Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Radiohiljaisuus  (Luettu 8620 kertaa)

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Radiohiljaisuus
« : Lokakuu 31, 2021, 20:41:54 »
Olen yrittänyt sopia huomiselle treffejä useamman hupakon kanssa (Milena, AdaIsabella, Lena_xo ja Emmiina) ja kaikilta vastauksena radiohiljaisuutta.

Tästä on kovin vaikea päätyä kovin moneen johtopäätökseen:

1. Kysyntää on sen verran että jos kyselyssä yhtään mikään jäi mietityttämään voi vaan ottaa seuraavan turskan jonosta
2. Asiakaspalvelu on kuoleva ammattitauti tässäkin lajissa
3. Joku Muu Mikä?

Onko se liikaa vaadittu että vastaa edes muutamalla sanalla viestiin? Ärsyttävää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2021, 20:46:27 »
Vaari veikkaa kohtaa 3. Joku Muu Mikä - Milenalla ja Emmiinalla on sen verta hyvät perseet että kiirettä piisaa
Why so fragile?

Paikalla Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 463
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2021, 20:55:55 »
Samaan olen saanut tyytyä yhden Länsi-Treen hupakon kanssa. pelkkää radiohiljaisuutta. Ei taida olla asiakkaista puutetta. Aikas amatöörimäistä käytöstä.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2021, 21:12:11 »
En tiedä mikä on aika  jolloin olet kysellyt tapaamista? 🤔 (Tänään laittanut viestiä?)
Moni ei kuitenkaan päivystä sähköpostiaan / puhelintaan 24/7 jolloin vastauksen voi saada vasta parin päivän päästä.

Huomannut tämän saman mutta en voi olettaa että siellä ollaan aina valmiina. Sitten vaan muita vaihtoehtoja ja mitä aikaisemmin pystyy olemaan liikenteessä sitä paremmat mahkut.
Tämä sama asia pätee ihan oikeassa työelämässäkin..

Joillakin tietysti on että edellisenä tai jopa samana päivänä varaus 😱
Ja jotkut tosiaan pitävät täyttä radiohiljaisuutta pitemmänkin aikaa..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2021, 21:16:57 »
Yrityksen puutetta sinun osalta.

Seuraavaksi kirjoitat avoimen kirjeen tytöille ja julkaiset sen tällä saitilla.

:peukkuemoji

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #5 : Lokakuu 31, 2021, 21:22:30 »

Joskus vastausta saa odottaa päiviä, joskus vastauksen saa nopeasti. Ei tähän oikein itku auta. Ystävällisyys ja kärsivällisyys yleensä palkitaan. 😊

Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2021, 21:31:17 »
^ja joskus pt:llä on niin paljon kysyntää ja vakiasiakkaita ettei vastauksia vaan heru -> seuraava listalla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #7 : Lokakuu 31, 2021, 21:33:36 »
Itse olen pyrkinyt vastaamaan viesteihin 24-48 tunnin sisällä, mutta valitettavasti aikataulu saattaa joskus hiukan venyä..
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #8 : Lokakuu 31, 2021, 21:43:52 »
Suomihupakoilla on yleensä myös siviilielämä, etenkin viikonloppuisin. Kuka nyt työmeilejä 24/7 päivystää? Seksityökin on työtä, myös kaikkine kommunikointeineen. Tämän verran olen jo asiakkaanakin oppinut ::) Saahan sitä autohuoltoa ja hammaslääkäriäkin välillä odotella, myös vastausta meiliin.

Jos haluaa nopeat treffit, ne onnistuu usein ulkomaan tyttöjen kanssa. Ihmisiä hekin vain ovat, mutta monet painavat täällä niska (tai joku muu paikka) limassa duunia ja lentävät himaan hieman rikkaampina. Siis ainakin oikeat independent-ulkkarit. Rapsoja lukemalla löytyy heistäkin tosi hyviä asiakaspalvelijoita, joilla on lyhyt vasteaika asiakkaan viesteihin ja tapaamistoiveisiin :)

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #9 : Lokakuu 31, 2021, 21:54:01 »
Okei, täällä on esitetty ihan hyviä pointteja jotka toki ymmärrän. Kyse on vaan siitä ettei vastausta irtoa yhdeltäkään. Valitettavasti treffeiltä ei näe samalla tavoin kalenteria kuin eskosta mutta jos nyt hupakko ilmoittaa että on paikkakunnalla 31.10-2.11. jotenkin itselleni tulee mieleen että mahdollisille asiakkaille vastattaisiin säällisessä ajassa.

