Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Radiohiljaisuus
hemekoski:
Joopase joo, sanokaa mitä vaan mutta 85% noista jotka ei vastaa mitään on feikkejä!! Jännää saada eroottisia kosiskeluviestejä kiimaisilta miehiltä. Oikeesti jos joku haluaa tehdä rahaa asialla niin vastaa jotain aika nopeesti jotain.
Jalmari:
Niinhän se on, että joskus vastaus varaustiedusteluihin tulee nopeammin joskus hitaammin.
Tuon vuoksi on hyvä olla ajoissa liikenteessä ja on myös paremmat mahdollisuudet saada se aika mikä itselle parhaiten sopii.
Itse en edes oikein odota, että saisin vastauksen saman vuorokauden aikana. Se tulee, jos on tullakseen.
Välillä myös mietin, että onko minun ensimmäinen viesti sellainen, mikä herättää kiinnostusta niiden useiden muiden viestien joukossa.
Myönnän toki, että johtiko saamani vastaus positiiviseen tai negatiiviseen tulokseen on niitä mukava saada :)
HarryPotter:
Tässä on varmaan paljon mahdollisuuksia - eihän kukaan koko ajan ole duunissa, kalenteri on täynnä, ei ole 24/7 päivystystä, PT voi valita asiakkaansa, spämmää paljon tms.
Lyhyellä varoajalla voi jäädä MustaPekka käteen - toisaalta on listoilla paljon mimmejä, joten eiköhän sieltä vielä joku vastaa
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Marraskuu 01, 2021, 00:00:53 ---toisaalta on listoilla paljon mimmejä, joten eiköhän sieltä vielä joku vastaa
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän, että alueilla missä käy kerran vuodessa joku, samaa täytyy pommittaa. Pääkaupunkiseudulla pitäisi olla valinnan varaa, jotta löytyy sopiva kakkos- tai kolmosvaihtoehto jos yks ei vastaa.
Viola:
Mikä estää vastaamasta...
Ainakin itse epäröin kirjoittaa tekstaria jos tapaamiskysely on tullut monta tuntia aikaisemmin
Miksi näin.
Joskus saanut kyselyitä Herra Turskan vaimolta: Löysin sun nron mun mieheni puhelimesta. Kuka olet ja miksi olette sopineet aikaa.
Tai tällainen viesti: Jos saat kyselyn tällaisesta nrosta, vastaa siihen vaimolleni että olet kampaaja.
On asiakkaita ketkä kieltäneet soittamasta ja tekstailemasta klo 15 jälkeen. Klo 9-12 välillä. Illalla. Viikonloppuna. Jne jne.
Meiliin vastaaminen eri asia. Uskoisin sen olevan niin henkilökohtainen viestintäväline, ettei elämänkumppani pääse käsiksi. Puhelin ei näköjään ole.
Sen verran haluaa olla diskreetti näissä asioissa, ei halua altistaa potentiaalista asiakasta ikävyyksille kotielämässä. Vaikka pääsääntöisesti hän vastaa itse itsestään ja tästä harrastuksesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta