Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: APUA! Vaarallisia asiakkaita  (Luettu 19238 kertaa)

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #100 : Marraskuu 16, 2021, 11:50:34 »
Ilo huomata että kaiken raivoamisen ja läskivihan jälkeenkin löytyy lampaita jotka ihmettelevät miksi onnetonta tyttöä kurmuutetaan. Voi miten törkeitä miehiä täällä on.

Ymmärrän toki että ottaa koville kun onneton tyttö veti ukaasin - nyt ette runkkarit saa söpöjä kuviani  :laught:

Tarkennus: "Läskit runkkarit ei saa söpöjä kuvia"

Miksei läskit laihduta? Elämä on paljon mielekkäämpää ilman sairaita kiloja ja ylipainoon johtavien elämäntapojen tuomia sairauksia. Kyllä ne miehet osteli ennen vanhaankin oikein priima kunnossa huorilta seksiä. Ihmisen historiassa on enemmän niitä vuosia, kun miehet ovat olleet oikein priima kunnossa, kuin näitä rupsahtaneisuuden vuosia, joita nyt eletään. xDDDDDDDD

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #101 : Marraskuu 16, 2021, 12:03:52 »
Ilo huomata että kaiken raivoamisen ja läskivihan jälkeenkin löytyy lampaita jotka ihmettelevät miksi onnetonta tyttöä kurmuutetaan. Voi miten törkeitä miehiä täällä on.

Ymmärrän toki että ottaa koville kun onneton tyttö veti ukaasin - nyt ette runkkarit saa söpöjä kuviani  :laught:

Tarkennus: "Läskit runkkarit ei saa söpöjä kuvia"

Miksei läskit laihduta? Elämä on paljon mielekkäämpää ilman sairaita kiloja ja ylipainoon johtavien elämäntapojen tuomia sairauksia. Kyllä ne miehet osteli ennen vanhaankin oikein priima kunnossa huorilta seksiä. Ihmisen historiassa on enemmän niitä vuosia, kun miehet ovat olleet oikein priima kunnossa, kuin näitä rupsahtaneisuuden vuosia, joita nyt eletään. xDDDDDDDD
Porukka voisi alkaa harrastamaan sauvakävelyä. :sheep:

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #102 : Marraskuu 16, 2021, 13:02:10 »
^^^ No ei nyt ole ihan kaikki tai monikaan asia hyvin tällä kirjoittajalla. Väkivallan käyttö ja jopa sillä uhkaaminen on rikollista ja lähinnä tulee mieleen joku Aileen Wuornos. Jos hutsun hommat on noin rankkoja, kannattaa varmaankin vaihtaa alaa ja/tai hakeutua hoitoon. Tuskin tämä kirjoittelu nyt niitä hyviä ja normaaleja asiakkaita lisää. Eikä asiakkaiden nimiä pidä julkaista missään julkisilla saiteilla.

Kaikenlaisten kanssa sitä pitääkin täällä kirjoitella. On nautinto teille luusereille, kun saatte näin tasokkaiden ihmisten kanssa vääntää ja kirjoitella. Ja tuoda oikein omia säälittäviä näkemyksiä julki. Minulle tämä ei ole nautinto, vaan puistattaa. Mistä tiedän onko tämäkin säälittävä kirjoittelija joku näistä minulle väkivaltaa tehneistä? Luultavasti on?

On todella säälittävää moralisoida minua väkivallan tulevasta käytöstä tai jopa sillä uhkaamisella. Sinulla on suhteuttamisen taju ihan mennyt. Ennen naisilta on pidetty tosi ylistettävänä käytöksenä sitä, kun nainen on lyönyt miestä. Miehet ovat ylistäneet sellaista naista. Esim. muistaakseni 90-luvulla tulleissa elokuvissa, tv-sarjoissa yms. Nyt luuseri miehet kehtaa mennä ihan pasmat sekaisin, jos kuulee, että nainen tekisi takaisin väkivaltaa. Lienee johtuvan valtavasta testosteronin puutteesta!!!! Tekisi mieli ihan nähdä tällainen henkilö, joka tällaisia kirjoittelee.

Suomen suurin ihmisoikeusloukkaus on miesten naisiin kohdistama väkivalta. Ja kaikkein suurin ihmisoikeus loukkaus miesten naisiin kohdistamassa väkivallassa Suomessa varmasti on tämä prostituoituun kohdistuva väkivalta. Se ei kestä päivän valoa. Siitä ei paljoa kehdata edes puhua missään. Asia on niin vakava.

Mies on pelätessään hyvin säälittävä.

Itse, kun muutama vuosi takaperin löysin jonkun kirjoituksen tästä Aileen Wuornoksesta, mietin vain, että mitähän väkivaltaa ja alistamista hänkin oli vuosien mittaan joutunut seksinostaja miehiltä kokemaan!!!! Minä en nähnyt tässä Aileen Wuornos tapauksessa muuta kuin järkyttävää naissukupuoleen kohdistuvaa alistamista. Hänellä vain oli liian luja temperamentti pohjimmiltaan vain alistua miesten tekemään sairaaseen, inhimillisen käsitys kyvyn ylittävään väkivaltaan. Miehet käyttäytyvät maailmassa hyvin psykopaattisesti ja ovat tehneet hyvin psykopaattista sortoa naisille. Sitä ei tarvitse hyväksyä ja kaikkialla maailmassa kapinoidaan sitä vastaan.

Herättääkö huorat sinussa kuoleman pelkoa? Herättääkö huora, joka ei suostu alistumaan, vakavat äititraumasi taas eloon?

Minä en aikuisille miehille ole mikään suojelus enkeli!!!!!!!! On hyvin säälittävää miehiltä vaatia sellaista ja vielä prostituoitu naiselta!!!!!!!! Se ei ole evoluution kehitystulos. Mies on täysin säälittävä luonnonoikku vaatiessaan sellaista. Se kaikista säälittävin ja pienin. On ennemminkin niin päin, että nainen saa maksullisen seksin maailmassa odottaa mieheltä suojelua, kuin toisin päin - kaikki tieteellinen tutkimus ihmisestä tukee tätä.

Te turskat olette täällä netissä jo vuosia jakaneet huorien osoitteita, nimiä ja jopa kasvokuvia ilman lupaa!!!!!!!!!!!!! Ja sitten jos turskiin itseensä kohdistuu pienikin vastaavanlainen juttu, on se ihan hirveää!!!!! Huorien osoitteita, nimiä ja kasvokuvia on levitelty netissä ilman, että ko. huora olisi tehnyt mitään pahaa, huora on ollut vain täysin viaton uhri ja mies on tehnyt tätä sairasta käytöstään vain alistaakseen huoraa, saadakseen tähän valtaa ja purata vain pahaa oloaan siitä, kun on mitätön luuseri maskuliinisissa hegemonioissa. Se on tosi väärin ja tuomittavaa, eikä siitä ole noussut suhteessa samanlaista älämölöä, kuin kehtaatte täällä näin pienestä nostaa!!!!! xDDDDDD Hyvin raukkamaista!!!!! Hyvin raukkamaista!!!! Ei mitään miehekästä tässä. Kaikenlaiset luuserit ne kehtaakin olla äänessä.

Minua on tapaamisilla kohdeltu väkivaltaisesti, enkä ole mitenkään syypää siihen, olen ollut vain häiriintyneiden miesten viaton uhri. Olen alun alkaen ymmärtänyt häiriintyneen luonteenne ja joutunut paljon pienentymään kanssanne, olemaan ihan kieli keskellä suuta ja tukahduttanut itseäni. Olen pyrkinyt suojelemaan väkivallaltanne itseäni olemalla kauhean kiltti ja miellyttämisen haluinen teille. Koskaan ei siviilielämässäni tarvitse olla sellainen, miehet ei uskalla tässä yhteiskunnassa käyttäytyä päivän valossa niin ja moni mies olisi ihan hölmistynyt kuullessaan siitä, mitä TE TEETTE. Poliisi ja kaikki rikollisuuden tutkijat tietävätkin, että väkivalta on kadonnut tänä päivänä kaduilta päivän valosta neljän seinän sisälle piiloon erinäsiin asuntoihin ja taloihin.

Minä olen ollut asiakkailleni korostuneen hellä, miellyttämisen haluinen ja jopa alistuva. Vaikka Suomen yhteiskunta on sellainen, jossa minun ei todellakaan tarvitsisi tehdä näin ja vielä isäni ja isoisäni ikäisille miehille. Olen toiminut näin suojellakseni itseäni teidän väkivalta käyttäytymiseltä. Olen ajatellut, että pitää antaa muille sitä, mitä itsekin tahtoo saada osakseen. Mutta siitä huolimatta olen saanut miehiltä osakseni seksuaalista, fyysistä ja henkistä väkivaltaa tapaamisilla ja joskus tuntunut, että tapaamisten ulkopuolella jälkeenpäin jotain vainonnaksi miellettävää käytöstä. Vaaditte huorien ulkonäöltä paljon, etenkin suhteessa omaan ulkonäköönne. Mitä luulette, pystyykö nainen sädehtimään ja tulemaan aina vain viehättävemmäksi ja viehättävemmäksi ja paremmaksi ja paremmaksi puolekseen itsestään tällaisessa väkivallan ilmapiirissä? Vai onko se väkivallalla alistettu ja pelokas huora siellä vastaanotolla se mikä teitä kiihottaa? Meitä supisuomalaisia huoria on kuitenkin vähän vaikea loputtomasti alistaa tällaiseen, mikäli emme ole esim. narkomaaneja, koska Suomen kulttuuri on niin erilainen ja pääsemme käytöksenne yläpuolelle ihan vain turvautumalla Suomen yhteiskuntaan. Olemme nähneet Suomessa niin paljon rauhanomaisuutta ja ihmisarvoa, ettemme osaa ottaa paska käytöstänne loputtomasti vastaan. En tiedä mistä se käytöksenne tulee ja mitä edustatte. Tiedän Suomessa olevan ihan rikollisperhietä ja -sukuja - ehkä teissä on niitä? Kapinoitte yhteiskunnan normeja vastaan.

Ja olen kuullut niiden thaihuorien ynnä muiden vastaavien Aasian kehitysmaista tulleiden huorien pistävän teille myös vastaan, jopa enemmän, entä me suomalaiset, vaikka joillakin on joku käsitys heistä alistuvampina. On paljon sellaista alistavaa ja ylivastuullistavaa valkoisen naisen alistamiseen liittyvää käytöstä, jota ei aasialaiselta tai muulta tumman rodun huoralta suomalainen mies vaadi, siinä missä suomalaiselta naiselta ja huoralta uskaltaa vaatia.

Teidän miesten oma käytös on teidän itsenne vastuulla. Yksikään huora ei ole teistä vastuussa eikä teidän käytöksestä vastuussa. On teidän miesten vastuulla se, kuinka rankkaa huoraaminen on huorille. Mitä vähemmän kaltoinkohtelette huoraa, sen vähemmän rankempaa huoraaminen on huorille. Huorien kaltoinkohtelussa ei ole mitään ylvästä ja menestyksekästä.

Jos asiakkaat ovat väkivaltaisia minulle, tekee minun itsekunnioitukselle ja hyvinvoinnille hyvää olla takaisin väkivaltainen asiakkaalle. Se on luonnon laki. Moni eläin pistää takaisin, kun häntä ensin näykkäsee tai yrittää tappaa. On minun alsitamista se, että yritätte saavanne olla minulle väkivaltaisia ja minun pitää vain hyväksyä se, enkä saa pistää takaisin. On mielestäni ihan naurettavaa teiltä miehiltä tuomita se, että pistäisin väkivaltaanne takaisin, kun olen vielä tällainen hyväkuntoinen urheilija tyttö. Minulta lähtisi myös voimaa takaisin. Tunnen itsessäni, etten ole pieni ja mitätön. Ja minun pitäisi antaa vain tehdä väkivaltaa itselleni? Vaikka olen nainen? Ja se pienempi ja heikompi sukupuoli? Ettehän te miehetkään toistenne kanssa käyttäydy näin? Todella se kovakuntoinen aktiivi urheilija mies posauttaa läski äijää takaisin turpaan, jos läski äijä tulee raiskaamaan ja kohtelee kehoa väkivaltaisesti. Miksi naisen sitten pitäisi vain alistua ja huoran, jonka ihmisoikeuksista ollaan vieläpä kaikkialla maailmassa huolestuneita?

Kyllä minä luulen, että se on se sinun kaltainen pelokas paska, jolla on mittasuhteet elämässä noin vääristyneet, se jonka sinne hoitoon pitää mennä. Ja lopeta sinä se seksinosto ja täällä foorumilla pyöriminen ja keksi ylevämpiä harrastuksia. Miksi et mene pokaamaan tuolta kadulta niin normaaleja sieviä ikäisiäsi naisia? Kun heitellään näitä "hakeudu hoitoon" juttuja, ei oikein edes ymmärretä Suomen terveydenhuollosta mitään.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #103 : Marraskuu 16, 2021, 13:05:17 »
Lähti alun alkaen ihan väärällä kulmalla liikkeelle, levittelemällä asiakkaiden yhteystietoja. Soo soo :whipping:

Tai sitten asiakkaat kaikessa valtavassa paska käytöksessään lähti ihan alun alkaen väärällä kulmalla liikkeelle.  :whipping: :whipping: :whipping: Ja kuten aiemmin jo totesin, ovat ne asiakkaatkin levitelleet huorien yhteystietoja ja jopa kasvokuvia netissä ja tässä ei ole ollut mitään huoran kohdistamaa väkivalta käyttäytymistä asiakkaaseen edes takana, kuten taas tässä minun aloituksessa on, eikä tämä ole mitään verrattuna teidän miesten väkivalta käyttäytymiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #104 : Marraskuu 16, 2021, 13:12:47 »
Aloittaja: väitit tuntevasi Suomen lainsäädäntöä hyvin, mutta suosittelen kertaamaan tietosi GDPR:sta, joka on Suomessakin käytössä oleva EU:n tietosuoja-asetus. Ensimmäinen viestisi rikkoi tätä asetusta olemalla laiton asiakasrekisteri julkisella sivustolla.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #105 : Marraskuu 16, 2021, 13:17:39 »
Vähän mielenkiintoista kun Lucky Girlin ilmoituksessa oli että salaisiin numeroihin ei vastaa ja täällä taas pitää idiootteina niitä jotka soittelee julkisesta numerosta.
Joko tyttö on todella sekaisin ja avun tarve ilmeinen tai täällä kirjoittelee provokaattori Lucky Girlinä.
Jos sattuu olla niin että kyseessä on provokaattori olisi hienoa jos oikea Lucky Girl osallistuisi tähän keskusteluun ja vahvistaisi asian. Muuten on pakko olettaa että kyseessä on aito tapaus.

Ompa taas kärjistynyttä. En pidä sinua älykkäänä. En vastaa tuntemattomiin numeroihin, jos joku soittaa niistä hutsu liittymääni. Se on monien huorien kanssa koettu jo iät ja ajat riskitekijänä. Tykkään siitä jos asiakkaat soittavat julkisesta numerostaan. Se herättää luottamusta. Mutta ymmärrän senkin, jos asiakkaat soittavat numerosta, joka ei ole julkinen ja moni ei-julkisesta numerosta soittanut asiakas on ollut tosi hyvä kokemus. On kyllä totta, että pidän vähän idjoottina sellaista yksittäistä miestä, joka tulee julkisesta numerostaan soittaen sikailemaan rikolliseksi luokiteltuja asioita minun vastaanotolle. Joskus reilu vuosi sitten tapaamiselle tuli julkisesta numerosta soitellen yksi mies, joka löi minua kesken seksin kovaa perseeseen ja se säikäytti ja tuntui traumatisoivalta ja vie seksihalujani pois ja tekee minut pelokkaammaksi seksinharrastajaksi, enkä täten pysty rentoutumaan ja nauttimaan seksistä ja se tarkoittaa siviilielämässäni esim. sitä, ettei miehet sitten saa minulta seksiä. Väkivalta käyttäytymisellänne te miehet teette itsellenne seksittömän elämän. Tämä mies, joka löi minua reilu vuosi sitten kovaa perseeseen kertoi vielä omaavansa kaksi pientä poikaa ja googlettaminen paljasti tämän miehen statuksen ja työpaikan. Pidin aika sekopäänä, kun uskalsi tulla huoriin riehumaan näin avoimesti oman henkilöllisyytensä kanssa. Jäin tietysti tuntemaan vihaa ihan näihin päiviin asti tätä miestä kohtaan ja mietin, että mitäs minä voisi vaikka tehdä näille tämän miehen pikkupojille?

