Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tämän hetken paras maksullinen seura PK-seutu
Noodelidude:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Elokuu 31, 2023, 15:19:25 ---Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera. Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..
--- Lainaus päättyy ---
Samoilla linjoilla sun kanssa. Ei niin etteikö nuoressa ja timmissä välttämättä mitään vikaa olis, mutta pääsääntöisesti gravitoidun kohti kolmenkympin kieppeillä olevia ja siitä vanhempia. Edit. Lisätään vielä että ite olen 30v-40v puolivälin haarukassa.
Myöskin samaa mieltä Tianasta. Kävin vain suihinotolla ilman gfe-juttuja, mutta oli todella miellyttävä kokemus kaikkinensa. Aivan ihana naikkonen. Harmi jos ei pk-seudulla meinaa asiakkaita riittää.
MestariMerlin:
Itse asiassa Nuudelin lankavihjeen perusteella tämän testasin;) Kiitos siitä. Tiana on mukava likka eikä se vartalo tod. huono ollut. Nännilävistykset päälle kirsikkana.. Helppo on nyt sopia aikoja kun ei kauppa täällä käy. Huomenna uutta neitoa kehiin:)
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: Paroni - Elokuu 31, 2023, 10:01:44 ---Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.
--- Lainaus päättyy ---
Oijoi :whipping:
neitiJade:
--- Lainaus käyttäjältä: Paroni - Elokuu 31, 2023, 10:01:44 ---Inari+Julia syväkurkkuduo vois olla kyl aika kokemisen arvoinen. Siihen viel Jade lyömää löylyä tai piiskaa.
--- Lainaus päättyy ---
Täältähän tulee hyviä ideoita :inlove: Inari ja Julia tosin sen verran ahneita muikkeleita imemään, että tuskin tarttee paljoa piiskata
MacLovin:
--- Lainaus käyttäjältä: Paroni - Elokuu 31, 2023, 15:26:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Elokuu 31, 2023, 15:19:25 ---RE:n stadin listoilta ei kyllä hyviä alle 30 v horoja löydy.. joten ilmoittavatko "naapurisaitilla"..? Itselleni ikä tai supertimmi varsi tosin ei ole niin tärkeä kuin asenne ja taidot.. Tiana oli huippua juuri näissä ja aiheutti väkevän onnen tunteen lievän leijumisen kera. Yleisesti ottaen parhaat naiset ovat olleet juuri ikähaarukassa 30-35 mitä päässyt testaamaan..
--- Lainaus päättyy ---
Nuoremmista aina välillä RE:ssä ilmoittelee todella siro Oona Unelma.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä uusi foorumilainen summaa kokemuksiaan Helsingin tarjonnasta. Aloitin maksullisen seksin parissa 10 kk sitten ja sinä aikana olen tutustunut kymmeneen palveluntarjoajaan. Viisi on Tampereelta (heistä erillinen postaus omassa ketjussaan) ja toiset viisi Helsingistä. Kaikki helsinkiläiset ovat olleet todella, todella taitavia, minulla ei ole ainoatakaan valituksen sanaa.
Ylivoimaisesti eniten olen tavannut vakkariani, edellä mainittua Oona Unelmaa, jonka luona olen ehtinyt käydä jo 12 kertaa. Ensi kertaa viime vuoden kesäkuun lopussa, viimeksi kolme päivää sitten. Ihana, ihana nainen. :inlove: Toivottavasti tapaamisia kertyy vähintään saman verran lisää.
Toiseksi useimmin olen tavannut ihanan positiivista, pirtsakkaa ja nuorta (ymmärtääkseni 25-vuotiasta) Sonja Sisua, jolla vahva suositus. Olemme tavanneet tähän mennessä kolmesti enkä löydä juurikaan valittamista. Varmaan tapaamme jatkossakin silloin kun Oona ei ole saapuvilla, kesällä voisi olla taas mukava vierailla Sonjan luona.
Yhden kerran tavattuja toistaiseksi Usva, Olivia ja Vilja. Näistä etenkin Viljan tapaisin mielelläni uudelleen, mutta aikataulut eivät ole vielä osuneet kohdilleen, hän on vähän liikkuvaista sorttia. Katsellaan sopivaa tilaisuutta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta