Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Radiohiljaisuus

<< < (2/10) > >>

Seepeli:

Joskus vastausta saa odottaa päiviä, joskus vastauksen saa nopeasti. Ei tähän oikein itku auta. Ystävällisyys ja kärsivällisyys yleensä palkitaan. 😊

Azazello:
^ja joskus pt:llä on niin paljon kysyntää ja vakiasiakkaita ettei vastauksia vaan heru -> seuraava listalla.

Hottis puuma:
Itse olen pyrkinyt vastaamaan viesteihin 24-48 tunnin sisällä, mutta valitettavasti aikataulu saattaa joskus hiukan venyä..

Vieras0260:
Suomihupakoilla on yleensä myös siviilielämä, etenkin viikonloppuisin. Kuka nyt työmeilejä 24/7 päivystää? Seksityökin on työtä, myös kaikkine kommunikointeineen. Tämän verran olen jo asiakkaanakin oppinut ::) Saahan sitä autohuoltoa ja hammaslääkäriäkin välillä odotella, myös vastausta meiliin.

Jos haluaa nopeat treffit, ne onnistuu usein ulkomaan tyttöjen kanssa. Ihmisiä hekin vain ovat, mutta monet painavat täällä niska (tai joku muu paikka) limassa duunia ja lentävät himaan hieman rikkaampina. Siis ainakin oikeat independent-ulkkarit. Rapsoja lukemalla löytyy heistäkin tosi hyviä asiakaspalvelijoita, joilla on lyhyt vasteaika asiakkaan viesteihin ja tapaamistoiveisiin :)

Pertti -62:
Okei, täällä on esitetty ihan hyviä pointteja jotka toki ymmärrän. Kyse on vaan siitä ettei vastausta irtoa yhdeltäkään. Valitettavasti treffeiltä ei näe samalla tavoin kalenteria kuin eskosta mutta jos nyt hupakko ilmoittaa että on paikkakunnalla 31.10-2.11. jotenkin itselleni tulee mieleen että mahdollisille asiakkaille vastattaisiin säällisessä ajassa.

Enitenhän tässä tietysti harmittaa se kun kutittaa ja tarttis jonkun raapimaan eikä näytä ketään löytyvän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta