Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu

<< < (3/11) > >>

0tt0:

--- Lainaus käyttäjältä: Halfdyson - Marraskuu 10, 2021, 19:28:53 ---Angel on tullu muutaman kerran testattuu. On kuvien mukainen ja hyvän näköinen. Pitkä tyttö ja ihan hyvällä asenteella hoitaa hommat. Todella puristusvoimainen pillu. Kannattaa käydä kokeilee.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä oli kehuttu kyllä niin paljon, että ehkä odotuksetkin oli sitte liian korkeella ku menin paikalle. Ei saanu panna pohjaan asti, ja mitä kaikkee siinä oli. Kaunis ku mikä, ja todellinen pro kyllä mutta en menis toiste tapaamaan!

Halfdyson:

--- Lainaus käyttäjältä: 0tt0 - Marraskuu 11, 2021, 13:30:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Halfdyson - Marraskuu 10, 2021, 19:28:53 ---Angel on tullu muutaman kerran testattuu. On kuvien mukainen ja hyvän näköinen. Pitkä tyttö ja ihan hyvällä asenteella hoitaa hommat. Todella puristusvoimainen pillu. Kannattaa käydä kokeilee.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä oli kehuttu kyllä niin paljon, että ehkä odotuksetkin oli sitte liian korkeella ku menin paikalle. Ei saanu panna pohjaan asti, ja mitä kaikkee siinä oli. Kaunis ku mikä, ja todellinen pro kyllä mutta en menis toiste tapaamaan!

--- Lainaus päättyy ---

🙂 Mä kyllä sain panna pohjaan asti... ei pidemmälle riitä..Jos yrittää pohjasta läpi niin sanomista tulee 😉

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Marraskuu 09, 2021, 16:45:34 ---Mitenkäs Yana? On kovasti kehuttu myös realilla. Itse käynen tapaamassa lauantaina.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kävin perjantaina ja pakaroiden lihaskipu tänään tarkoittaa, että

(i) en käy riittävän usein treenaamassa
(ii) painoin huolella menemään

Voin suositella! Yana se vaan kikatteli innosta kyrpääni käsitellessä :3

_
dijon on sinappi

sampsa100:
Onkos uusia suosituksia, Onkos joku käynyt testaa hki Oona 20,
150 € 30 min. Puheluita tulee niin paljon että vain viestitys toimii.

dimmu81:
lena xo,timmissä kunnossa,hyvä perse,puhetta tulee vähän liikaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta