Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä odotat juuri nyt?  (Luettu 189386 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1440 : Helmikuu 24, 2022, 23:52:56 »
Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.
:inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1441 : Helmikuu 25, 2022, 00:39:42 »
Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.


Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1442 : Helmikuu 25, 2022, 01:43:25 »
Festarikesäää 2022 ja bändien kiekkoja....vihdoinkin!  :headbang: :headphones:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1443 : Helmikuu 25, 2022, 01:47:22 »
Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.


Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.

Sanoit sä just kaikkia saitin ihania naisia huoriks?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1444 : Helmikuu 25, 2022, 01:59:57 »
Terasseja ja minihameisia naisia.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1445 : Helmikuu 25, 2022, 06:20:40 »
Terasseja ja minihameisia naisia.  :inlove:

Juu, ja terassista vielä. Oivalsin että eteläänpäin oleva terassi on liian pieni, taisi saada purkutuomion... Ehkä jatkossa mahtuisi enemmän minihameita...  :inlove:

Festarikesäää 2022 ja bändien kiekkoja....vihdoinkin!  :headbang: :headphones:

Yep, kunhan oikeat bändit heräisivät horroksesta  :headbang:, ei ole vielä antanut keikkailusta sen enempää savumerkkejä vielä.
Shikita ga nai

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1446 : Helmikuu 25, 2022, 06:20:46 »
Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.


Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.

Pata kattilaa soimaa, vai miten se meni?  ::)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3517
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1447 : Helmikuu 25, 2022, 07:24:53 »
Että lastentarhalle perustetaan oma ketju niin ei tarvi kaikissa pyöriä.


Tervetuloa turskafoorumi 2.0:aan. Muut huorat täältä jo karkoitettiinkin pienen ja äänekkään porukan toimesta huitsin vittuun.

Pata kattilaa soimaa, vai miten se meni?  ::)
Ehkä MariaEnkeli tarkoitti juuri sitä että levitellään muista ketjuista erimielisyyksiä ja kaunoja uusiin ketjuihin ja jatketaan niissä. Siinä Teme kyllä saa katsoa itseään peiliin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1448 : Helmikuu 25, 2022, 07:45:41 »
^ Sama oli ainakin itsellä mielessä. Meillähän on jo kaatopaikalla oma hiekkalaatikko erimielisyyksille.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1449 : Helmikuu 25, 2022, 08:06:56 »
^ Sama oli ainakin itsellä mielessä. Meillähän on jo kaatopaikalla oma hiekkalaatikko erimielisyyksille.
Oon viikon jo odottanut että kamu tulis leikkimään sinne  :'( Ihan hirveä hylätyksi tulemisen tunne! Sen takia riipaisen tänään kännin päälle ja tuhnuttelen vähän siellä sun täällä.

Eli odotan koska pienpanimon ovet aukeavat.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1450 : Helmikuu 25, 2022, 08:36:03 »
^^ & ^ Just sitä mä tarkoitin. 🙏

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1451 : Helmikuu 25, 2022, 08:44:39 »
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1452 : Helmikuu 25, 2022, 08:49:03 »
Kahvin tekeytymistä 😊
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1453 : Helmikuu 25, 2022, 09:54:09 »
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.

Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.

Temen ekaa rapsaa saitille.  :laught:

Teme on rapsannut (huom, ei mua, me ei olla tavattu, joten ei tartte sössöttää mitään), ja antanut huoravinkkejä. Sinä sen sijaan....? 🤔 Taisit luvata poistua täältä kun huorissa käyminen ei kiinnosta, mutta tulit takaisin, koska susta on niin kiva lainata itseäsi. Mature kun tekee samaa, niin hänelle irvaillaan porukassa.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1454 : Helmikuu 25, 2022, 10:16:32 »
Muistan kun Jonin (nimi muutettu) äiti tuli valittamaan, että meidän Samu (nimi muutettu) on painanut Jonin naaman kuraan. Sanoin että Jonihan löi Samua ensin, äiti vastasi että mitä sitten, sillä ei ole merkitystä. Semmoista se joskus on, omien suosikkien virheitä ja tekoja ei haluta nähdä. Ihmiset tykkäävät leimautua ja lakkaavat ajattelemasta kokonaisuttaa ja syitä ja seurauksia.

Odotan, että foorumin keskustelu muuttuisi taas sellaiseksi edes hieman sivistynyttä keskustelua muistuttavaksi. Moderoinnin linja on häilyvä, joillekin sallitaan keskustelujen häirintä, alatyyliset nimittelyt yms. ja joidenkin kirjoitusten kohdalla editointikirves heilahtaa alle aikayksikön. Se tietysti riippuu miten bpr-nappia kulloinkin on käytelty.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1455 : Helmikuu 25, 2022, 10:25:03 »
^ Mä oon Azazello sun kanssa aivan samaa mieltä. Ja näen kyllä ton, mitä ekassa kappaleessasi kirjoitat, vaikka ehkä tuon mun viestin voi ymmärtää niin, etten näkisi.

Odotan, että foorumin keskustelu muuttuisi taas sellaiseksi edes hieman sivistynyttä keskustelua muistuttavaksi. Moderoinnin linja on häilyvä, joillekin sallitaan keskustelujen häirintä, alatyyliset nimittelyt yms. ja joidenkin kirjoitusten kohdalla editointikirves heilahtaa alle aikayksikön. Se tietysti riippuu miten bpr-nappia kulloinkin on käytelty.

Tämä.

Täällä on ihmisiä, jotka osaa keskustella toista lyömättä myös silloin, kun ollaan eri mieltä. Ja sitä mä ainakin arvostan todella paljon (en aina itse osaa, mutta yritän).
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1456 : Helmikuu 25, 2022, 10:36:51 »
Homma alkaa aina aamulla sillai että politiikka ketjussa runkataan raivoisa vittuilu-boneri päälle. Siitä sitten katsotaan kuka osui kehenkä ja levitellään riumutippoja yleensä mikä nauratti ketjuun. Tarkoituksena tietenkin vain loukata ja satuttaa. Ilmeisesti se on se naurun aihe.

Siitä sitten siirrytään ihmettely ketjuun ihmettelemään (lue vittuilemaan).

Ja kas näin, kolme ketjua vuotaa ripulia.

Määääää  :sheep: Määäääää :sheep: lampaat eivät löydä sitä yhtä helvetin ketjua joka on tähän tarkoitettu. Enkä löydä kyllä minäkään kun kerta kuukaudessa. Ei voi olla niin vaikeaa....kyl se vaan on  :'(
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15213
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1457 : Helmikuu 25, 2022, 11:01:52 »
Odotan temen osoittavan esimerkkiä.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1458 : Helmikuu 25, 2022, 11:11:29 »
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.

Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.

Temen ekaa rapsaa saitille.  :laught:

Teme on rapsannut (huom, ei mua, me ei olla tavattu, joten ei tartte sössöttää mitään), ja antanut huoravinkkejä. Sinä sen sijaan....? 🤔 Taisit luvata poistua täältä kun huorissa käyminen ei kiinnosta, mutta tulit takaisin, koska susta on niin kiva lainata itseäsi. Mature kun tekee samaa, niin hänelle irvaillaan porukassa.

Mulle sopii enemmän kuin hyvin, että lopetetaan kaikki henkilökohtaisuudet ja pysytään aiheessa. Vaikka aiheet olisivatkin joskus vaikeita ja kipeitä. Lopetetaan lällättelyt, haukkumiset, nimittelyt ym.. Lupaan olla provosoitumatta jatkossakin muusta kuin henkilökohtaisuuksista, itseäni, tai jotain muuta vastaan.

Mukavaa kevään jatkoa sinulle Ilona

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä odotat juuri nyt?
« Vastaus #1459 : Helmikuu 25, 2022, 11:35:44 »
Odotan että milloin Temen murrosikä päättyisi. Meidän täytyy olla vain kärsivällisiä ja antaa hänelle aikaa.

Ja mä oon odottanut, milloin te Temen perässä hiihtäjät ja hänelle ihan kaikesta vittuilevat lopettaisitte, mutta vähän turhaa taitaa olla. Ja joo, Teme tekee samaa takaisin, mutta kun teitä on se 5-10 ja kun porukalla osoitatte yhtä, niin ulkopuolelta kun katsoo, tulee nimenomaan teinipoikien kiusaaminen mieleen. Tuo käytös on inhottavaa, eikä se muutu hyväksyttäväksi sillä, että kaikki ympärillä katsoo sivuun, kun on päätetty tämä yksi, jota porukalla saa kiusata.

Temen ekaa rapsaa saitille.  :laught:

Teme on rapsannut (huom, ei mua, me ei olla tavattu, joten ei tartte sössöttää mitään), ja antanut huoravinkkejä. Sinä sen sijaan....? 🤔 Taisit luvata poistua täältä kun huorissa käyminen ei kiinnosta, mutta tulit takaisin, koska susta on niin kiva lainata itseäsi. Mature kun tekee samaa, niin hänelle irvaillaan porukassa.

Järjen ääni. Kiitos.