Enitenhän tässä tietysti harmittaa se kun kutittaa ja tarttis jonkun raapimaan eikä näytä ketään löytyvän.

Poissa hemekoski

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #10 : Lokakuu 31, 2021, 21:55:52 »
Joopase joo, sanokaa mitä vaan mutta 85% noista jotka ei vastaa mitään on feikkejä!! Jännää saada eroottisia kosiskeluviestejä kiimaisilta miehiltä. Oikeesti jos joku haluaa tehdä rahaa asialla niin vastaa jotain aika nopeesti jotain.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #11 : Lokakuu 31, 2021, 23:25:32 »
Niinhän se on, että joskus vastaus varaustiedusteluihin tulee nopeammin joskus hitaammin.
Tuon vuoksi on hyvä olla ajoissa liikenteessä ja on myös paremmat mahdollisuudet saada se aika mikä itselle parhaiten sopii.
Itse en edes oikein odota, että saisin vastauksen saman vuorokauden aikana. Se tulee, jos on tullakseen.
Välillä myös mietin, että onko minun ensimmäinen viesti sellainen, mikä herättää kiinnostusta niiden useiden muiden viestien joukossa.

Myönnän toki, että johtiko saamani vastaus positiiviseen  tai negatiiviseen tulokseen on niitä mukava saada :)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #12 : Marraskuu 01, 2021, 00:00:53 »
Tässä on varmaan paljon mahdollisuuksia - eihän kukaan koko ajan ole duunissa, kalenteri on täynnä, ei ole 24/7 päivystystä, PT voi valita asiakkaansa, spämmää paljon tms.

Lyhyellä varoajalla voi jäädä MustaPekka käteen - toisaalta on listoilla paljon mimmejä, joten eiköhän sieltä vielä joku vastaa
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #13 : Marraskuu 01, 2021, 00:46:51 »
toisaalta on listoilla paljon mimmejä, joten eiköhän sieltä vielä joku vastaa
Ymmärrän, että alueilla missä käy kerran vuodessa joku, samaa täytyy pommittaa. Pääkaupunkiseudulla pitäisi olla valinnan varaa, jotta löytyy sopiva kakkos- tai kolmosvaihtoehto jos yks ei vastaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #14 : Marraskuu 01, 2021, 04:44:16 »
Mikä estää vastaamasta...

Ainakin itse epäröin kirjoittaa tekstaria jos tapaamiskysely on tullut monta tuntia aikaisemmin
Miksi näin.
Joskus saanut kyselyitä Herra Turskan vaimolta: Löysin sun nron mun mieheni puhelimesta. Kuka olet ja miksi olette sopineet aikaa.
Tai tällainen viesti: Jos saat kyselyn tällaisesta nrosta, vastaa siihen vaimolleni että olet kampaaja.

On asiakkaita ketkä kieltäneet soittamasta ja tekstailemasta klo 15 jälkeen. Klo 9-12 välillä. Illalla. Viikonloppuna. Jne jne.

Meiliin vastaaminen eri asia. Uskoisin sen olevan niin henkilökohtainen viestintäväline, ettei elämänkumppani pääse käsiksi. Puhelin ei näköjään ole.

Sen verran haluaa olla diskreetti näissä asioissa, ei halua altistaa potentiaalista asiakasta ikävyyksille kotielämässä. Vaikka pääsääntöisesti hän vastaa itse itsestään ja tästä harrastuksesta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #15 : Marraskuu 01, 2021, 08:38:34 »
Mikä estää vastaamasta...

Ainakin itse epäröin kirjoittaa tekstaria jos tapaamiskysely on tullut monta tuntia aikaisemmin
Miksi näin.
Joskus saanut kyselyitä Herra Turskan vaimolta: Löysin sun nron mun mieheni puhelimesta. Kuka olet ja miksi olette sopineet aikaa.
Tai tällainen viesti: Jos saat kyselyn tällaisesta nrosta, vastaa siihen vaimolleni että olet kampaaja.

On asiakkaita ketkä kieltäneet soittamasta ja tekstailemasta klo 15 jälkeen. Klo 9-12 välillä. Illalla. Viikonloppuna. Jne jne.

Meiliin vastaaminen eri asia. Uskoisin sen olevan niin henkilökohtainen viestintäväline, ettei elämänkumppani pääse käsiksi. Puhelin ei näköjään ole.

Sen verran haluaa olla diskreetti näissä asioissa, ei halua altistaa potentiaalista asiakasta ikävyyksille kotielämässä. Vaikka pääsääntöisesti hän vastaa itse itsestään ja tästä harrastuksesta.

Paljon hyviä pointteja jotka itselleni eivät tulleet mieleen koska ymmärrettävistä syistä hoidan nämä asiat niin etteivät ne pääse siivilielämää sotkemaan. Eli asiat on järjestetty niin että viestiä/puhelua/mailia mitä vaan voi tulla milloin vaan, puhelin on sammutettuna ja vastaan kun on aikaa ja pyrin tämän tekemään selväksi myös PTlle.

Ehkä tässä on kyse myös siitä että tässä tosiaan ollaan ihmisiä kaikki, eri ajatusmalleilla ja eri elämäntilanteissa. Olen saanut monesti palautetta "en varaa noin noin pitkälle tulevaisuuteen", mulle on tehty mielestäni sovitusta tapaamisesta oharit kun en ollut kuitannut keikkaa joka mielestäni oli täysin selvä jne jne jne. Pitäisi ehkä muistaa itsekin että toisilla on eri tapa hoitaa näitä ja toisilla on eri tapa. Eniten jäi alunperin harmittamaan se ettei saanut yhtäkään vastausta, edes kieltävää. Nyt aamun tullen tilanne näyttää paremmalta, ehkä avauduin turhaan.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #16 : Marraskuu 01, 2021, 09:29:10 »
^Kukaan ei tiedä mitä ensi viikolla, ensi kuussa tai 2-6 kk sisään voi tapahtua, siksi aikoja ei varailla pitkälle tulevaisuuteen.

Mitä sähköposteihin tulee, niin ei tarvita kun yhteinen padi ja jos toisella kirjautuminen aina päällä, näyttöä kun pyyhkäisee sormella, sähköposti/viesti-ikoni pomppaa samantien luettavaksi. Tällä tavalla yksi emäntä sai tietää mun ja miehensä yhteydenpidosta ja tapaamisista, eikä nainen meinannut jättää mua millään rauhaan, ei vaikka poliisikin otti yhteyttä siihen. Joten pitäkää miehet tabletit ja läppärit aina henkilökohtaisessa käytössä, ei kirjautumista mihinkään sovelluksiin automaattisesti päälle ja passut mahdollisimman vaikeasti pääteltävissä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #17 : Marraskuu 01, 2021, 10:17:07 »
Ihan relevantteja pointteja puumalta. Toi loppu on oikeestaan tietoturva-asiaa ja koskee jjokaista. Puhelin tai tabletti lukittuna ja viestit salasanan takana. Salasana on hyvä vaihtaa välillä. Nuoriso on varsin etevää oppimaan tunnarit ja salasanat, jos ei niitä muuttele. Wa-viesteisrtäkin vaan neutraali ilmoitus ilman ääntä. Arkirealismia kehiin. Niin, ja rahaa taskuun, niin eiköhän niitä tapaamisia synny.  :drinking:

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #18 : Marraskuu 02, 2021, 00:19:12 »
Hei ikävää että en ole päässyt vastaamaan juuri kun olisit minua kaivannut 😁
Usein vastaan viesteihin vain silloin kun olen 1-2vuorokauden päästä viimeistään tavattavissa. En tiedä sun sähköpostia, mutta mikäli olet yhteyttä ottanut on nyt sähköpostit purettu ❤️

Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Radiohiljaisuus
« Vastaus #19 : Marraskuu 02, 2021, 08:50:02 »
Sunnuntaina olin vapaalla ja kun olen vapaalla, tahdon sitä todella olla, en katso meilejä.
Sarkasmivaroitus.
Ei ei ei ja vielä kerran ei mitään vapaapäiviä. Asiakaspalvelijana sun pitää muistaa, että kun turska lähettää noin sata eri nimellä varustettu viestiä mahdollisesta tapaamisesta, sun pitää vaan kestää se ja vastata jokaiseen.

Ja sitten kun mahdollisesti vielä tapaat yhden näistä niin muista näyttää oikein freshiltä ja ole oikein ystävällinen ja muista aina antaa alennusta ja jotain myös ”tiskin alta”. Muista myös kiittää, että juuri tämä turska otti yhteyttä unohtamatta kehua kullin kokoa, kehon lihaksikkuutta ja ultimate panotaitoja. :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant