasi minua silmiin päätät nousta sängystä kontillesi ja otat minut hellään suuhoitoon…

Tästä eteenpäin vain minun puolista nautintoa jota ei nyt tarvitse kuvailla, oli mahtava ensimmäinen kokemus ja voisin sanoa että en ole tästä naisesta tähänkään päivään päässyt eroon, no en haluakaan.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2021, 15:55:48 kirjoittanut Marko80 »
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #43 : Marraskuu 11, 2021, 07:58:36 »
Tänään on se päivä kun taas jotain pientä on viritettynä. Eli pitkällisen kirjoittelun jälkeen ja monen aikataulun miettimisen pähkäilyn olen saanut omaan kalenteriini sen verran tilaa että pääsen tapaamaan uutta neitoa. Tämän pitäisi olla mielenkiintoinen kokemus ja kirjoitusten perusteella on osoittautunut vaivan arvoiseksi. Nyt näin aamutuimaan ensipuraisu päivään ja tapaan tämän uuden tulokkaan tuossa kello 19. Tätä tapaamista olen omalta osalta joutunut hieman pyörittelemään kun jotain aina sattunut vaan kohdalle samaan aikaan. Tänään on siis luvassa ensi puraisu tähän neitokaiseen ja voinen olettaa myös että ei viimeinen, tapaamme ensimmäisellä kerralla ainoastaan tunnin verran, joka itselleni on hieman lyhyehkö aika. Mutta otan tämän nyt siltä kannalta että pääsen tapaamaan häntä toisenkin kerran ja sitten varaudun hieman pidempään juttuun toisella kertaa.

Nyt jostain syystä ei hermostuta ainakaan vielä samalla tavalla kuin viimekerralla. Nyt on jotenkin odottava fiilis ja enemmän se että kaikki menisi hyvin eikä tulisi mitään takapakkia. Ei siis turhan toiveikkaana ja kaikkia ladattuna ettei Jyväskylän toisintoa tule. Täytyy tuossa päivän mittaan vielä varmistella että kaikki on kunnossa. Hyvää päivänjatkoa ja odottaviin tunnelmiin.
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #44 : Marraskuu 11, 2021, 18:16:45 »
Ilta alkaa lähestyä kohti huipennusta. Kuvista päätellen joita neito mulle lähetti sovittuamme tapaamisen antaa odottaa jotain huikeaa ensitapaamista. Huomaan taas jännittäväni tapaamista, pumppu takoo omia lukemia ja sormet hikoilevat todellakin. Nyt asiat ovat paremmissa kantimissa kuin viimekerralla. Olen saanut viestejä päivän aikana useita ja kaikki näyttää sille että näen uuden tuttavuuden aivan kohta. Enää 50 minuttia jäljellä siihen kun kohtaan uuden ihmisen elämässäni. Mikä parasta molemmat tietävät mitä tulee tapahtumaan.
Ilmoituksen ja viestien perusteella on tiedossa ihan perusseksiä paitsi mielessäni kummittelee että tämä neito tykkää myös kakkoseen laitettavan, tätä jään odottamaan onko näin.
Kaikki on jälleen valmista, kaikki paikat on siistitty ja paikat odottavat valmiina vain että seurani saapuu ovelle. Tiedän että en saa käsiäni irti tästä ihanuudesta ihan hetkeen kun ovelta sisään pääsee. Vaatteet todellakin lähtevät nopeasti ja ajattelin aloittaa tutustumisen antamalla hieman kielihoitoa ja antaa siitä neidon jatkaa. Toiselle kierrokselle ajattelin käyttää tuttua ja turvallista pöytää..
Nyt vain odotellaan että oveen koputellaan ja avaan oven.
Aina on hyväpäivä

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #45 : Marraskuu 11, 2021, 18:44:34 »
Tämähän vaikuttaa oikein hienolta. Toivottavasti sitten jaat kokemuksesi "rapsan" muodossa tai muutoin. Kirjoittamaan ei tarvitse alkaa kun neitokainen poistuu ja sulkee oven perässään vaan vähän myöhemmin, kun tuntuu sopivalta.

Ainoa erikoinen seikka kirjoituksessasi oli "Olen saanut viestejä päivän aikana useita". Kenties liittyvät joihinkin käytännöllisiin järjestelyihin ja asioista sopimisiin. Ainakaan itselläni ei ole ollut tapana lähetellä "lämmittelyviestejä" eikä myöskään tapaamani naiset ole sellaisia mulle laitelleet.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #46 : Marraskuu 11, 2021, 18:49:55 »
Tässä on taas kunnon satusetä asialla😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #47 : Marraskuu 11, 2021, 18:51:22 »
Tämähän vaikuttaa oikein hienolta. Toivottavasti sitten jaat kokemuksesi "rapsan" muodossa tai muutoin. Kirjoittamaan ei tarvitse alkaa kun neitokainen poistuu ja sulkee oven perässään vaan vähän myöhemmin, kun tuntuu sopivalta.

Ainoa erikoinen seikka kirjoituksessasi oli "Olen saanut viestejä päivän aikana useita". Kenties liittyvät joihinkin käytännöllisiin järjestelyihin ja asioista sopimisiin. Ainakaan itselläni ei ole ollut tapana lähetellä "lämmittelyviestejä" eikä myöskään tapaamani naiset ole sellaisia mulle laitelleet.

Juu tosiaankin hänen ilmoituksessa on tiettyjä puutteita ja sitten kuitenkin sovittiin että jatketaan tekstiviestein yhteydenpitoa ja osoitekin vaihdettiin vasta ihan juuri muutamia tunteja sitten. No ehkä mä olen poikkeus, että mä tykkään tästä kirjoittelusta ja se ei ihan kaikille vaan sovi, jotkut tästä hermostuu kun kirjoitan liian paljon kaikenlaista jonniin joutavaa. Kyllä mä kirjoitan miten tämän tapaamisen kanssa oikein kävi, eihän sitä tiedä jos hän ei vaikka saavukkaan paikalle. Mutta todellakin kirjoitan kun olen kohdannut tämän neitokaisen että miten täällä kävi. Tästä ei myöskään ole mitään raporttia tuolla joten katsotaan sitäkin sitten.
Aina on hyväpäivä

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #48 : Marraskuu 11, 2021, 18:57:50 »
Eipäs muuta kun mukavaa iltaa sinulle Marko ja siis teille molemmille!

Juttujasi on kiva lukea, olet taitava kirjoittaja ja osaat kuvailla tuntojasi & muita fiiliksiä oikein mainiosti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3512
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #49 : Marraskuu 11, 2021, 19:03:53 »
Jep. Jos ei tällaiset jutu kuulu seksisaitille niin ei sitten mikään. Me vaan horistaan politiikasta sun muusta joutavasta mutta tämä on sitä mitä tällä saitilla pitäisi olla.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #50 : Marraskuu 11, 2021, 20:28:57 »
Nyt sitä mennään, sain puhelinsoiton ja neitokainen siellä soitteli. Ei löytynyt ihan perille asti mutta pienellä opastuksella sitten löytyi oikea ovi. Katselin rakennuksen toisesta päästä pienikokoista siroa neitoa joka vilkutteli minulle takaisin kun silmämme kohtasivat. Vielä viimehetken katsaus että kaikki on sisällä hyvin. Ovella halataan ja koen pientä jännitystä itse vaikka näen että toinen on rento ja katselee minua parikymmentä senttiä alempaa suoraan silmiini. Aivan valloittava hymy on tällä neitokaisella siitä en mihinkään pääse. Päässäni alkaa jyskyttämään se ensikosketus. Hermostuksissani esittelen paikat nopeasti ja talutan hänet huoneeseen. Katselen hänen pientä peppuaan ja taivastelen kuinka se voikaan olla niin sormiin sopivan näköinen ja kokoinen. Tilanne eteneekin sitten nopeammin kuin osasin arvata ja neito ottaa multa paidat ja vaatteet pois ennen kuin kerkeän ovelta oikeastaan sisäänkään. Päässä liikkuu vain että näin sitä mennään ja nyt lähtee muuten neidoltakin vaatteet nopeasti pois.
Suoraviivaisuutta korosti sekin kun häneltä kivan pienen punaisen mekon riisuttuani huomnasin jo olevani käsihoidossa ja täydessä latingissa. Huh mekon alta paljastui valkeat pienet kivat pitsi alusvaatteet. Ajattelin tässä kohtaa että mihin minun suunnitelmani katosivat että nyt on niin oma aloitteinen neito että kerkeänkö tässä muuta tekemään.