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #106 : Marraskuu 16, 2021, 13:18:37 »
Huoriin tullessaan kannattaa käyttäytyä kiltisti.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #107 : Marraskuu 16, 2021, 13:21:19 »
Aloittaja: väitit tuntevasi Suomen lainsäädäntöä hyvin, mutta suosittelen kertaamaan tietosi GDPR:sta, joka on Suomessakin käytössä oleva EU:n tietosuoja-asetus. Ensimmäinen viestisi rikkoi tätä asetusta olemalla laiton asiakasrekisteri julkisella sivustolla.

Prostituutio ei kuulu Suomen virallisuuteen.

Poissa Vieras0239

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #108 : Marraskuu 16, 2021, 13:26:44 »
Aloittaja: väitit tuntevasi Suomen lainsäädäntöä hyvin, mutta suosittelen kertaamaan tietosi GDPR:sta, joka on Suomessakin käytössä oleva EU:n tietosuoja-asetus. Ensimmäinen viestisi rikkoi tätä asetusta olemalla laiton asiakasrekisteri julkisella sivustolla.

Ja on tosi epäreilua minua kohtaan moralisoida jollain tietojen jakamiselle yksittäisellä mitättömällä keskustelupalstalla, kun sen takana on kuitenkin minuun liittynyttä vakavaa väkivaltaa. Miten annat miesten paeta vastuuta sairaasta käytöksestään? Ei sellainen kuulu tähän yhteiskuntaan? Onko niin, että mies ei ole itsenäinen aikuinen ja älykäs, vaan ikään kuin onnettomuus joka vain tapahtuu, ja hänet pitää päästää tekosistaan kuin koiraveräjästä? Tämähän on psykopaattista, eikä mitenkään eettistä ihmisen suojelua.

Se huorien yhteystietojen ja kasvokuvien jakaminen netissä on ollut sairaanloista ja hyvin tuomittavaa käytöstä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eikä mitenkään verrattavissa tähän.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2021, 13:28:36 kirjoittanut Lucky_girl »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3516
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #109 : Marraskuu 16, 2021, 13:29:18 »
Huoriin tullessaan kannattaa käyttäytyä kiltisti.
Samaa mieltä. Oletko sama henkilö joka kirjoitteli tänne NiinaK:na? Teksti on hyvin samanlaista.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #110 : Marraskuu 16, 2021, 13:33:03 »
^^^ No ei nyt ole ihan kaikki tai monikaan asia hyvin tällä kirjoittajalla. Väkivallan käyttö ja jopa sillä uhkaaminen on rikollista ja lähinnä tulee mieleen joku Aileen Wuornos. Jos hutsun hommat on noin rankkoja, kannattaa varmaankin vaihtaa alaa ja/tai hakeutua hoitoon. Tuskin tämä kirjoittelu nyt niitä hyviä ja normaaleja asiakkaita lisää. Eikä asiakkaiden nimiä pidä julkaista missään julkisilla saiteilla.

Kaikenlaisten kanssa sitä pitääkin täällä kirjoitella. On nautinto teille luusereille, kun saatte näin tasokkaiden ihmisten kanssa vääntää ja kirjoitella. Ja tuoda oikein omia säälittäviä näkemyksiä julki. Minulle tämä ei ole nautinto, vaan puistattaa. Mistä tiedän onko tämäkin säälittävä kirjoittelija joku näistä minulle väkivaltaa tehneistä? Luultavasti on?
En ole lukenut koko ketjua mutta vähän luin ja asia särähti silmääni. Minä en tunne nimimerkkiä Vellinkuivaaja mutta epäily väkivallasta häneenkin liitettynä edes kysymyksenä ei ole reilua ja ainakaan itse en pidä tuontyyppisestä keskustelusta.

Viestiensä perusteella Vellinkuivaaja vaikuttaa ihan täysjärkiseltä ja mukavaltakin kaverilta. Mutten tietysti voi todistaa mitään hänen puolestaan kuten en kenenkään muunkaan puolesta itseäni lukuunottamatta. Kaikkihan me tiedetään vain oma toiminta ja siitä ei voi mitään yleistystä tehdä tyyliin "näin toimitaan yleisesti". Itse en ole ikinä ollut väkivaltainen yhtään kenellekään enkä tiedä osaisinko toimia vaikka itsepuolustus-tilanteessa. Toisen ihmisen lyöminen ei minulta vaan onnistu.

Ketjun alkuosissa oli julkaistuja puhelinnumeroita. Siitäkin huolimatta että julkaistut numerot olisivat osuneet suoraan maaliin ja siksi olisivat oikeutettuja, kyseistä käytäntöä ei tällä foorumilla voi hyväksyä koska sama julkaisuoikeus olisi myös kaikilla muilla ja siitä ei seuraa hyvää. Olen itse pyörinyt näillä foorumeilla jo liiankin kauan mutta en muista että kenenkään pt:n yhteystietoja, kuvaa tai vastaavaa olisi julkaistu ja etenkään itse en ole ollut tuollaisessa mukana. Joskus joku on yv:llä kysynyt jonkun puhelinnumeroa ja jos se ei ole ollut julkisesti missään ilmoituksessa niin en ole kertonut. Ja jos on ollut ilmoituksessa, olen käskenyt katsoa siitä.

Toivon kaikkea hyvää myös nimimerkille Lucky_girl. Kyllä se siitä taas jatkuu, siis elämä.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #111 : Marraskuu 16, 2021, 13:35:38 »
Aloittaja: väitit tuntevasi Suomen lainsäädäntöä hyvin, mutta suosittelen kertaamaan tietosi GDPR:sta, joka on Suomessakin käytössä oleva EU:n tietosuoja-asetus. Ensimmäinen viestisi rikkoi tätä asetusta olemalla laiton asiakasrekisteri julkisella sivustolla.

Prostituutio ei kuulu Suomen virallisuuteen.

Ole hyvä: https://protukipiste.fi/hyva-tietaa/lainsaadanto/

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #112 : Marraskuu 16, 2021, 13:50:36 »
Lucky Girlille vielä sen verran haluan sanoa että on tosi surullista ja väärin jos olet kohdannut väkivaltaisia asiakkaita. Niitä ei pitäisi kenenkään palveluntarjoajan sietää tai kohdata mutta täytyykö sinun alkaa vihaamaan ja leimaamaan KAIKKIA miehiä sen perusteella?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #113 : Marraskuu 16, 2021, 21:54:19 »
Suomen yhteiskunta on sellainen, jossa sinun ei ole pakko myydä kenellekkään. Varsinkaan läskeille, väkivaltaisille ja isoisäsi ikäisille.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #114 : Marraskuu 17, 2021, 05:49:56 »
Tälläistä jälkeä saa aikaan avohoito.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0228

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #115 : Marraskuu 17, 2021, 07:10:47 »
Onko tuota naista kukaan köyrinyt eli onko edes aito nimmarilla esiintyvä ilolintu?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #116 : Marraskuu 17, 2021, 07:46:49 »
Se onko joku köyrinyt ei tarkoita, etteikö tyttö olisi alalla.

Ei mustakaan ole rapsoja eikä kommentteja ja silti mulla on pitkä ura huoraamista takana. Jotkut tytöt ovat tarkempia yksityisyydestään ja työturvallisuudestaan kuten allekirjoittanut. Aloittajasta en näin kokeneen vainulla usko että olisi päivääkään myynyt seksiä. Ehkä, jos edes on nainen, saattanut pari keikkaa heittääkin ja nyt ottaa koville ettei homma sovikaan eikä ole taitoa käsitellä asiakkaita.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2021, 07:53:02 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #117 : Marraskuu 17, 2021, 09:37:25 »
^^
Olen Luckyn tavannut, pari kertaakin.
Ihan mukava nuori hoikka Nainen, emme kauheesti keskustelleet, keskityimme ihan muuhun.
 
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Fledermause

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #118 : Marraskuu 17, 2021, 11:36:35 »
Aikas pitkä ketju mutta saattaahan olla että joku kostaa tässä Lucky_Girlille.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3516
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: APUA! Vaarallisia asiakkaita
« Vastaus #119 : Marraskuu 17, 2021, 11:44:09 »
Täytyy kyllä sanoa että jos joku trolli tässä esiintyy LG:nä niin on kyllä erittäin mielisairas tyyppi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.