Kosketan neidon hiuksia ja kuulen pienen voihkaisun kun suutelen hellästi kaulaa ja sormeilemalla häntä samalla. Tunnen kuinka hän kovettaa minua entisestään eikä malta päästää irti minusta. Vartaloni läpi kulkee isompia väristyksiä kun jännitys alkaa purkautumaan. Päästän irti kaulasta ja huomaan kuin suojavälinettä kohti alkaa neidon käsi hamuta ja minut huputetaan hujauksessa. Silmieni eteen polvistutaan ja olen aivan kolmannessa taivaassa. Nojailen taaksepäin ja hetken nautittuani otan askeleen taaksepäin pyydän siirtymään pöydälle. Aivan ihanan kireä ja kiimainen on tämä pieni neito.. Jalat leviävät pöydälle ja työnnyn hitaasti sisälle. Silmieni edessä pomppivat iloisesti käteeni sopivat rinnat, joita pitää päästä puristamaan. Päässäni jyskyttää että taivas miten kireä tämä nainen onkaan....

Ei aikaakaan kun ensimmäinen nalli palaa ja hengitän syvään ja tärisen holtittomasti. Seuraavaksi tulee aivan puskistaa kysymys neidon suusta että haluanko nähdä häntä toistekin ja tässä kohtaa silmäni kiiltävät että todellakin tätä lisää. Mielessäni pyörii miljoona asiaa ja mihinkään ei saa selvyyttä, olen ehkä vähän hämilläni. Suustani pääsee ehkä hieman matalempaa että tottahan toki me tapaamme.

Siirrymme sohvalle hieman keskustelemaan koska hän ei halua että häntä nuollaan, joka minunlaiselleni on tietenkin pieni pettymys. Tutustumme rauhassa toisiimme sekä koskettelemme toisiamme kevyesti.
Hetken aikaa minua hivellettyään saan toisen kierroksen ja sama pöytä todetaan hyväksi paikaksi...

Tämän toisen kierroksen päätteeksi vielä saan uudestaan kysymyksen kun mulkkuni on vielä neidon käsissä että näemmehän uudelleen ja tuumailen tähän että tottahan toki kun sovitaan vain.
Valitettavasti en julkaise tämän neidon tietoja koska hän haluaa pysyä tuntemattomana ja toimii vain silloin tällöin.
 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2021, 20:31:11 kirjoittanut Marko80 »
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #51 : Marraskuu 11, 2021, 20:41:31 »
Nyt kun tärinä alkaa laantumaan ja hengitys tasaantumaan. Pystyy kirjoittamaan hieman lisää ja vapautuneemmin. Huomenna olisi tarkoitus nähdä Nartun kanssa jos meidän aikataulut sopivat yksiin. En ota tästä paineita vaan menen käymään hänen luonaan jos näin on tarkoitus tapahtua. Toki mielessäni siintää jo pieni hoitsun asu tai pienet puneiset alusasut. Ehkä tällä kertaa myös vilautan myös piiskaa hänen pienelle pyöreälle pepulleen sekä toimitaan pidemmän kaavan mukaan.
Katsotaan mihin tiet johtaa ja kirjoitellaan lisää sitten huomenna jos näin on tapahtuva ja päästään tapaamaan vakkaria.
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #52 : Marraskuu 11, 2021, 20:45:02 »
Jep. Jos ei tällaiset jutu kuulu seksisaitille niin ei sitten mikään. Me vaan horistaan politiikasta sun muusta joutavasta mutta tämä on sitä mitä tällä saitilla pitäisi olla.
Kiitoksia erittäin paljon kommenteista teille ja kirjoitan mielelläni lisää.
Toki haluan tapaamiltani naisilta aina varmistuksen haluaako että heistä kirjoitetaan ja pidän niin kauan nimettömänä kunnes saan luvan.
Aina on hyväpäivä

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #53 : Marraskuu 11, 2021, 20:51:12 »
Tää on ihan viihdyttävä ketju Markon seikkailuista hupakkomaailmassa :D Paljon parempi kuin noi ikuiset vänkäämis- ja peliketjut. Lisää tällaisia vaan👍

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #54 : Marraskuu 11, 2021, 21:00:31 »

Tätä ketjua on mukava lukea ja seurata😊
Amator

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #55 : Marraskuu 11, 2021, 21:07:09 »
Ristitään sormet että huomenna päivä uusi ja on uuden tapaamisen aika. Siihen saan kirjoitettua väliinkin mitä tapahtui. Ehkä jopa jotain extraa tiedossa jos kaikki natsaa mut sen aika sitten huomenna
Aina on hyväpäivä

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #56 : Marraskuu 11, 2021, 21:20:41 »
Valitettavasti en julkaise tämän neidon tietoja koska hän haluaa pysyä tuntemattomana ja toimii vain silloin tällöin.
Tällaista toivomusta pitääkin kunnioittaa.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #57 : Marraskuu 11, 2021, 21:53:33 »
Aivan mahtavaa tarinointia tosielämästä kuinka pettymyksestä noustaan ylös kohti uutta taistoa.

Jatka samaan malliin ja Peukkuja huomiseen 👍👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #58 : Marraskuu 12, 2021, 11:55:38 »
Tässä aamupäivän mietiskeltyäni ja radiohiljaisuudessa elettyäni, Narttuseni ei ole vastannut tämän iltaisesta kohtalosta. Se että elää pikkaisen veitsenterällä ja odottaa jotain tapahtuvan niin se kyllä jää tapahtumatta. Tämän tietenkin osasin aavistaa jos en ole itse aktiivinen tämän tapaamisen suhteen voi se odotuttaa itseään vielä pidemmän aikaa.
Sitten heräsi ajatus että onhan täällä varmasti muitakin samalla suunnalla olevia ihania neitoja ja olisiko pahitteeksi vaikka ottaa pikainen visiitti johonkin naapuri pitäjään.
Vaakakupissa painaa ilta kotona ihan vain rauhoittuen ja mennään omalla painolla eli saunaa, olutta ja hyvää ruokaa. Toisaalta hieman eilinen jäi myös mielenpäälle ja herätti taas lievästi sanottuna lisää himoja. Miten se on että vaikka kuinka niitä himoja poistaa ne vaan tuppaa yltymään ja tekee vain enemmän mieli? Eikö koskaan saa riittävästi että voi sanoa että nyt tää piisaa seuraavan viikon, kuukauden tai jotkut väittää pystyvänsä olemaan ilman vuodenkin.
Ehkä tässä voisi pari viestiä maailmalle laittaa ja katsoa tarttuuko jotain vaihtoehtoa. Kuinka pitkään voin odotella narttuseni vastausta että mitä hän meinaa tänään?
Taas ollaan saman ongelman edessä ,että voiko olettaa että nukkumapuuhat ovat vielä käynnissä raskaan työn raatajilla vaiko jotain muuta?
Aina on hyväpäivä

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Omia Jorinoita
« Vastaus #59 : Marraskuu 12, 2021, 12:12:18 »
Nopealla silmäyksellä tutustuttuani Kuopion tarjontaan silmääni ei tarttunut itselleni mitään mielenkiintoista. Tosin voihan olla että jotain helmiä meni ohi mutta nyt on haussa taas pidemmän aikavälin kivaa. En koe oloani sellaiseksi että nyt pitäisi päästä vain paineet poistamaan ja en nopealla silmäyksellä huomannut ilmoituksissa mitään sellaista ilmoitusta että tällainen olisi mahdollista. Täytynee odotella että miten ilta tästä kehittyy, syödä maittava lounas tähän väliin ja katsella onko jossain muualla jotain mielenkiintoista ilmoilla.
Toivon että päästäisiin illalla pidemmän kaavan settiin ja sielu saisi lepoa ja hoitoa.
Palataan.
Aina on hyväpäivä